Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Klo*te Koortslip



22-05-2006, 11:47
Tfoeeeeeeeeee, ik heb er weer eentje loeigroot op mijn lippen, Wat haat ik dit, behalve zovirax (wat ik niet vind helpen trouwens) andere ideeen om die kuxt lip weer normaal te krijgen!!!

22-05-2006, 14:11


ik heb het zelde probleeem ....iemand?? help!!

22-05-2006, 14:33
Ik had vannacht koorts en ja hoor ik voelde net die #@$@!#$ koortslip opkomen (ik krijg het ook echt alleen als ik koorts heb gehad ) , en ik zit op me werk, dus heb geen zovirax

Zovirax werkt trouwens volgens mij bij mij ook niet hoor

Wie heeft er tips?





jasmina

22-05-2006, 14:35

Citaat door heksjee:
Tfoeeeeeeeeee, ik heb er weer eentje loeigroot op mijn lippen, Wat haat ik dit, behalve zovirax (wat ik niet vind helpen trouwens) andere ideeen om die kuxt lip weer normaal te krijgen!!!

ik weet wat je meemaakt, heb het een tijdje geleden ook gehad...dacht ff dat ik dood ging. Het ziet er gewoon niet uit!! En van dat zovirax word het alleen maar lelijker dan dat het al was

- 1 vanaf blijven
- 2 thuis blijven
- 3 heel veel zovirax opsmeren
- jus met citroensap drinken want dat helpt tegen de zwelling

good luck

22-05-2006, 14:54


Bij de reclame op t.v zie je vaak zo'n doorzichtige plakkertjes van Compeed om er op te plakken. Heeft iemand deze al eens geprobeert.

22-05-2006, 15:04
Jus met citroen? Ieuwwwwww



Ja ik heb die reclame ook gezien, maar heb het nog niet geprobeerd, ik ben ook wel benieuwd of dat werkt!!






jasmina

22-05-2006, 15:32
Die plakkertjes helpen volgens mij wel.
Ik had er ook last van, toen heb ik van die strips erop geplakt. Je ziet ze bijna niet. en je kan er eventueel lippenstift overheen smeren. Ik vind persoonlijk zovirax niet echt helpen. misschien als je het 10x per dag opsmeert.
Succes.

22-05-2006, 16:14
Weet je wat ik nu heb gedaan, mijn lip in mondwater gedompeld. Kei erg prikken, moest echt huilen. Maar volgens mij zijn die klote bacterien wel dood, het voelt iets beter aan en er zit nu een korst op.

22-05-2006, 16:52
ipv mondwater,kun je ook een wattenschijfje met een beetje alcohol (min. 70% ) je koortslip mee natmaken. Schijnt ook te helpen.
Of zorgen voor een goede weerstand, zodat een koortslip geen kans krijgt.

22-05-2006, 17:50
ja ik heb nu ook voor de 1e keer een koortslip.. maar had ook keelontsteking toen kreeg ik medicijnen en toen kreeg ik steeds grotere koortslip door die medicijnen, stond namelijk op bijsluiter dat huidaandoeningen groter konden worden.
ik heb die koortslip nu al bijna 2 weken, maar volgens mij gaat die bijna weg

22-05-2006, 22:59

Citaat door heksjee:
Weet je wat ik nu heb gedaan, mijn lip in mondwater gedompeld. Kei erg prikken, moest echt huilen. Maar volgens mij zijn die klote bacterien wel dood, het voelt iets beter aan en er zit nu een korst op.
Het gaat om een virus, genaamd het herpes virus. Als je eenmaal het virus hebt opgelopen dan kom je er helaas nooit meer vanaf. Probeer dit anders maar eens: http://www.naturapharma.nl/0_product.asp?ProductID=49. Succes!

23-05-2006, 13:43

Citaat door Just Me:
Het gaat om een virus, genaamd het herpes virus. Als je eenmaal het virus hebt opgelopen dan kom je er helaas nooit meer vanaf. Probeer dit anders maar eens: http://www.naturapharma.nl/0_product.asp?ProductID=49. Succes!
Dat ding is wel duur, maarja als het helpt. Ik heb ook vaker last van aften. Die zijn ook erg pijnlijk.

23-05-2006, 13:46


Ja inderdaad als het maar helpt!

bedankt meiden

23-05-2006, 14:06
Voor koortslip heb ik altijd Vectavir in huis. Dit helpt bij mij beter dan Zovirax. Ik heb al lang geen koortslip meer gehad. (even afkloppen).

23-05-2006, 15:28
hey wie weet of die compeed plakkertjes geen zwelling vormen, en geen blaasjes uit laten komen?

dat heb ik met zovirax!!!
ik heb hem nu aub help me!!!!!!!!!