Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse vriend



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-05-2006, 22:59
Ik heb sinds een klein jaar een Nederlandse vriend waar ik mee samenwoon.
Het gaat erg goed tussen ons en mijn moeder is blij voor me en wil dat ik gelukkig ben. Dat is voor haar belangrijker dan wat de mensen enzo denken.

Ik zoek meiden die ook een Nederlandse vriend hebben. Ik ben nieuwsgierig hoe het jullie vergaat en wat de buitenwereld van jullie relatie vind.

23-05-2006, 23:00


mijn moeder verteld met wel wat anders

ik heb geen nederlandse vriend
ik wil geen nederlandse vriend
ik wil uberhaupt geen vriend!

23-05-2006, 23:01
veel geluk dan he!

23-05-2006, 23:03
salaam


is hij moslim ? ? ? ?


zoja dat komt het wel goed inchaallah .



maar als hij geen moslim is ................................................da n ben ik met jou uitgepraat ,islam bepaalt of jij gelukkig bent niet jij

23-05-2006, 23:06


Nou, hier was ik al bang voor. Alsof ik op zulke reacties zit te wachten.
Waarom reageren Marokkanen altijd zo klote? Dat is iets wat ik me altijd af zal blijven vragen...

Voor de degene waarvoor het nog niet duidelijk is: ik ben op zoek naar meiden die ook een Nederlandse vriend hebben en niet naar mensen die altijd maar moeten zeiken!

23-05-2006, 23:06
Viel Soecces dan!

23-05-2006, 23:06

Citaat door hakima29:
Ik heb sinds een klein jaar een Nederlandse vriend waar ik mee samenwoon.
Het gaat erg goed tussen ons en mijn moeder is blij voor me en wil dat ik gelukkig ben. Dat is voor haar belangrijker dan wat de mensen enzo denken.

Ik zoek meiden die ook een Nederlandse vriend hebben. Ik ben nieuwsgierig hoe het jullie vergaat en wat de buitenwereld van jullie relatie vind.
Lieve oegti,

Het gaat er niet om wat de buitenwereld daar van vind. Allah SWT heeft jou de keuze gegeven welk pad je wilt volgen. Op de Laatste Dag, de Dag waaraan geen twijfel is, zal jij je verantwoording moeten afleggen voor jouw daden, geen mens zal je op dat moment kunnen helpen. Weet dus welk pad je kiest, waarom je het kiest en voor wie je het kiest.


Allah y hdiena wa al jameer inshallah!

wa salaam oegti

23-05-2006, 23:08

Citaat door MEGRABIE:
salaam


is hij moslim ? ? ? ?


zoja dat komt het wel goed inchaallah .



maar als hij geen moslim is ................................................da n ben ik met jou uitgepraat ,islam bepaalt of jij gelukkig bent niet jij
Agi wellicht dat je het goed bedoelt, maar de islam tolereert samenwonen met een vriend niet, tenzij men bedoelt als getrouwd stel (ala sunnahtie Allah ou rasuli) samenwonen.

Wa salaam,

PS: niet betweterig bedoelt

23-05-2006, 23:08
Ik ben gelukkig. Heel erg gelukkig zelfs. Daar zorgt inderdaad Allah voor.
Daar heb ik niets over te zeggen. Hij bepaalt mijn lot en niet ik.

Mijn vriend is niet Moslim, maar is wel bereid om mij zoveel tegemoet te komen in het geloof.

23-05-2006, 23:09
diffirent .........zo is dat en niet anders




En hakima ik zeg niet wat jij moet doen !!!!!!!!!!maar dat zegt de islam ok ?????

de rest moet je zelf weten ................



YARAB tehdiena watehdie jamie3 elmoslimin oel moslimat.

23-05-2006, 23:09

Citaat door hakima29:
Nou, hier was ik al bang voor. Alsof ik op zulke reacties zit te wachten.
Waarom reageren Marokkanen altijd zo klote? Dat is iets wat ik me altijd af zal blijven vragen...Voor de degene waarvoor het nog niet duidelijk is: ik ben op zoek naar meiden die ook een Nederlandse vriend hebben en niet naar mensen die altijd maar moeten zeiken!
open er een topic over en vraag of er nog meer mensen met dezelfde vraag zitten



23-05-2006, 23:11

Citaat door pinkeyedbiatch:
open er een topic over en vraag of er nog meer mensen met dezelfde vraag zitten



23-05-2006, 23:12


bak een taart en vier het

denk je nou echt dat dames hier open op gaan reagere

23-05-2006, 23:12
Salaam Different23,

Dank je wel voor je oprechte reactie.

Je hebt gelijk wat betreft de buitenwereld en wat betreft de Dag Des Oordeels.
Geloof me, ik denk er vaak aan en dan breekt het zweet me uit. Maar ik kan mijn liefde en verliefdheid niet uitschakelen. Het heeft grip om me en is sterker dan mijn geweten en angst voor de dag dat wij met z'n allen ter verantwoording worden geroepen.

23-05-2006, 23:13

Citaat door hakima29:
Ik ben gelukkig. Heel erg gelukkig zelfs. Daar zorgt inderdaad Allah voor.
Daar heb ik niets over te zeggen. Hij bepaalt mijn lot en niet ik.

Mijn vriend is niet Moslim, maar is wel bereid om mij zoveel tegemoet te komen in het geloof.
Lieve Oegti,

Als jij Allah SWT tegemoet komt wat betreft hetgeen Hij ons heeft opgedragen cq geboden zal Hij jou tegemoet komen wat betreft je wensen, Inshalla bi Hawli Allah....wat betreft gelukkig zijn, het wereldse geluk weegt niet op tegen het eeuwige geluk....

Gair Inshallah oegti,


Megrabie, Ameen Ameen Ameen....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6