Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ~~~~ tips tegen wallen ~~~~



21-05-2006, 23:28

Citaat door maysa686:
Van binnenuit

Zorg voor een goede nierafscheiding door voldoende water te drinken. Dat kan namelijk ook de oorzaak van wallen onder de ogen zijn... echt waar....

Sommige voedingproducten als suiker, vlees, vis, wit brood, kaas, boter en eieren laten na de vertering een zuurvormend restant over. Groenten en fruit hebben het tegengestelde effect. Teveel zuren hebben een negatief effect op wallenvorming.

Zorg voor voldoende mineralen als kalium. Kalium helpt de de vochthuishouding in het lichaam te reguleren. Kalium komt veel voor in b.v. aardappelen, gedroogde vruchten, sinaasappelen, bananen en yoghurt.

Massage

Heb je alleen af en toe last van wallen, na een nachtje doorzakken met iets te veel drank, te veel en te vet eten, dan heb je wat aan de volgende massage:

Plaats je ringvingers van beide handen aan de binnenkant onder je ogen. Druk drie tellen en laat dan los. Werk zo de hele onderkant van je oogkas af door je vingers steeds een centimeter te verplaatsen, tot je het kleine kuiltje aan de buitenkant van je oogkas voelt. Op dat moment worden de afvalstoffen weer in je bloedstroom opgenomen.


veel succes
.

30-05-2006, 10:03


Up !

30-05-2006, 10:35
Sperti tegen aambeien helpt ook.
Klinkt gek,maar is wel zo.

30-05-2006, 11:13
maar jij hebt het over bolle wallen maar de meeste jongen meiden hebben holle wallen die donker zijn. Wat oudere vrouwen hebben wallen die dik zijn met vocht erin en ja die krijg je op deze maniet weg.

30-05-2006, 11:30


Sperti? (voor wallen) Mag ik vragen om uitleg?

30-05-2006, 13:44
Je hebt van die wallen die sommige mensen onder de ogen hebben met vocht erin(heb ik gelukkig niet hoor)maar die gaan weg met sperti.

30-05-2006, 13:50
Wat is sperti

Ik heb trouwen gehoord dat een plakje komkommer ook helpt om je wallen weg te krijge ..

30-05-2006, 14:26
kunnen jullie sperti laten zien?

01-06-2006, 14:27
Ik ben ook naar de huisarts geweest voor mijn donkeren kringen. Aambeienzalf schijnt te werken omdat er veel vochtinbrengende bestanden inzitten.
Maar bij mij helpt het niet is meer voor dikke wallen en niet tegen donkere kringen.

01-07-2006, 08:39


Mac eye fast respons te koop Bijenkorf in Amsterdam of bestel wegwallen@yahoo.ca
Euro: 30 a 35