Bekijk volle/desktop versie : De opstellingen van USA - Marokko volgens Medi 1 en het journaal



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2006, 16:58
Medi 1 zegt dat Marokko ongeveer op deze manier zal gaan spelen: 4-4-2

------------------------------------------Jarmouni---------------------------------------
---------------------------Ouadoo----------------------Ben Askar--------------------
--------Ragragui---------------------------------------------------------------Talal----
---------------------------------Aboub---------Mesloub-------------------------------
--------Sektioui------------------------------------------------------Boussoufa------
----------------------------------Alouddi------------Lembarki-------------------------


Volgens het journaal kunnen ze als volgt spelen:

-------------------------------------------Jarmouni--------------------------------------
-----------------------Ouadoo-----------Talal-------------Ben Askar------------------
-----------Regragui------------Diane----------Ramzi-----------------Mahdoufi-----
-------------------------------------------------------------------------------------------
---Sektioui-----------------------------Alouddi-------------------------Boussouffa-----


Dit zijn de opstellingen van MEDI 1 en het journaal.

23-05-2006, 17:00


wat doet regraugi voor in??????

23-05-2006, 17:03

Citaat door xxnounouxx:
wat doet regraugi voor in??????
Nee je ziet het verkeerd.
Regragui moet inschuiven in een soort 3-5-2 systeem !
Hij moet de hele flank bespelen. Bij aanval aansluiten en meteen terug naar zijn rechtsback positie als er verdedigd moet worden.

Ik vind het een stomme opstelling de laatste (niet de namen maar het tactische gebeuren)

Zaki speelde dit systeem ook vaak !

23-05-2006, 17:15
Ouadouh en Ben Askar in centrum ziet er goed uit. Regragui en el Karkouri zijn verdedigend niet al te goed, veel balverlies en slecht inzicht.
In de voorhoede zie ik ze liever de aanval zoals in journaal is bekend gemaakt.

Ik ben geen liefhebber van deze Fakher en zijn selectiebeleid, maar laten we hopen dat Boussoufa en Sektioui hun dag hebben.

23-05-2006, 17:22



Citaat door Fouadman:
Medi 1 zegt dat Marokko ongeveer op deze manier zal gaan spelen: 4-4-2

------------------------------------------Jarmouni---------------------------------------
---------------------------Ouadoo----------------------Ben Askar--------------------
--------Ragragui---------------------------------------------------------------Talal----
---------------------------------Aboub---------Mesloub-------------------------------
--------Sektioui------------------------------------------------------Boussoufa------
----------------------------------Alouddi------------Lembarki-------------------------


Volgens het journaal kunnen ze als volgt spelen:

-------------------------------------------Jarmouni--------------------------------------
-----------------------Ouadoo-----------Talal-------------Ben Askar------------------
-----------Regragui------------Diane----------Ramzi-----------------Mahdoufi-----
-------------------------------------------------------------------------------------------
---Sektioui-----------------------------Alouddi-------------------------Boussouffa-----


Dit zijn de opstellingen van MEDI 1 en het journaal.
super goede taktiek maar niet heus

neppe verdedigers behalve talal ouadou en regragui

diane ook nep

23-05-2006, 17:22

Citaat door Fouadman:
Medi 1 zegt dat Marokko ongeveer op deze manier zal gaan spelen: 4-4-2

------------------------------------------Jarmouni---------------------------------------
---------------------------Ouadoo----------------------Ben Askar--------------------
--------Ragragui---------------------------------------------------------------Talal----
---------------------------------Aboub---------Mesloub-------------------------------
--------Sektioui------------------------------------------------------Boussoufa------
----------------------------------Alouddi------------Lembarki-------------------------


Volgens het journaal kunnen ze als volgt spelen:

-------------------------------------------Jarmouni--------------------------------------
-----------------------Ouadoo-----------Talal-------------Ben Askar------------------
-----------Regragui------------Diane----------Ramzi-----------------Mahdoufi-----
-------------------------------------------------------------------------------------------
---Sektioui-----------------------------Alouddi-------------------------Boussouffa-----


Dit zijn de opstellingen van MEDI 1 en het journaal.
ben benieuwd naar de spelers die ik nog niet heb zien spelen en naar de vorm en hoop ook nog voor winst voor marokko inshallah.....

23-05-2006, 17:25

Citaat door JSK:
Ouadouh en Ben Askar in centrum ziet er goed uit. Regragui en el Karkouri zijn verdedigend niet al te goed, veel balverlies en slecht inzicht.
In de voorhoede zie ik ze liever de aanval zoals in journaal is bekend gemaakt.

Ik ben geen liefhebber van deze Fakher en zijn selectiebeleid, maar laten we hopen dat Boussoufa en Sektioui hun dag hebben.
De aanval dat zit wel goed met Alouddi, Sektioui en Boussoufa.
Verdedigend moeten we gewwon met 4 spelen. (Regragui-Ouadoo-Talal-Mahdoufi)

23-05-2006, 17:30
Op het middenveld wil ik Nabil Mesloub zien.

23-05-2006, 17:37
Ze gaan 0-0 spelen .

23-05-2006, 18:06
nou als ik de opstelling zie ,ziet er niet slecht uit hoor!! ik heb er weer vertrouwen in.jullie ook???

23-05-2006, 18:09
__________Lemyaghri__________

__Regragui___Ouadou_Karkouri__Kadouri

_____ramzi______diane_____boussoufa

___sektioui_____hadji______aloudi

als ze zo spelen winnen ze met 0-2

23-05-2006, 18:14

Citaat door Rocky_Balboa:
Waarom speelt Boussouffa niet achter de spitsen ?

Hij is toch geen buitenspeler

Marokko heeft zeker kwaliteit, maar het enige nadeel is dat ze een mongool als bondscoach hebben. De VS zal winnen met 2-0.
aloudi is beter op linksbuiten

23-05-2006, 18:23


word het live op tv uitgezonden? zo ja op welk kanaal enhoe laat?

23-05-2006, 18:27
animal planet? haha je maakt grap. gaat er beesten voetballen ofzo. ;-)

komt het niet op marokko 1 of 2M ?

23-05-2006, 18:43
deze sukkels denken dat ze beter zijn als fakhir

Pagina's : [1] 2 3