Bekijk volle/desktop versie : kunnen jullie mij vertellen wat jullie voor je man voelt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-05-2006, 15:56
het is misschien een hele gekke vraag, maar ik ben erg benieuwd wat de marokkaanse vrouwen voor hun man voelen.
is het echte liefde of gewoon het gevoel dat ze een man hebben voor de buitenwereld en hun familie.
ik ben namelijk ook een marokkaanse vrouw, tien jaar getrouwd, drie kinderen, maar ik ben helemaal weg van mijn man en hij ook, we kunnen heerlijk verliefd zijn nog en daarom vraag ik mij af, of het alleen maar bij mij is of ook andere vrouwen, want ik hoor namelijk wel wat anders van buurvrouwen die al 10 jaar getrouwd zijn.
nou dames ik wacht op jullie reacties.

19-05-2006, 16:06


ik ben volgende maand twee jaar getrouwd en voel en ben nog steeds
en hij ook. en inshaallah zal daar ook nooit verandering in komen. het wordt met de dag juist sterker.
kan me niet voorstellen om zonder dat gevoel je leven met iemand te delen

19-05-2006, 16:07
Mijn man en ik zijn stapelgek op elkaar, dat zal insha Allah altijd zo blijven, dus bij ons is het échte liefde.

Lijkt me raar om getrouwd te zijn alleen maar zodat de buitenwereld en familie ziet dat je een man hebt. Denk niet dat dat veel voor komt hoor, denk dat de meeste stelletjes wel echt van elkaar houden.

19-05-2006, 16:09
zucht....ik ben stapel op hem.....

19-05-2006, 16:09


ik ben 4 jaar getrouwd en 2 kids en nog steeds even verlieft als vroeger.Liefde wordt met de dag sterker en sterker.Zo erg dat wanneer ik logeer bij mijn ouders,mezelf leeg voel en hem heeel erg mis....laatst ging ik zelfs janken

ik kan me geen leven zonder hem voorstellen,en hij hetzelfde .El moehim,is niet te beschrijven


elhamdoellah

19-05-2006, 16:12
ik ben 2 jaar getrouwd en hou iedere dag nog meer van hem.. hij is mijn poppetje ik kan niet zonder hem slapen hij is net mijn knuffelbeer. soms heb ik het gevoel alsof hij mijn eigen zoon bloedsverwand is zoveel houd ik van hem en kan hem opvreten. machallah natuurlijk allemaal. en ik kan er nooit tegen lang boos te blijven op hem.. hij is koppiger dan mij maar ik praat gelijk tegen hem enzo ookal is hij schuldige. ik kan niet zonder hem iedere keer als ik hem zie na het werk word ik zo blij net een kindje die de sleutel hoort als papa binnenkomt..

19-05-2006, 16:12
ben bijna 8 jaar samen met hem en kennen elkaar 10 jaar
ben nog stees gek op hem
zeg ook vaak he lekker ding van mij hhahaha
maar ja iedereen heeft zijn ups en douns en dat hoort er bij
en daarna weet je wat je aan elkaar hebt

19-05-2006, 16:14

Citaat door Ayaat:
InchaAllah dat het altijd zo zal blijven en dat de liefde met de jaren groter zal worden!!
Insha Allah, ameen! Ik wens jou hetzelfde toe lieverd, insha Allah!

19-05-2006, 16:17
Hij is het laatste waaraan ik denk voordat ik slaap en het eerste als ik wakker word.
Als er ooit 2 mensen 1 waren, dan zijn wij dat wel.

19-05-2006, 16:18

Citaat door DiaDya:
Hij is het laatste waaraan ik denk voordat ik slaap en het eerste als ik wakker word.
Als er ooit 2 mensen 1 waren, dan zijn wij dat wel.
echt niet

19-05-2006, 16:28

Citaat door esmamoslima:
het is misschien een hele gekke vraag, maar ik ben erg benieuwd wat de marokkaanse vrouwen voor hun man voelen.
is het echte liefde of gewoon het gevoel dat ze een man hebben voor de buitenwereld en hun familie.
ik ben namelijk ook een marokkaanse vrouw, tien jaar getrouwd, drie kinderen, maar ik ben helemaal weg van mijn man en hij ook, we kunnen heerlijk verliefd zijn nog en daarom vraag ik mij af, of het alleen maar bij mij is of ook andere vrouwen, want ik hoor namelijk wel wat anders van buurvrouwen die al 10 jaar getrouwd zijn.
nou dames ik wacht op jullie reacties.
wij zijn nu bijna 2jaar getrouwd Alhemdoelilah

we kunnen soms echt ruzie maken maar mijn man betekend echt alles voor me hij is mijn man mijn liefde mijn beste vriend op wie ik terug kan vallen en wanneer ik raad nodig heb kan ik ook bij hem zijn...nee Alhemdoelilah geef ik heel veel om hem

19-05-2006, 16:36

Citaat door tangia19:
echt niet
kom op dames jullie begrijpen toch wel wat ik bedoel

laat ik het anders formuleren, onze eigen wereldje gevuld met liefde en respect, ik leef voor hem en hij voor mij.
Niet wetend waar hij begint en ik eindig, dat bedoel ik met samen 1.

19-05-2006, 16:37



Citaat door DiaDya:
kom op dames jullie begrijpen toch wel wat ik bedoel

laat ik het anders formuleren, onze eigen wereldje gevuld met liefde en respect, ik leef voor hem en hij voor mij.
Niet wetend waar hij begint en ik eindig, dat bedoel ik met samen 1.

19-05-2006, 16:45
Soms kan ik hem wel wurgen maar verder zit het wel goed tussen ons.

19-05-2006, 17:20
ben dolgelukkig met hem alhamdoullilah....

echte liefde, zou eerlijk waar niet zonder hem kunnen.

hij had pas een autoongeluk gehad, gelukkig is er niks met hem gebeurd, maar toen besefte ik pas echt hoeveel je eigenlijk van iemand kan houden, stel allah i hfad er was wel iets met hem gebeurd, oef bij die gedachte alleen al verscheurd mijn hart...

dikke kus,

manal01

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7