Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk heeft iemand lijstje voor dieeten

misz_maghrabia
19-05-2006, 17:26

kan iemand mij helpen ik wil op dieet :traan1: maar ik wil wel eerst weten wat ik allemaal moet eten per dag enz. snap je :rolleyes: is iemand zo aardig om me te helpen:D alvast soekran bezef:kus: beslamma en thalla feraskoem en inshallah worden mensen die wille afvallen net zo dun als ze willen worden:goedzo: boessa's van misz_maghrabia:)

misz_maghrabia
19-05-2006, 17:27
niemand..???

G-Bella
19-05-2006, 17:28
Lieve schat, het maakt niet uit wat voor dieet je volgt, je zult groot kans krijgen op JOJO effect, zodra je stopt met dieeten. Zul je 2x zo dubbel aankomen voordat je er aan begon. Ik zou daar meer eerst aandenken voordat je met die troep begint.

misz_maghrabia
19-05-2006, 19:38
o okeej bedankt zinaa maar jah moet wel gebreuren paar kilo's kwijt kan wel dat kan tog geen kwaat of wel

miss-ilhame
19-05-2006, 20:23

Ja dat kan wel en daarna moet je wel opleeten op wat je eet ;) niet te veel dan heb je kans dat je even dun blijft :D Maar dan moeten we wel eerst afvallen :hihi: ik wil Ook alleen weet niet hoe :(

misz_maghrabia
21-05-2006, 19:48
jah dat is ook het probleem van mij gewoon een paar kilo's en klaar maar jah hoe moet je gaan beginne dat is dus een heel groot probleem dus daarom start ik ook dit onderwerp hou dit dus ff inde gaten als je wilt afvallen okej misschien is er dan al een lijstje