Bekijk volle/desktop versie : Nee!!! Nee!!! Nee!!!



23-05-2006, 22:19
BESTE MOSLIM BROEDERS EN ZUSTERS, LEES DIT GOED:

Osama Bin Laden is geen terrorist, de ongelovigen maken ons allerlei dingen wijs, die mij zo droevig en woest maken, het is een oorlog tegen de moslims, maar niemand durft wat te doen, als het aan mij lag zou ik nu zo een oorlog beginnen tegen deze onderdrukkers. Zal ik je bewijs geven dat 11 september door de joden, amerikanen zelf is gedaan en niet door moslims, hier ga naar deze site.
(video.google.com .....ga dan naar de 3e pagina en klik op deze video::
Loose Change 2nd Edition dutch subtitles nederlands

EEn interessante documentaire. Je zult erachter komen, dat deze wereld niet klopt. De moslims moeten echt wat doen. Moet je zien hoe de Palestijen vechten, waarom doen wij dat niet, omdat we niet onder druk staan. Daarom. We moeten echt wat doen, een klein begin is al goed. Want van daaruit groeit er een veel grotere verzet. Ik vind dat we moeten gaan protesteren en in opstand moeten komen. Ik kan het niet langer verdragen hoe er met de moslims wordt omgegaan. Laatst zag ik nog iets, dat ging over dit:

In Pakistan geven moslims les aan kinderen, volgens de Sharia'a. Masha'allah. De joden moesten weer wat zeggen en dan komen ze opeens met het verhaal dat er op scholen jonge terroristen werden opgeleid door deze vredelievenden moslims. Nou kijk eens hoe de media ons kapotmaakt. De joden eigenlijk. Ze willen van ons af, ze willen ons zwart maken, terwijl de Islam het mooiste is wat er op de wereld bestaat. Als wij niet ingrijpen, dan zal Allah dat doen, maar het wordt je dan niet vergeven dat je Allah en vele moslims niet hebt geholpen. Deze wereld zal vergaan en misschien spoedig ook. Ik vind dat we bij de Amerikaanse ambassade moeten gaan protesteren, ik vind dat we met zoveel mogelijk moslims in opstand moeten komen en zo hoop ik ook dat het ook in andere landen gebeurd, want wij gaan de hele wereld verkondigen wat er aan de hand is en dat de menswaardigheid van de moslims is afgenomen, wij hebben geen rechten meer. MENSEN, MOSLIMS, wij MOETEN in OPSTAND KOMEN. VERZAMEL, VERTEL HET ANDERE MENSEN, VERTEL HET JE BROEDERS EN ZUSTERS, WANT IK WIL NIET STERVEN MET VERDRIET, MET DE GEDACHTE DAT IK MIJ NIET HEB INGEZET VOOR MIJN BROEDERS EN ZUSTERS. DUS VERTEL HET ANDEREM, ik GA er ook voor veel mensen zorgen. DOOR MIDDEL VAN deze forum zullen we elkaar MOETEN INFORMEREN, zodat we op EEN bepaalde DATUM onze RECHTEN ZULLEN VERDEDIGEN en PROTESTEREN MAG, HET IS ONZE RECHT EN PLICHT OM TE PROTESTEREN, MOSLIMS VERENIG EN STA OP, in de naam van onze BROEDERS EN ZUSTERS en in de naam van ALLAH, deze wereld kan zo niet langer doorgaan. ECHT NIET!!! MOSLIMS LIJDEN EN WIJ STAAN TOE TE KIJKEN. IK GA LIEVER DOOD MET DE GEDACHTE DAT IK IETS GOEDS HEB GEDAAN. ECHT WAAR!! WANT IK WEET MET WAT IIK ZAL WORDEN BELOOND!!! DUS BROEDERS EN ZUSTERS IK HOOR INSHA'ALLAH VAN JULLIE>

ALLAHO AKBHAR.