Bekijk volle/desktop versie : Zijn er ook jonge moslima zusters..?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-05-2006, 12:43
Bismi Allahi Arrahamani Arrahim.

A salaam aleikoum wa rahmatoe Allahie wa barakatoeh,


Allereerst wil ik beginnen met het zeggen dat ik van jullie houd omwille van Allah...Moge Allah ons leiden naar het Rechte pad. Moge Allah ons allen vergeven en degene die sterk afgedwaald zijn opnieuw laten terugkeren naar Zijn pad. Moge Allah ons uiteindelijk laten behoren tot Djenatoel Firdaus. Moge Allah’s zegeningen en vrede zijn met onze profeet Mohammed, zijn familieleden en de metgezellen. Amin Amin ya Rabba al 3alamien....

Nou vroeg ik me af of er nog jonge moslima zusters zijn hierzo en ik wil daar graag in contact meekomen om onze kennis te vergroten incha'allah..Ik ben een meisje van 14 jaar word binnenkort 15 en ben heel erg geintreseerd in de Islam hamdoelilah..zijn er misschien meiden van 14, 15 of 16 jarige leeftijd die zich ook veel met de Islam bezig houden...? Ik hoor het wel wel van jullie incha'allah

wa alaikoem eh selaam,
Jullie zuster in de Islam.

22-05-2006, 13:25



Citaat door misz_moslimaah:
Bismi Allahi Arrahamani Arrahim.

A salaam aleikoum wa rahmatoe Allahie wa barakatoeh,


Allereerst wil ik beginnen met het zeggen dat ik van jullie houd omwille van Allah...Moge Allah ons leiden naar het Rechte pad. Moge Allah ons allen vergeven en degene die sterk afgedwaald zijn opnieuw laten terugkeren naar Zijn pad. Moge Allah ons uiteindelijk laten behoren tot Djenatoel Firdaus. Moge Allah’s zegeningen en vrede zijn met onze profeet Mohammed, zijn familieleden en de metgezellen. Amin Amin ya Rabba al 3alamien....

Nou vroeg ik me af of er nog jonge moslima zusters zijn hierzo en ik wil daar graag in contact meekomen om onze kennis te vergroten incha'allah..Ik ben een meisje van 14 jaar word binnenkort 15 en ben heel erg geintreseerd in de Islam hamdoelilah..zijn er misschien meiden van 14, 15 of 16 jarige leeftijd die zich ook veel met de Islam bezig houden...? Ik hoor het wel wel van jullie incha'allah

wa alaikoem eh selaam,
Jullie zuster in de Islam.
wa elaikoum selaam wa ragmathoellahi wa barakathoe,

Allahoema Amien. Moge diegene van wie je omwille van, van de moslims houdt, van jouw houden.

Macha Allah, een jonge zuster al hamdoelillah. Incha Allah vindt je zo iemand om je kennis mee te vergoten. Zelf ben ik 19, al gayr Incha Allah.

22-05-2006, 13:57

Citaat door TWJ_361:
wa elaikoum selaam wa ragmathoellahi wa barakathoe,

Allahoema Amien. Moge diegene van wie je omwille van, van de moslims houdt, van jouw houden.

Macha Allah, een jonge zuster al hamdoelillah. Incha Allah vindt je zo iemand om je kennis mee te vergoten. Zelf ben ik 19, al gayr Incha Allah.
Shokran oegtie voor je reactie...Incha'allah zullen er meer reageren...

22-05-2006, 14:12
Salaam aleikoem oegtie .. ik zelf ben 16 Alhamdolilah

22-05-2006, 14:42


salaam alikoem,

ik ben ook 16

22-05-2006, 15:02
ewa nu kunnen jullie mekaar helpen

22-05-2006, 15:02

Citaat door chiwie:
ewa nu kunnen jullie mekaar helpen
insallah

22-05-2006, 15:05

Citaat door islamwomen_18:
insallah
inschAllah van elkaar leer je veel meer dan dat je alleen opzoek gaat naar (onderwerpen)

22-05-2006, 15:06

Citaat door chiwie:
inschAllah van elkaar leer je veel meer dan dat je alleen opzoek gaat naar (onderwerpen)
jep klopt,

andere zusters nog aanwezig

22-05-2006, 15:09
ja je moet tog wel over een onderwerp gaan beginnen ej je kan ze wel allemaal bij elkaar halen maar dan moet je wel eerst beginnen ejjjjjjjjjjjjjj

22-05-2006, 15:21
salaam wa3aleikom

Ik ben 15 jaar en ik vind zelf dat ik de laatste tijd veel met de islam bezig ben.
Ik weet nog niet zoveel maar het gaat me wel lukken insha allah.

ma3a salama.

22-05-2006, 15:33

Citaat door misz_moslimaah:
Bismi Allahi Arrahamani Arrahim.

A salaam aleikoum wa rahmatoe Allahie wa barakatoeh,


Allereerst wil ik beginnen met het zeggen dat ik van jullie houd omwille van Allah...Moge Allah ons leiden naar het Rechte pad. Moge Allah ons allen vergeven en degene die sterk afgedwaald zijn opnieuw laten terugkeren naar Zijn pad. Moge Allah ons uiteindelijk laten behoren tot Djenatoel Firdaus. Moge Allah’s zegeningen en vrede zijn met onze profeet Mohammed, zijn familieleden en de metgezellen. Amin Amin ya Rabba al 3alamien....

Nou vroeg ik me af of er nog jonge moslima zusters zijn hierzo en ik wil daar graag in contact meekomen om onze kennis te vergroten incha'allah..Ik ben een meisje van 14 jaar word binnenkort 15 en ben heel erg geintreseerd in de Islam hamdoelilah..zijn er misschien meiden van 14, 15 of 16 jarige leeftijd die zich ook veel met de Islam bezig houden...? Ik hoor het wel wel van jullie incha'allah

wa alaikoem eh selaam,
Jullie zuster in de Islam.
sallamohelaikom zuster,

ik ben zelf Alhemdolileh 15 jaar!

en Allah swt weet het beste!

Fi amaniAllah C.arab

22-05-2006, 15:42


MashAllah al zoveel jongen zusters en dan al bezig met de islaam .. Moge Allah jullie belonen zusters

22-05-2006, 16:35
anti eiden ogtie!

en Allah swt weet het beste!

22-05-2006, 17:19
Asalaam oealaikom

ik zelf ben 14 jaar en hoe meer k leer
over de islam hoe beter k heb al heel wat handelingsdelen
over de islam gemaakt k weet niet alles maar vragen
kan altijd en zo kunnen we elkaar helpen inshallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5