Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse Vrouw in levensgevaar



19-05-2006, 19:02
Vrouw in levensgevaar

Zoals jullie wel door hadden was ik ook weg. Wees niet ongerust, ik ben er weer.

Even iets anders.

Zojuist ben ik te weten gekomen dat in Marokko een kennis van een goede vriend (MC) van mij op sterven ligt. Deze vrouw, wiens man is overleden, heeft beknelde aders in haar hoofd. Marokko kent in tegenstelling tot Nederland geen goede zorgstelsel. Als je er geen geld hebt, kun je het wel vergeten. Deze vrouw kan het ook vergeten, want haar kinderen kunnen het niet opbrengen. MC heeft een groot deel van de nodige 3000 euro's op kunnen halen. Er rest nog een klein bedrag, 1000 euro, en hiervoor zijn jullie nodig! Zodra deze binnen is kan zij een operatie ondergaan in de stad Rabat.

Het artsenrapport zal ter inzage beschikbaar worden gemaakt. Het zit er ook dik in dat ik volgende maand naar Marokko ga, dan zal ik zeker een bezoekje aan deze dame in nood brengen.

Wil je helpen, in welke vorm dan ook? Mail dan naar help@wijblijvenhier.nl. We houden jullie op de hoogte!

'(..) Wie iemands leven redt, is alsof hij het leven van de gehele mensheid heeft gered.' (Koran 5:32)

update 15 mei: Geld kan worden overgemaakt op de volgende bankrekening: ABN AMRO 45.23.76.459 tnv All In Services, Eindhoven. Ovv "wijblijvenhier helpt"

Faisal Mirza in Algemeen op 09-05-2006 23:53 Reacties (14)

http://www.wijblijvenhier.nl/index.php?/archives/536-Vrouw-in-levensgevaar.html

19-05-2006, 19:49


helemaal geen islamitische medeleven met deze vrouw ?

wel 20 tot nu toe gekeken niks geschreven

19-05-2006, 20:13

Citaat door datisgeenstijl:
helemaal geen islamitische medeleven met deze vrouw ?

wel 20 tot nu toe gekeken niks geschreven
Een z'n dood en de ander ze brood that's lif you know?
Heb zeker wel medelijden,erg jammer dat er elke dag iemand sterft of pijn heeft wat eigenlijk niet nodig is.
Allah swt zei:''Elke ziekte heeft zijn of haar medicijn''