Bekijk volle/desktop versie : ik heb advies nodig



Pagina's : [1] 2 3

21-05-2006, 13:23
[ ben verloofd en ik ga insha allah in september feest geven benofficieel wel getrouwd.]

[en we hebben ook al met elkaar geslapen maar nu wil hij dat ik samen met hem naar een sexvideo ga kijken. ik durf het niet.

wat moet ik doen]

21-05-2006, 13:29


ik zou het echt niet weten joh

21-05-2006, 13:29
alltief het wordt steeds erger.. waar gaat het toch heen met de marokkaanse meiden hebben ze geen zelf respect meer....????? ik ben al een jaar verloofd en ga inschallah in de zomer trouwen ...hij heeft me met geen een vinger aan geraakt.. als hij echt zo gek op mij is dan wacht hij maar op mij....

pffffff :-(

21-05-2006, 13:31
Dat zou ik dus echt niet accepteren en vind het ook heel respectloos als ie dat van me zou vragen!!
Wat voor waarde heeft het om zo'n film te bekijken????? Geen.
Dus zou er absoluut niet aan meedoen....... Of ie het nou wilt of niet........

21-05-2006, 13:31



Citaat door bent_nass:
alltief het wordt steeds erger.. waar gaat het toch heen met de marokkaanse meiden hebben ze geen zelf respect meer....????? ik ben al een jaar verloofd en ga inschallah in de zomer trouwen ...hij heeft me met geen een vinger aan geraakt.. als hij echt zo gek op mij is dan wacht hij maar op mij....

pffffff :-(
in princiepe is het niet erg dat ze sex met hem heeft gehad want hij is toch haar man!
maar goed dat hij samen naar een sex film wil kijken...

kinky hoor

21-05-2006, 13:31
je mag sowieso geen sexfilms kijken ookal ben je 80 jaar met elkaar getrouwd want je wordt opgewonden door iemand anders en dat is haram

mensen waar gaat dat heen met jullie sommige mensen hebben echt geen ser ze doen maar wat ze willen zonder om na tedenken jeetje

21-05-2006, 13:37

Citaat door saamia_nador:
[ ben verloofd en ik ga insha allah in september feest geven benofficieel wel getrouwd.]

[en we hebben ook al met elkaar geslapen maar nu wil hij dat ik samen met hem naar een sexvideo ga kijken. ik durf het niet.

wat moet ik doen]
mijn god mijn hemel

dit kan toch niet waar zijn ??
maar waarom wil hij een sex vidoe kijken heb je gevraagd waarom hij dat wil kijken ?????????

21-05-2006, 13:40
Mensen Mensen, Taqi Allah, waar gaat dit heen yarabi

Het is Haram om over je sexleven te praten, en al helemaal om naar anderen te kijken die aan het sexen zijn

Wrm naar een sexdvd kijken als ik het vragen mag

Taqi Allah

21-05-2006, 13:40
haha wallhila ser.....??? dat kennen ze niet.. schat ze zijn wel met elkaar getrouwd maar het kan altijd mis gaan je weet het nooit.... het kan ook mis gaan na het trouwen (feest) maar ja hna mgrba hebben ook nog een cultuur ik weet niet of ze daar wel wat van gehoord hebben...

21-05-2006, 13:41

Citaat door saamia_nador:
[ ben verloofd en ik ga insha allah in september feest geven benofficieel wel getrouwd.]

[en we hebben ook al met elkaar geslapen maar nu wil hij dat ik samen met hem naar een sexvideo ga kijken. ik durf het niet.

wat moet ik doen]
Ik hoop echt dat je een grapje maakt.............

21-05-2006, 13:46

Citaat door l3rosa_denhagia:
Mensen Mensen, Taqi Allah, waar gaat dit heen yarabi

Het is Haram om over je sexleven te praten, en al helemaal om naar anderen te kijken die aan het sexen zijn

Wrm naar een sexdvd kijken als ik het vragen mag

Taqi Allah
precies je sexleven moet je niet bespreken met andere en al helemaal niet op het net!!!
wat er gebeurt is tussen jouw en je man.

21-05-2006, 13:46
me tooooo...

21-05-2006, 13:47



Citaat door lady_of_honor:
precies je sexleven moet je niet bespreken met andere en al helemaal niet op het net!!!
wat er gebeurt is tussen jouw en je man.
T moet tusssen tussen de vrou en de man blijven

21-05-2006, 13:52
allatief het kan echt niet tot mij door dringen.... ya lebnat a.u.b. get some self respect.....

21-05-2006, 14:04

Citaat door bent_nass:
haha wallhila ser.....??? dat kennen ze niet.. schat ze zijn wel met elkaar getrouwd maar het kan altijd mis gaan je weet het nooit.... het kan ook mis gaan na het trouwen (feest) maar ja hna mgrba hebben ook nog een cultuur ik weet niet of ze daar wel wat van gehoord hebben...
Wallah ielah,

Ik ga voor de tweede keer trouwen, dus ik ben ontmaagd door mijn ex man, maar mijn aanstaande heeft mijn nog met geen vinger aangeraakt, sorry maar dat laat ik niet toe, als hij van me houdt dan kan hij wachten, ik ben nog wel al ontmaagd maare het heeft te maken met respect voor je zelf en je ouders, en ik wil absoluut later niet de opmerkingen aan me hoofd krijgen van hem dat ik mezelf al aan heb hem gegeven zonder het totale, en ook al heb je een jawzia met hem dan nog, het is wel je man, maar het is mooier om te wachten op je huwelijks nacht, zoals bent_nass al zei waar gaat deze wereld naar toe.

En dan nog een seksfilm erbij, hoezo ben je niet goed genoeg voor hem, wordt hij niet opgewonden door je ofzo, zo zie maar weer het gaat nu al mis.

Een seksfilm, Allah waar gaat deze wereld heen... !

Weet je wat de fout is van zulke meiden, ze denken dat het huwelijk altijd rozen geur en manneschijn is, als je dat denkt dan heb je het zwaar verkeerd, en zal je het erg moeilijk gaan krijgen.

Pagina's : [1] 2 3