Bekijk volle/desktop versie : Zaal in Den Haag please help mij...



23-05-2006, 19:23
Salaamoealaikoem,

Graag wil ik jullie hulp bij mijn oproep die ik hier geplaatst heb. Ik ben ten einde raad en zoek jullie ondersteuning hierin. Ik wil insha Allah op 17 juni of 24 juni aanstaande gaan trouwen, maar ik loop tegen een groot probleem aan: ik heb nog geen onderkomen voor mijn gasten. Met andere woorden ik ben dringend op zoek naar een zaal in DEN HAAG. Het gaat om ongeveer maximaal 120 gasten (vrouwen en mannen samen) en ik weet niet waar ik hen naartoe moet sturen op deze dag.

Ik zit ook een beetje met mijn budget en kan maar maximaal 800 euro uitgeven hiervoor. Loop al dagen te stressen, maar kom geen stap verder. De zalen die ik al benaderd heb zijn gewoonweg te duur. Alle soorten ruimtes zijn welkom, feestzalen, gymzalen, kantines, vergaderzalen, enz. Vrouwen en mannen moeten er gescheiden in kunnen zitten en het liefst met keuken natuurlijk. Ik zie jullie spoedige reactie met zeer veel belangstelling tegemoet en hoop echt dat er een lid is die mij alsnog de dag van mijn leven kan geven.

ps: stuur me een pm als je denkt dat je me verder kunt helpen hierin.

Mijn dank is groot, ma3a salama.

Nadia

23-05-2006, 19:37


er is een zaal op de colensostraat ( schalkburgerstraat) transvaal...hij is goedkoopr rond de 400 euro denk ik , maar helaas alleen voor de vrouwen, het is dus maar een zaal...dump die mannen gewoon thuis, het gaat bij hun toch alleen om het eten...buurthuis de mussen ( hoefkade) wel twee zalen en zaal ali baba beschikt ook over twee zalen deze zijn denk ik wel rond de 800

23-05-2006, 19:40
Hartstikke bedankt blablabla1001. Wat betreft de mannen heb je inderdaad helemaal gelijk, die komen toch alleen maar voor de zeer sterke ne3nathee en food...

Ik ga er morgen gelijk achteraan. Nog meer reacties zijn welkom.

Liefs,

Nadia

23-05-2006, 19:41
Waar zit Ali Babba en heb je toevallig telnummers voor me.... Van Ali Babba en de Mussen?

Gr
nadia

23-05-2006, 20:29


waarom zoveel topics, maar zo weinig reacties op die van mij terwijl dit echt een noodkreet is....

23-05-2006, 22:52
Clubhuis de mussen 070-3888700
naast de mussen heb je ook oranjezaal
wat ik heb gedaan, pak de gouden gids en bel
zalen zijn op zondag en vrijdag voordeliger.
Vraag gewoon binnen zoals scholen of je hun aula/kantine mag huren
ik wens je in ieder geval veel succes toe en Allah kemel begair incha Allah.


24-05-2006, 12:30
ik zou zelf mijn feest doen in denhaag, omdat mijn schoonfamilie dat graag wilde maar dat was echt moeilijk, de zalen die ik ben tegengekomen zijn

-turksezaal zichtenburg
-cleopatra plaza
-eventplaza

ik had een leuke in delft gevonden, die was niet eens zo duur rond de 1300 euro voor twee zalen naast elkaar. http://www.hetwittehuis.nl ziet er best leuk uit.. verder zijn er alleen maar nog buurthuizen in denhaag tenzij je het in een mooi hotel wilt doen dan zijn er meer mogelijkheden, succes

ik ben uiteindelijk toch maar voor amsterdam gegaan!