Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Oil Of Olaz Complete Everyday Sunshine



Pagina's : [1] 2

22-05-2006, 23:05


Complete Everyday Sunshine van Olaz is een unieke dagcrème met een vleugje natuurlijke zelfbruiner, UVA/UVB bescherming SPF 15 en huidverwennende vitamine E. Door deze combinatie bouw je geleidelijk een kleurtje op voor een zomers tintje iedere dag!

De innovatieve vochtinbrengende zelfbruinende formule van Olaz met een vleugje DHA (Dihydroxyacetone) reageert met de oppervlaktecellen van de huid waardoor je gezicht een natuurlijk en gezond uitziend kleurtje krijgt. Bij dagelijks gebruik zul je geleidelijk (binnen ongeveer 5 dagen) een mooie zomerse gloed opbouwen, terwijl voedende vochtinbrengende bestanddelen de huid continu hydrateren en zo strepen en een oranje gloed voorkomen.

Complete Everyday Sunshine is verkrijgbaar in twee tinten - een lichte zomerse gloed voor een natuurlijk uitziend zomers tintje tot 2 tinten donkerder dan je natuurlijke huidskleur, en een diepe zomerse gloed voor een kleurtje tot wel tot drie tinten donkerder dan je natuurlijke huidskleur.

Wil deze halen
Is het een goed product??

22-05-2006, 23:48


Geen idee, ik zou het graag willen proberen maar ben bang dat ik vlekken krijg net als die product van Dove.

Dus iemand die het wel geprobeerd heeft???

23-05-2006, 00:30

Citaat door nador_mocrolady:
Geen idee, ik zou het graag willen proberen maar ben bang dat ik vlekken krijg net als die product van Dove.

Dus iemand die het wel geprobeerd heeft???
Heb jij dat ook al gekregen.... gatsi... had Dove gekocht.. ik had het voor proef op mn benen gesmeerd.. kijken of het zou werken.. maar je zag allemaal vlekken... gelukkig is het daarna meteen verdwenen...

23-05-2006, 13:31

Citaat door fadoua26:
Heb jij dat ook al gekregen.... gatsi... had Dove gekocht.. ik had het voor proef op mn benen gesmeerd.. kijken of het zou werken.. maar je zag allemaal vlekken... gelukkig is het daarna meteen verdwenen...
Ja, helaas wel, nou de eerste dagen niet, toen was het wel mooi, maar later kreeg ik vlekken. Het zag er niet uit joh

Maar bedankt voor de site, is wel handig.

Kuszs,

23-05-2006, 19:40



Citaat door nador_mocrolady:
Geen idee, ik zou het graag willen proberen maar ben bang dat ik vlekken krijg net als die product van Dove.

Dus iemand die het wel geprobeerd heeft???
ik wil het ook graag proberen maar durf dat nooit zo want mijn huid raakt so snel gerirriteerd aan crempjes enso
niet zo zin om met jeuk op me kop rond te lopen

23-05-2006, 19:41
Ik las laatst hier ergens in een topic dat je bruin wordt van wortels

23-05-2006, 19:44

Citaat door JebliAp0WeR:
Ik las laatst hier ergens in een topic dat je bruin wordt van wortels
Wortels?!

23-05-2006, 19:57

Citaat door Narcis_:
Wortels?!
wortels egt niet ik heb het nagevraagd is bullshit als dat zo was dat gingen mensen die bruin willen worden alleen maar wortels eten olijfolie en citroensap is het beste wat je kan gebruiken

23-05-2006, 20:03

Citaat door Narcis_:
Wortels?!
haha echt hier ergens bij gezondheid en uiterlijke verzorging was er een t0pic
over moet nog inkoop wortels doen

23-05-2006, 20:04

Citaat door chaima21:
wortels egt niet ik heb het nagevraagd is bullshit als dat zo was dat gingen mensen die bruin willen worden alleen maar wortels eten olijfolie en citroensap is het beste wat je kan gebruiken
Vooral olijfolie met citroen helpt ...N0t!! Mijn gezicht was daardoor vorig jaar in marokko helemaal verbrand leek net een clown

23-05-2006, 20:15

Citaat door JebliAp0WeR:
Vooral olijfolie met citroen helpt ...N0t!! Mijn gezicht was daardoor vorig jaar in marokko helemaal verbrand leek net een clown
hahahha ewa jah het verschilt bij iedereen he

23-05-2006, 20:19

Citaat door nador_mocrolady:
Geen idee, ik zou het graag willen proberen maar ben bang dat ik vlekken krijg net als die product van Dove.

Dus iemand die het wel geprobeerd heeft???
die van dove was voor het lichaam eigenlijk...niet specifiek voor je gezicht...deze is juist alleen voor gezicht dus misschien beter?

23-05-2006, 21:28



Citaat door JebliAp0WeR:
Ik las laatst hier ergens in een topic dat je bruin wordt van wortels
Het is niet zo dat als je veel wortels eet dat je opeens knalbruin wordt dat kan niet..
Het is wel zo dat wanneer je veel wortels eet en je gaat veel in de zon je dan sneller bruint ..

23-05-2006, 21:28

Citaat door JebliAp0WeR:
Ik las laatst hier ergens in een topic dat je bruin wordt van wortels
Haha je gaat niet knalbruin worden van alleen maar wortels te eten hoor,
Het is wel zo dat wanneer je veel wortels eet en je gaat veel in de zon je dan sneller bruint ..

23-05-2006, 23:24

Citaat door adammertje25:
die van dove was voor het lichaam eigenlijk...niet specifiek voor je gezicht...deze is juist alleen voor gezicht dus misschien beter?
Haha, dat had ik pas later begrepen

Maar dat wordt dus nooit meer Dove gebruiken..

Pagina's : [1] 2