Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk <<-- BEAUTY TIPZZz-->>



Pagina's : [1] 2

22-05-2006, 19:26
salaam iedereen, kwil ff paar tips kwijt (goedkoop en goed)
heb ik van mijn vriendinnen enzow..
als je ook iets heb zet het er gerust bij

Ontharing

>de beste ontharings methode zijn de strips van veet je kunt ze voor je snor en voor benen enz. gebruiken en ze blijven heel lang weg, MAAR de eerste 3x dat je het gebruikt doet het PIJN wajaw...echt waar, maar scheer nooit ook niet je snor ofzo want dan krijg je ingegroeide haartjes en lijk je op een man

Gezichtsverzorging

was je gezicht 3x per dag.
koop gewoon een soort van douchegel ofzo (altijd zeepvrij) en was daar je gezicht mee ( perfect resultaat) ga echt niet naar die dure gezichtswassers voor dure prijs want ze helpen toch NIET.
maar wassen is niet genoeg, neem 2X per week een masker van dokter van der hoog (kruidvat) die helpen echt goed!!.
daarna als je je gezicht zacht wil hebben maakt niet uit hoe vaak olijfolie doet je gezicht (niet gelijk) maar na een paar keer gebruik heerlijk zacht voelen)

voor een stralende gezichtshuid, kan je ook nog hydraterende gezichtscreme gebruiken (HEMA voor 1 of 2 euro) het laat je gezicht ademen, schrub je gezicht ook met scrubmiddel (elke scrub is goed zelfs die van 50 cent =P)

voor de wallen moet je appelschijfjes op je ogen leggen of een koude lepel ertegen doen, veel water drinken is daar ook goed voor, en gaat het dan nog niet weg (zoals bij mij) koop dan oogcreme (kruidvat) die helpen wel goed, zorg dat je veel wortellen eet en fruit en goed slapen eh!!.

Huid

Om je huid zacht te houden elke avond voor je gaat slapen bodylotion over heel je lichaam smeren vergeet vooral knieen, voeten en ellebogen niet!
kennen jullie die ruwe washandjes met zo van die touwen? met die moet je je benen van beneden naar boven scrubben (dan krijg je gladde benen)

[B]Buikje?[B]
als je een strak buikje wil moet je elke dag 25 push ups doen
jeweetwel (gaan liggen op de grond knieen omhoog voeten op de grond, handen onder je hoofd en dan je hoofdhelemaal tot je knieeen en terug)
het levert na 4 weken resultaat!!

als je dik ben kan je toutjespringen dat verbrand veel !!
als je thuis een trap hebt, elke dag 20x op en neer is goed voor je benen!!.

[B]Haar[B]
doe drie uur voordat je doucht olijfolie in je haar, dat is heel goed daarvoor.
cremespoeling mag nooit ontbreken vooral als je krullend haar hebt.
je haar stylen is slecht voor je haar en je krijgt gespleten haarpunten!!.
een klein beetje olie in je haar is goed nadat je hebt gedoucht maar niet van boven alleen beneden en in het midden anders lijkt het alsof je vettig haar hebt.

voor krullen is mouse een aanrader, laat je krullen heel mooi uitkomen.

[B]Makup[B]

NATUREL (JE ZIET ER NIKS VAN)

de foundation uit de hema is goed genoeg (die gebruik ik) en als je hem opdoet zie je er niks van!!.
je kan daarna ook nog heel zacht wat blusher op je wangen doen, niet te veel!!.
verwijder met je vingertoppen de glitters die in door de blusher op je wangen zitten want anders zie je dat je makup op hebt.
doe daarna witte oogschaduw onder je wenkbrouw dat is heel mooi, veeg het uit met je vingertoppen zodat je geen glittertjes ziet en het heeeeel licht is.
voor mijn wimpers gebruik ik doorzichtige mascara niemand ziet dat jedat op hebt!! en je wimpers lijken langer!! kan je kopen in de kruidvat ziet eruit als mascara alleen is de dop zilver en het flesje doorzichtig en er zit een doorzichtig vloeistof in. iets met ...........2000.

voor je lippen gewoon labello


----------------------------------------------------------------------------------------------
zeg eerlijk wat je van de tips vind!!

