Bekijk volle/desktop versie : dar el ilm geleerden beroofd, door moslimbroeders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-05-2006, 09:15
subhanaallah...subhanallah....een rilling die door me lichaam ging..en verdriet die ik voelde diep in me hart...

afgelopen week zijn geleerden die islaam studie geven van 'dar el ilm' in Amsterdam na de college beroofd door eigen moslim broeders..subhanallah...al hun werk aantekeningen: jaar werk zat er in en nu.... weer overnieuw moeten beginnen... leptop en nog veel meer is hun ontnomen..tranen voor de klas vertelde hij het..het ging hem niet zozeer om al dat materiaal maar het idee..het idee dat eigen MOSLIM broeders dit hebben gedaan...

subhanaallah...waar gaat dit allemaal heen....

19-05-2006, 09:19


Oke, word nu wakker en bedenk dat moslim zijn geen garantie is voor "goed" zijn. Het is nogal naief dat mensen alleen de Islam gebruiken om goede dingen te doen. Er zijn ook mensen die Islam gebruiken(misbruiken) om hun kwade zin te ondersteunen.

19-05-2006, 09:29
soebahnallah dat kan togk niet Moge Allah hun leiden, en hun laten in zien wat ze hebben gedan en hun diep in hun hart laten merken dat wat ze deden is fout

19-05-2006, 09:46
Ik weet dat ze gestraft worden en ik hoop dat ze gepakt worden, meer dan zweep slagen van dunya verdienen hun!

19-05-2006, 10:05


soebhanallah waar gaat het heen allahjastar

19-05-2006, 10:10
Hoe weten ze dat het moslims waren die dit gedaan hebben?

19-05-2006, 10:47

Citaat door hetgordijn:
Ik weet dat ze gestraft worden en ik hoop dat ze gepakt worden, meer dan zweep slagen van dunya verdienen hun!
wahha..nou neej broeder dat niet maar allah ziet alles en zal over hen oordelen..
moge allah hen leiden..inshaallah

19-05-2006, 11:01
hoe weten jullie dat het moslims zijn die dat gedaan hebben?

19-05-2006, 15:35

Citaat door Zerina_muslima:
hoe weten jullie dat het moslims zijn die dat gedaan hebben?
dat heeft hij zelf aangegeven zuster...waarschijnlijk weten ze ook wie het heeft gedaan...maar allah a3alem..

19-05-2006, 16:20

Citaat door dunyaty_N:
dat heeft hij zelf aangegeven zuster...waarschijnlijk weten ze ook wie het heeft gedaan...maar allah a3alem..
SoebhanAllah

19-05-2006, 16:21
na3am, volg zijn lessen ook elke donderdag Soubhannallah zeg, Hij was helemaal verward hij wist niet goed hoe die het ons kon uiteleggen. Het laast wat je verwacht is dus ook gebeurd.. Soubhanna'Allah..

19-05-2006, 16:44

Citaat door m0slimatjuh:
na3am, volg zijn lessen ook elke donderdag Soubhannallah zeg, [B]Hij was helemaal verward hij wist niet goed hoe die het ons kon uiteleggen. Het laast wat je verwacht is dus ook gebeurd.. Soubhanna'Allah[/B]..
hij is toch ze3ma een geleerde? Dan zou hij geen moeite moeten hebben om een les te geven en daarin te kunnen improviseren

19-05-2006, 16:47



Citaat door dunyaty_N:
subhanaallah...subhanallah....een rilling die door me lichaam ging..en verdriet die ik voelde diep in me hart...

afgelopen week zijn geleerden die islaam studie geven van 'dar el ilm' in Amsterdam na de college beroofd door eigen moslim broeders..subhanallah...al hun werk aantekeningen: jaar werk zat er in en nu.... weer overnieuw moeten beginnen... leptop en nog veel meer is hun ontnomen..tranen voor de klas vertelde hij het..het ging hem niet zozeer om al dat materiaal maar het idee..het idee dat eigen MOSLIM broeders dit hebben gedaan...

subhanaallah...waar gaat dit allemaal heen....
Beroofd? Lekker voor hun!

Die dar el ilm mensen zijn juist de ware rovers.... imaan-rovers !!

19-05-2006, 17:17
Misschien iemand die zich voordoet als Moslim..

19-05-2006, 17:26
soubhanallahhhhhhhh o wat ergggggggggg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7