Bekijk volle/desktop versie : Rosicky kiest voor 'de beste club in Europa'



23-05-2006, 14:57
Na het aanblijven van Thierry Henry boekte Arsenal wederom een succes op spelersgebied. Tsjechisch international Tomas Rosicky tekende een langlopend contract bij The Gunners.
Dat Rosicky Borussia Dortmund zou gaan verlaten stond al vast. De club van trainer Bert van Marwijk maakte er geen geheim van de 25-jarige middenvelder te willen verkopen, omdat het het geld goed kan gebruiken.

Dat Arsenal zijn nieuwe werkgever is geworden, is wel enigszins verrassend. Rosicky werd lange tijd in verband gebracht met Atlético Madrid. De Tsjech leek afgelopen winter al over te stappen naar Spanje.

'Dit is de beste club van Europa en ik zal alles voor de club geven', verklaarde Rosicky zijn overgang op de website van Arsenal. 'De club heeft veel potentie met veel jonge spelers. Ik denk dat we volgend seizoen zelfs nog beter kunnen zijn.' Arsenal deed nog geen mededelingen over de duur van het contract en over het transferbedrag dat het aan Dortmund moet betalen.

Manager Arsène Wenger was verheugd over zijn nieuwe aankoop. 'Tomas heeft een goede techniek, balbehandeling en passing. Hij is een ervaren speler en zijn blij dat we hem, na een voor hem hopelijk succesvol WK, bij Arsenal kunnen begroeten.'

Na zijn doorbraak bij Sparta Praag speelde Rosicky vijfenhalf seizoen bij Borussia. Daarnaast kwam hij al 53 keer uit voor zijn land en scoorde tijdens die interlands 15 doelpunten.

23-05-2006, 15:42


Gerucht is eindelijk bevestigd..

Goed nieuws voor mij..


23-05-2006, 16:05
Ik vind het echt een top aankoop van Arsenal...nog 1 of 2 van zulke spelers en ik zie Arsenal het dan Chelsea volgend seizoen een stuk moeilijker maken.

23-05-2006, 16:08

Citaat door Rachid_Breda:
Ik vind het echt een top aankoop van Arsenal...nog 1 of 2 van zulke spelers en ik zie Arsenal het dan Chelsea volgend seizoen een stuk moeilijker maken.
Torres & KaNaFaKa

23-05-2006, 16:56


barthez kan ook

23-05-2006, 17:13

Citaat door KaNaFaKa:
Torres & KaNaFaKa
Dan kunnen ze volgens mij beter voor KaNaFaka gaan dan voor Torres

23-05-2006, 17:16

Citaat door Rachid_Breda:
Dan kunnen ze volgens mij beter voor KaNaFaka gaan dan voor Torres
Torres & Henry in de punt en KaNaFaKa der achter..


Hahahaha zo winnen we alles

23-05-2006, 17:19
een zeer goede aanwinst:

febregas, gilberto, hleb en rosicky op het middenveld dat zegt meer dan genoeg over een sterk arsenal.......

23-05-2006, 17:20

Citaat door KaNaFaKa:
Torres & Henry in de punt en KaNaFaKa der achter..


Hahahaha zo winnen we alles
Op Fifa2006 zeker ja

23-05-2006, 17:22

Citaat door Rachid_Breda:
Op Fifa2006 zeker ja
Hahaha nee nee op Pro 5..

23-05-2006, 17:43

Citaat door KaNaFaKa:
Hahaha nee nee op Pro 5..
Daar moet het ook wel mee lukken ja

23-05-2006, 17:47
''de beste club van Europa''??????

Hij heeft zeker nog nooit van BARCELONA gehoord, want dat is toch echt wel de ALLERSTERKSTE ploeg van Europa op dit moment.....

23-05-2006, 17:53



Citaat door RachidToro:
''de beste club van Europa''??????

Hij heeft zeker nog nooit van BARCELONA gehoord, want dat is toch echt wel de ALLERSTERKSTE ploeg van Europa op dit moment.....
Logisch dat hij dat toch zegt...als je net aangekocht word moet je altijd iets zeggen waardoor de supporters het gevoel gaan krijgen van ja zo hoort het..dus zegt hij Arsenal is de beste club van Europa