23-05-2006, 16:58


goEDE tipSS

23-05-2006, 19:59

Citaat door Ö:
Goede tips wil ze ook wel gebruiken voor onze website. http://www.azra.nl
ja als je wilt doe maar
ben je turks?? want je hebt een turkse naam

23-05-2006, 20:02
ik ga volgende keer door =D

23-05-2006, 20:09


wat goed zeg meid.. heel handeig!! thank you

23-05-2006, 20:35
shokran Meid, ze Zijn Handig..

23-05-2006, 20:54
I want m0re ,, erg interessant ho0r


k0essja ,, Rash x

23-05-2006, 21:31
Djazaki Allahoe ghairen voor je tips


Up!

23-05-2006, 21:34
Heel leuk !
heb je meer ?

24-05-2006, 11:51
zeg me waar jullie nog tips over willen !!

24-05-2006, 13:17
over wat je tegen dronkere kringen kunt doen

24-05-2006, 14:09
Wallen onder je ogen, donkere kringen Wat kan je er aan doen of hoe camoufleer je ze?

ze zeggen dat donkere kringen/wallen niet komen door slaapgebrek!!
meestal is het omdat je niet genoeg eet-drinkt!!

Van binnenuit

Zorg voor een goede nierafscheiding door voldoende water te drinken. Dat kan namelijk ook de oorzaak van wallen onder de ogen zijn... echt waar....

Sommige voedingproducten als suiker, vlees, vis, wit brood, kaas, boter en eieren laten na de vertering een zuurvormend restant over. Groenten en fruit hebben het tegengestelde effect. Teveel zuren hebben een negatief effect op wallenvorming.

Zorg voor voldoende mineralen als kalium. Kalium helpt de de vochthuishouding in het lichaam te reguleren. Kalium komt veel voor in b.v. aardappelen, gedroogde vruchten, sinaasappelen, bananen en yoghurt.

Donkere kringen

Donkere kringen rond de ogen zijn ook erfelijk. Er zijn oog geen middeltjes te koop die helpen tegen donkere kringen. Vooral als je een goudachtige beige huidstint hebt zie je onder de ogen, waar de huid op zijn dunst is, de weerspiegeling van het bloed.

Tips voor camouflage

Gebruik een camouflagestick, in de kleur van je huid of een tint lichter dan je huidskleur. Voor blauwige kringen gebruik je een oranjeachtige kleur om het blauw enigszins te neutraliseren. Voorkom een korrelig effect. Er zijn speciale make-up/verzorgingsproducten voor het camoufleren van kringen deze zijn heel dun en goed op te brengen voor een mooi glad resultaat.

Als je in de spiegel kijkt en je ziet donkere kringen onder je ogen, dan word je daar niet vrolijk van. Het vervelende is ook nog, dat er niet echt een algemene remedie is. Er zijn verschillende oorzaken voor die donkere kringen. Afhankelijk van de oorzaak kun je soms wel iets doen.

Te veel zon

Niet alleen bij mensen met een lichte huid, maar ook bij mensen met een donkere huidskleur kan door blootstelling aan zonlicht de pigmentatie van de huid onder de ogen meer dan de gewone huid toenemen.
Te veel pigment

Bij sommige mensen worden donkere kringen niet veroorzaakt doordat de huid dun en transparant is, maar omdat de huid onder de ogen te veel pigment bevat. Als je twijfelt kun je er een arts naar laten kijken. Als dat zo is dan zijn er crèmes die je huid oplichten. Maar dit helpt dus alleen als er sprake is van te veel pigment.



Wat kan je doen?

Niet echt een opwekkend verhaal zul je denken. Maar er zijn wel wat dingen die je kunt doen. Allereerst de gewone dingen.

Stress vermijden, goed en gevarieerd eten, voldoende drinken, niet roken.




