Bekijk volle/desktop versie : verkracht door de bekende onbekende



Pagina's : [1] 2

22-05-2006, 00:52
het begon allemaal op haar 9de leeftijd. De aandacht die ze van velen kreeg is niet het vriendschappelijk gevoel. beeldschoon was ze helemaal niet, maar misterie straalde ze uit. Iedereen die haar zag wilde deze jonge meid leren kennen. Voor sommige heel onschuldig, en andere weer voor genotshalve. Haar manier van kijken, en de ogenblikken die ze koos om iemand aan te kijken kon niemand beter dan haar. Maar als jonge meisje kan je natuurlijk hier geen slecht inzien.
Er zijn er een deel mannen die haar heel subtiel benaderde. Maar door de naïviteit van dit levensgezelletje konden ze haar geen pijn doen. Behalve 1 iemand. Die haar een haat heeft doen groeien tegenover de mannen. Iemand die bij iedereen heel goed scoord. Ook bij haarzelf. Die niet alleen een hele goeie vriend aan huis is, maar eveneens familie is. Maar ze heeft niet geweten dat hij het was die haar pijn.

22-05-2006, 00:55


Leuk begin..

Ga je nog verder??

-x- Missy..

22-05-2006, 02:26
leuk begin meid

ga snel verder als je kan

22-05-2006, 18:09
Jaren later op een hete zomerdag moest normaal gezien alles duidelijk worden, maar deze meid wist niet wat er eigenlijk gebeurde. Ze was aan het genieten van de zalige zon en golven van het strand in Tanger. Hij hielp haar om te zwemmen in open zee, want na de films van Jaws wou ze nooit alleen gaan zwemmen. maar juist het moment hij haar bij oksels nam , en zij de benen om zijn middel draaide, voelde ze een hard iets tussen haar benen. Eerst dacht ze dat het een vis was. En ze zei het ook tegen hem. Hij waarschuwde haar dat ze haar mond moest houden en haar broekje opzij moest duwen of anders ging hij aan haar ouders vertellen dat ze een professionele hxxx is. Ze probeerde te staan op de bodem , maar het was te diep voor haar . Hij stelde voor om zelf dit te doen, en ze stemde bang toe. Hij duwde het broekje opzij, en deed wat hij vond dat hij moest doen. Ze dacht maar aan 1 ding. Hoe kan ik in godsnaam aan mijn ouders vertellen dat ik sinds lang geen maagd meer ben. "Jarebie, hoe kan ik ooit toestemmen met iemand om te trouwen? Wat als hij te weten komt dat ik geen maagd ben? Word ik dan op mijn feestavond al terug naar huis toegestuurd?" Duizende vragen terwijl hij zijn ding was aan het doen. Hij dacht "fijn, nu ze weet dat ik het ben die telkens haar fantasieën doe waarkomen, kunnen we deze relatie aanhouden. En dan kanik ook het doen wanneer ik wil en waar ik wil." Voor haar een hel, en voor hem een paradijs op aarde en in de zee...

Als jullie meer willen horen van dit verhaal, laat maar iets weten he...

23-05-2006, 18:12


Eey meid...
Ga gauw verder..
-x- Missy..

23-05-2006, 19:00
ga verder meid

23-05-2006, 19:09
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up
uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up uP Up Up uP Up uP Up Up uP Up

