Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk CHI TANG-Topic !



Pagina's : [1] 2

20-05-2006, 18:26
Hey meiden, ik zou een nieuwe CHI TANG willen kopen inshallah!


Maar alleen is et probleem nou, ik heb thuis al verschillende keramische tangen enzo, en tjah et resultaat is wel goed maar is natuurlijk niet gezond voor het haar, de CHI TANG zou minder schadelijk zijn, heb ik gehoord? En resultaat blijft ook langer?

Nou mijn vraag is; wie heeft er eentje? Hoeveel heeft ie gekost? En ben je er tevreden over?

Thanx!

20-05-2006, 18:32


'kheb er een, theeft me wel echt véél geld gekost (bijna 200 Euro & je kreeg er 'n aantal verzorgingsproducten van Farouk bij) maar de resultaat is echt verbluffend wallah! Echt een WONDERtang!


Zo'n tang gaat echt héél lang mee, dus kvind et wel waard.

20-05-2006, 18:38
maar maakt t je haren niet gans droog want zo n tang word toch 180 gr ?

heb gehoord dat je er heel mooi glanzend haar van krijgt, klopt dit? je hebt er ook goedkopere hoor

20-05-2006, 18:40
Ik heb er ook heel veel positieve dingen van gehoord, dus et is dat sommetje geld wel waard? En welke gebruik je dan? De dunste, medium of de grootste?

20-05-2006, 18:45


n meisje dat ik ken heeft ene vr 100euro duss

20-05-2006, 18:49
http://www.haarshop.nl/default.asp?refer_id=4

welke maat erin is t beste , de breedste of middenin?

en kent iemand die tang die in reclame is

20-05-2006, 18:51
Voor dat bedrag vind ik 'm echt waard, neem dat maar van mij aan!

'kheb medium, die grote vond k iets te breed. Mohiem kben er heel tevreden mee, & et laat je haar heel mooi glanzen en je haar lijkt net van natuur stijl.

'kgebruik et nu 9 maanden en heb geen last van droog haar of iets dergelijks, kheb tot nu toe alleen van mijn haar kunnen bewonderen .

20-05-2006, 18:57

Citaat door 01LaHbIbAh09:
Voor dat bedrag vind ik 'm echt waard, neem dat maar van mij aan!

'kheb medium, die grote vond k iets te breed. Mohiem kben er heel tevreden mee, & et laat je haar heel mooi glanzen en je haar lijkt net van natuur stijl.

'kgebruik et nu 9 maanden en heb geen last van droog haar of iets dergelijks, kheb tot nu toe alleen van mijn haar kunnen bewonderen .
kijk eens op die link dat ik heb gezet daar is n chi tang van 229 voor 149

weet je miss als die goed is?

alvast bedank t

20-05-2006, 18:57
Hmmm safi dan ga ik ook eentje kopen


Waar hebben jullie die gekocht dan?


En moet je trouwens die producten ervan, kopen of mag je ook andere producten gebruiken dan?

Heeft iemand foto's trouwens van voor en na met chi tang

20-05-2006, 18:59
chi iron turbo noemt die?

en maat regular is maar 2,5 centimeter?!

ik wil er ook enen halen marocca, heb positieve dingen gehoord

21-05-2006, 21:29
is die van jou goed?

en heb je moeilijk haar?

21-05-2006, 22:24
Nou ik heb een keer bij de cosmo kapper me haren laten doen met de chi-tang. Het zag er echt mooi uit, en echt super stijl maar vond em te duur dus heb hem maar niet gehaald.

Dus ik las hier dat de ga-ma tang ook super goed is, nou ik kan je aanraden om gewoon de ga-ma tang te halen. Hij is evengoed als de chi-tang. En veel goedkoper. Hij was maar 50 euro.

Me haren wordt er ook niet droog van en ziet er van nature glad uit. ( terwijl het niet zo is hahaha)

Maar ja, ik hoop dat je de juiste keuze aakt,

Toedeloe

21-05-2006, 22:40


Miss Souhaila,

waar heb je die ga-ma tang gekocht?

21-05-2006, 22:50
jah wil ook weten

nu weet k t helemaal niet meer

21-05-2006, 22:57
ik heb m ookkkk hij is echt super dames. het is zeker DE uitvinding van de eeuw ik geniet ieder keer weer van mijn chinese haartjes

ik heb hem via http://www.haarshop. nl besteld en binnen 3 dagen had ik m thuis. zelf heb ik de Professionele keramische Stijltang dus met die gele platen. die wordt door de meeste kappers gebruikt, vandaar dat ik die ook heb gehaald

dames halen die handel, en je zult echt geen spijt van krijgen

Pagina's : [1] 2