Bekijk volle/desktop versie : meiden wat hebben julie met je bruidsboeketten gedaan



18-05-2006, 15:46
kheb de mijne nog in de woonkamer liggen, met de autoboeket

zonde om weg te gooien

18-05-2006, 15:53


:regieank je wel voor de aandacht die je mij gegeven hebt. ik zoek naar yassin al fkih hij is bekent hij geneest mensen die bezeten zijn door geesten en mensen die bang zijn, Maar ik heb alleen zijn msn yassinawax1, Maar me telefoon is kwijt

18-05-2006, 15:54
ik heb die ook nog thuis liggen
wil hem echt niet weggooien

18-05-2006, 16:00
Die van mij zus was echt, ze heeft m laten drogen en heeft hem in een glazen kastje gezt en opgehangen in dr slaapkamer

Die van mij lijkt egt, maar is het niet (zie avatar), ik heb hem in mn slaapkamer boven op mn bed opgehangen, en elk bruidje die m wilt lenen van mn familie/vrienden kring krijgt m 2 personen hebben er al gebruik van gemaakt

18-05-2006, 16:11



Citaat door l3rosa_denhagia:
Die van mij zus was echt, ze heeft m laten drogen en heeft hem in een glazen kastje gezt en opgehangen in dr slaapkamer

Die van mij lijkt egt, maar is het niet (zie avatar), ik heb hem in mn slaapkamer boven op mn bed opgehangen, en elk bruidje die m wilt lenen van mn familie/vrienden kring krijgt m 2 personen hebben er al gebruik van gemaakt
ik wil ze ook laten drogen,

is echt zonde om weg te gooien


is wel leuk dat je het in je vriendenkring houd

18-05-2006, 16:12
Moet je ceker doen

18-05-2006, 16:13

Citaat door l3rosa_denhagia:
Moet je ceker doen
insch'allah

18-05-2006, 16:35
Vriendin van me had een boeket laten maken in een winkel waar je ook na je huwelijk terecht kon om het boeket in te laten lijsten. Dat heeft ze gedaan in een hele mooie lijst samen met 2 piepkleine bruidsmeisjesjurkjes van haar 1 jarige nichtje's. En die hele set hangt nu in de hal bij haar thuis. Heel mooi, weggooien is kapotzonde!!

18-05-2006, 16:37

Citaat door AnJari:
Vriendin van me had een boeket laten maken in een winkel waar je ook na je huwelijk terecht kon om het boeket in te laten lijsten. Dat heeft ze gedaan in een hele mooie lijst samen met 2 piepkleine bruidsmeisjesjurkjes van haar 1 jarige nichtje's. En die hele set hangt nu in de hal bij haar thuis. Heel mooi, weggooien is kapotzonde!!
Mn zus heeft m ook laten inlijsten samen met het sorsage van dr manlief

18-05-2006, 16:39
Waar kan ikmn bruidsboeket laten maken of huren in Rotterdam??

wa salam

19-05-2006, 11:19

Citaat door AnJari:
Vriendin van me had een boeket laten maken in een winkel waar je ook na je huwelijk terecht kon om het boeket in te laten lijsten. Dat heeft ze gedaan in een hele mooie lijst samen met 2 piepkleine bruidsmeisjesjurkjes van haar 1 jarige nichtje's. En die hele set hangt nu in de hal bij haar thuis. Heel mooi, weggooien is kapotzonde!!
Is een goed idee ja, kweet niet of ik dat nu nog kan doen??????????

19-05-2006, 17:43
waar kan ik hier in denhaag een mooie bruidsboeket laten maken?

20-05-2006, 02:32


ik heb die van mij ook in een vaas gedaan heb hem nu bijna 4 maanden en voorlopig hou ik mijn boeketje