Bekijk volle/desktop versie : militaire dienst!!



18-05-2006, 23:58
salamo aleykom,
een vriend van me,wil militaire dienst volgen,maar dan eventjes,want hij doet een voltijd opleiding,maar hij wil heel graag in militaire academie,kan het zo zijn,dat hij het kan volgen tijdens vakanties enzo?
wat moet hij ervoor doen enzo..?
alvast bedankt
ma3a salama

19-05-2006, 12:04


ewa mensen ,zijn jullie dood ofsohet is maar een vraag...

19-05-2006, 12:21
Misschien weet niemand het antwoord?
Als je kijkt op landmacht.nl ofzo, staan daar dan geen carriere en opleidingsmogelijkheden op?

19-05-2006, 12:21
Up.again. ik zou het niet weten

je ziet weleens een telefoonnummer of site verschijnen op tv-reclames van de landmacht ...tip om even te bellen of te mailen voor informatie

19-05-2006, 12:22


Che Guevara... jij bent het
alles goed ?

19-05-2006, 12:28
hoe is het mekanisa:P hahaha,ik ga hun bellen denk ik,ey kom je nog online wella la?

19-05-2006, 14:21

Citaat door SaifelIslam:
hoe is het mekanisa:P hahaha,ik ga hun bellen denk ik,ey kom je nog online wella la?
Ja ben nu online

heb jij het nummer of niet..ik zal wel effe anders kijken

19-05-2006, 14:24
Aanvraag meer informatie

Vragen?
Heb je na het bekijken van deze website nog vragen? Kijk dan eerst bij het onderdeel 'Veelgestelde vragen'. Als je daarna nog meer wilt weten, neem dan contact met ons op via een banenwinkel, of bel 0800-0124. Je kan ook mailen naar : landmacht@defensie-online.nl

Geschikt of ongeschikt?
Vraag je je af of je wel geschikt bent voor de landmacht doe dan de test op http://www.ikkandelandmachtaan.nl.

Brochure aanvragen
Wil je een brochure aanvragen? Klik dan op de button 'Meer informatie' om brochures aan te vragen of bel naar 0800-0124. Je kunt de brochures ook downloaden:

Download hier de algemene brochure Beroepsmilitair bij de landmacht.
Download hier de brochure over de onderofficiersopleiding aan de Koninklijke Militaire School.
Download hier de brochure over de officiersopleiding aan de Koninklijke Militaire Academie.
Download hier de brochure over het Oriëntatiejaar Koninklijke Landmacht.
Download hier de brochure 'Fit aan de start' om je goed voor te bereiden op de keuring.


..............

http://www.landmacht.nl....................klik op opleidingen..vanuit daar kun je informatie aanvragen..zie nergens een nummer :confused;