Erfelijkheid

Net als couperose zijn donkere kringen onder de ogen vaak een erfelijke eigenschap. De huid onder de ogen is dun en het bloed stroomt door de aders onder de dunne, transparante huid. Dit kan de huid een blauwige tint geven. Hoe transparanter de huid hoe donkerder de kringen lijken.


Allergie, astma, eczeem

Aandoeningen die er voor zorgen dat je ogen jeuken of tranen kunnen je donkere kringen bezorgen. De huis raakt geirriteerd, doordat het lang nat is van tranen, Je gaat wrijven en dat maakt de huid donkerder.

Ook als je last hebt van hooikoorts zul je meer last kunnen hebben van donkere kringen tijdens het allergie seizoen.

Voeding
Als je voeding niet optimaal is, bijvoorbeeld als je een dieet volgt of onvoldoende gevarieerd eet dan kan dat verkleuringen onder de ogen bevorderen.

Medicijngebruik

Als je medicijnen neemt die je bloedvaten verwijden, kan dat ook een oorzaak zijn van donkere kringen. Omdat de huid onder de ogen zo dun is geeft een grotere aanvoer van bloed donkere verkleuring.

Vermoeidheid

Een gebrek aan slaap of vermoeidheid kan een bleekheid van je huid veroorzaken. Hierdoor schijnt het bloed door de dunne huid onder de ogen weer extra door, wat donkere kringen geeft.

Zwangerschap en menstruatie

Tijdens zwangerschap en menstruatie kan de huid ook bleek zijn, met als gevolg dat de huid onder je ogen donkerder lijkt.

Ouder worden

Als je al de neiging had tot donkere kringen, dan kunnen deze met het ouder worden duidelijker en zelfs permanent worden. Door hormoonveranderingen en omdat de huid slapper wordt en rimpels krijgt zijn donkere kringen beter te zien.

Zorg voor een goede huidverzorging rond de ogen. Een gewone dagcrème is eigenlijk niet voldoende. Je kunt beter een product speciaal voor de huid rond je ogen kiezen met een goede SPF (Sun Protection Factor) van tenminste 15.

Zoek naar een oogcrème die verstevigende bestanddelen bezit, zoals b.v. vitamine K en/of A (retinol) wat helpt bij het vernieuwen van de huidcellen waardoor de huid steviger wordt en veroudering tegen gaat.





Roc Retin-ox multi-correction oogcreme




Camouflage

Het camoufleren van donkere kringen is goed mogelijk maar je hebt er wel de juiste producten voor nodig en wat oefening. Een camouflagekleur die te licht is zal het probleem alleen verergeren.

Je hebt camouflagestiften en gekleurde cremes. Camouflage- stiften zijn goed dekkend maar moeten van een goede crème-achtige kwaliteit zijn. Poeder onder de ogen geeft snel een te korrelig effect.

Wat kleur betreft kan je het beste kiezen voor een kleur die 1 of hoogstens 2 tinten lichter is dan je gewone foundation.



Tip

Voeg een beetje gele oogschaduw aan je camouflagecrème of foundation toe, dit corrigeert de donkere blauwige kleur.

03-06-2006, 19:59


goed hoor...

05-06-2006, 14:29
hey meis heb je een tip voor je nagels.. wat je kan doen om ze verzorgd te houden of zo..

liefies,berbers_roosje7

05-06-2006, 15:37
Even kort opmerkingkje...

Ik heb die strips van veet gebruikt...Ik ging op vakantie en het leek me een goed idee, niet de hele tijd met een scheermesje rond te lopen...

Er zaten 10 van die strips (voglens mij) en hij was iets van 10/15 euro (??)...Ik heb er &#233;&#233;ntje van gebruikt en de rest is de prullebak ingegaan...

Ik heb gewoon precies de instructies opgevolgd en mijn zus ook...Ik kreeg hooguit 2 haartjes van mijn been....Het werkte bij mij in ieder geval voor geen meter....

Pagina's : [1] 2