Bekijk volle/desktop versie : Wie Heeft Ervaring Met Telefoons Abonnementen.........?



23-05-2006, 23:35
Hallo allemaal,










Weet iemand welke provider het beste is en wat voordelig is als je een abonnement wilt sluiten?
Is dat:

- T.mobile
- Telfort
- Vodafone
- Hi
- Kpn
- Orange
- Tele 2

(ben ik iets vergeten)

Heeft iemand ervaringen met abonnementen van deze providers a.u.b?
Wie wil me graag helpen om met mij een voordelige en goede provider te vinden van een telefoon met abonnement?

a.u.b help me

Liefss

24-05-2006, 00:03


Salam alaikom

Ik gebruik al een aantal jaar een abonnement, en ben er erg tevreden over! Je moet eerst kijken hoeveel jij ongeveer maandelijks belt...........................
Persoonlijk neem ik altijd t-mobile, de prijzen zijn normaal en de bereikbaarheid ook!
1 tip: neem geen 2 jaar abonnement

24-05-2006, 10:03
ik heb ervaring met telfort en t-mobile zijn beide goede netwerken

Telfort is gratis je voice-mail afluisteren

24-05-2006, 12:08
Ik heb zelf ook T-mobile en heb er nooit problemen mee gehad zelf zou ik nooit voor kpn kiezen.

Telfor is ook wel goed heb ik gehoord( daar heb k zelf geen ervaring mee)

En vodavone vind ik maar vage provider..( spreek uit ervaring)



suc6 meid

24-05-2006, 15:19


ik heb ervaring met telfort, vodavone en orange. orange is zeer af te raden aangezien je maandelijks 'beltegoed' krijgt ipv 'belminuten'. telfort en vodavone heb ik beide goede ervaringen mee.
je moet kijken naar hoe lang je belt en dus hoeveel minuten je maandelijks moet kopen. sms je veel kun je een smsbundel erbij nemen, maar scheelt vaak niet heel veel. hi en kpn vind ik beetje duur en ook een vreemd systeem.
suc6 ermee