Bekijk volle/desktop versie : Wat Verwachte Je...en Wat Kreeg Je!!!



Pagina's : [1] 2

18-05-2006, 15:49
Ik ben zo nieuwsgierig....kan gewoon niet meer wachten!
Ik had gisteren een afspraak in het ziekenhuis..had verwacht dat ik gelijk een echo zou krijgen...maar nee hoor..moet nog eens twee weken wachten. Ik ben morgen 18 weken zwanger en voel gewoon dat ik een meisje krijg!!
Wie had ook een heel sterk gevoel....en wat is het uiteindelijk geworden??
Je kunt er natuurlijk ook naast zitten......

18-05-2006, 15:50


Ik dacht dat ik een jongentje zou krijgen maar het is dus een meisje geworden

18-05-2006, 15:52

Citaat door Married Woman:
Ik dacht dat ik een jongentje zou krijgen maar het is dus een meisje geworden
We weten het nu wel ga ATWT kijken of Oprah of je kind verzorgen....

18-05-2006, 15:52
Bij mijn tweede wist ik gewoon dat ik een jongetje zou krijgen, en dat was ook het geval. Maar dat komt omdat mijn eerste zwangerschap heel anders was (toen was ik zwanger van mijn dochtertje). Dus vandaar!

18-05-2006, 15:55


Ya rabby smahli........maar ik had echt zoiets van ik heb een jongen en het word een jongen!!!

En Alhamdulilah is het ook een jongen geworden.

18-05-2006, 15:56

Citaat door bunty aur bably:
Ya rabby smahli........maar ik had echt zoiets van ik heb een jongen en het word een jongen!!!

En Alhamdulilah is het ook een jongen geworden.
Thbrallah je hebt echt een mooie zoontje...

18-05-2006, 15:56

Citaat door celine_4ever:
We weten het nu wel ga ATWT kijken of Oprah of je kind verzorgen....
He! het is heel erg allemaal wat je vertelde, maar ga je nu elke keer wanneer zei reageert een Topic verzieken???

Safi Rabi Kbier

18-05-2006, 15:57

Citaat door celine_4ever:
Thbrallah je hebt echt een mooie zoontje...
Dank je wel

18-05-2006, 15:58

Citaat door bunty aur bably:
He! het is heel erg allemaal wat je vertelde, maar ga je nu elke keer wanneer zei reageert een Topic verzieken???

Safi Rabi Kbier
Nee doe ik niet ik wil haar verzieken dat ze de vader van me kind weg haalt...

18-05-2006, 15:59
ik dacht een jongen en idd. een jongen gekegen, ik denk dat moeders heel diep van binnen wel weten wat ze krijgen, maar dat de wens het wel eens overschaduwt.

18-05-2006, 16:00

Citaat door celine_4ever:
Nee doe ik niet ik wil haar verzieken dat ze de vader van me kind weg haalt...

18-05-2006, 16:01

Citaat door celine_4ever:
We weten het nu wel ga ATWT kijken of Oprah of je kind verzorgen....
Celine ik had gisteravond gelezen dat zij getrouwd/samenwonend is met je ex man, nu vroeg ik me af waarom laat je haar gewoon niet met rust. Als hun verkeerd waren geweest Allah zal ze straffen, je moet gewoon eens verder met je leven je bent toch verloofd? Nou, het komt voor mij en andere over alsof je het gewoon niet kan hebben een soort jaloerzie Allah oe A3lem

Niet aangevallen voelen slechts advies.

18-05-2006, 16:04



Citaat door celine_4ever:
Nee doe ik niet ik wil haar verzieken dat ze de vader van me kind weg haalt...
Nou ik vind het slap als vrouwen de schuld geven aan de vrouw/vriendin van iemands ex tenzij ze hem een geweer voor zijn slaap houdt dat hij geen contact mag hebben met zijn zoon. De vader is hierbij de schuldige niet zij.

18-05-2006, 16:06

Citaat door Akhlaaq:
Celine ik had gisteravond gelezen dat zij getrouwd/samenwonend is met je ex man, nu vroeg ik me af waarom laat je haar gewoon niet met rust. Als hun verkeerd waren geweest Allah zal ze straffen, je moet gewoon eens verder met je leven je bent toch verloofd? Nou, het komt voor mij en andere over alsof je het gewoon niet kan hebben een soort jaloerzie Allah oe A3lem

Niet aangevallen voelen slechts advies.
Hoe vaak moet ik het zeggen ik doe dit voor me zoontje en ik kan haar nergens bereiken alleen hier...

Ik ben blij dat ik van die rotzooi af ben maar me zoontje niet...Ze moet weten wat ze heeft gedaan als ze vrouw genoeg was geweest dan waren we nu wel normaal tegen mekaar gaan doen...

18-05-2006, 16:08

Citaat door Akhlaaq:
Nou ik vind het slap als vrouwen de schuld geven aan de vrouw/vriendin van iemands ex tenzij ze hem een geweer voor zijn slaap houdt dat hij geen contact mag hebben met zijn zoon. De vader is hierbij de schuldige niet zij.
Als goede vriendin praat ze met hem en zegt ze verwaarloos je kind niet...Elke keer als ik me ex spreek zegt die zelf tegen mij zij bemoeit zich er niet mee...Als ik een man had die een kind heeft van een vorige huwelijk zou ik met hem praten en ze oren schoonmaken...Maar dat doet zij niet...Hij is even meer schuldig...Maar je weet zelf wel hoe mannen zijn...

Pagina's : [1] 2