23-05-2006, 19:13







23-05-2006, 19:53
[FONT="Comic Sans MS"]Hoe kan dit met me gebeuren? Waarom ik? Waarom hij van alle mensen op deze fxcking aardbol? Hoe kan mijn eigen nog als een moslim meisje voordoen terwijl ik ontmaagd ben voor mijn huwelijk? Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het niet meer doet?
De vragen die telkens terugkwamen deden haar bijna haar verstand verliezen. Elke dag werd ze benaderd en aangeraakt. Haar lichaam reageerde op de aanrakingen, maar zijzelf was zelfs vies van haar eigen. Elke avond kreeg ze hem op bezoek. Alles gebeurde in de kamer die op het einde van de gang stond waar ook haar ouders sliepen.
Op een avond hoorde ze die kille voetstappen weer naderen. Maar wat kon ze doen? Ze had een nachtjapon aan, met oogverblindende lingerie eronder aan. Ze had zich klaar gezet voor hem. Hij kwam binnen, en zag dat ze aan het slapen was. Maar zij deed alsof. Hij deed haar toe, en zette er een stoel tegen zodat niemand deze deur langs de andere kant kon openen. Hij streelde over haar haren, en gaf haar een zoen op haar voorhoofd. Langzaam ging zijn hand naar beneden, en hij hoorde dat ze aan het genieten was. Maar in werkelijkheid kon ze deze pijn niet aan. Ze besefte dat hij nooit ging stoppen, dus dan kon ze evengoed ook genot hebben. Ze beelde zich in dat het iemand anders is, waar zij een oogje op heeft, maar niet durfde omdat ze nu al genoeg meemaakt. Tijdens het vrijen zag hij dat ze tranen kreeg maar toch een glimlach van genot op haar gezicht zag, waardoor hij opeens stopte. Ze deed haar mooie amandelvormige ogen open, en keek hem aan terwijl hij nog in haar zat. Met een hemelse stem vroeg ze hem: wrm stop je nu? waarop hij met een trillende stem vroeg; 'wrm laat je me doen?'
[/FONT]

23-05-2006, 23:30
trouwens ben je nieuwe fan

24-05-2006, 15:30
ga snel verder

30-05-2006, 18:31
ga je nog verder???

02-06-2006, 17:53


Ze deed haar mooie amandelvormige ogen open, en keek hem aan terwijl hij nog in haar zat. Met een hemelse stem vroeg ze hem: wrm stop je nu? waarop hij met een trillende stem vroeg; 'wrm laat je me doen?'

Wat kreeg hij ineens? Een schuldgevoel?
Opeens besefte ze dat hij haar toch zag liggen en dat ze bekeken werd op elk lichaamsdeel. Het kon haar niet meer schelen. Het ging meer pijn doen met het besef dat ze haar ouders gaan pijnigen met een zelfmoord. Ze deed het ook niet, omwille van haar geloof. Hij was het niet waard om ook in het hiernamaals ook af te zien . De leegte die ze nu meemaakt wil ze niet meer.

"doe gewoon je ding!" antwoorde ze heel vriendelijk, "het doet geen pijn meer." Er was een tikkeltje hoop dat hij ging ophouden, maar toen begon hij terug aan zijn bezigheid. ze voelde de tranen branden over haar kaken. Ze voelde ook druppels op haar borsten neervallen, dachtende dat hij zweette . Maar het zijn zijn tranen. Heel de tijd hield ze haar ogen gesloten, en hij bleef haar maar aanstaren .
Hij keerde zijn rug om en ging naar de badkamer, al sluipend want haar ouders sliepen .
Ze draaide zich om en trok het deken over haar bevende lichaam.
"waarom jarebie maak ik dit mee? wat heb ik misdaan ?
ik kan niemand iets slecht toewensen, maar waarom mag een ander dat wel bij mij doen?"
Ze bleef maar snikken in haar bed, met haar mond tegen haar kussen gedrukt. nietwetende dat haar verkrachter haar bekeek vanuit de deuropening.

Hij heeft gevoelens voor haar, maar hij weet dat ze niets van hem wil, en dat er geen relatie kan komen, want.......................................

06-06-2006, 20:25
Ze bleef maar snikken in haar bed, met haar mond tegen haar kussen gedrukt. nietwetende dat haar verkrachter haar bekeek vanuit de deuropening.

Hij heeft gevoelens voor haar, maar hij weet dat ze niets van hem wil, en dat er geen relatie kan komen, want.......................................

"waarom doe je me pijn oom". Niet beseffende dat ze dit fluisterend zei en dat hij in de deuropening stond . opeens voelde ze ineens een sterke mannenhand haar lippen dichtknijpen . noem me alsjeblief geen oom, maar je vriendje of ik zal je het zwijgen opleggen .
een bijna doodservaring .
ze keek hem verschietachtig aan, ogen wijd open, adem die zoek was - zelfs na het lossen van zijn greep. Hij streelde nog gauw over haar lichaam dat hij bezweet had achtergelaten .

........


(als jullie verder willen laat maar weten hoor)

06-06-2006, 21:00
verder maar duurt bij jouw altijd zo lang

Pagina's : [1] 2