Bekijk volle/desktop versie : Prachtiggg gewoon,



Pagina's : [1] 2 3

18-05-2006, 12:17
whouw mensen ik hoor me toch soms verhalen, mensen die het uit maken die van elkaar houden. Klopt daar iets niet of ben ik nou gek

Heel mooi iets, had me vriendin meegemaakt, nu nog overgens. ze had een relatie met een jongen, een jaar lang ongeveer en toen zag ze het niet meer zitten, ze hadden dagelijks ruzie, altijd verschil over iets. hij was nooit lief voor der of aardig, wilde altijd gelijk hebben, hij loog, was zelf bijna een x vreemd gegaan, scheelde nix. ewa op een dag besloot ze er een punt te willen achterzetten. Maaaaar toen ze 1 traan in zijn ogen zag, kon ze het niet meer, hij zei alleen tegen der dat hij spijt had van de dingen die die had gedaan, en hij kreeg en traan in ze oog, en zij pakte hem gelijkbeet en drukte hem tegen zich aan, en sinds dien heeft ze hem nooit meer los gelaten

Masallah, als mijn vriend ooit voor mij een traan zou laten vallen, ik ga rennen naar ze moeder en vraag om zijn hand , awili dat is het aller mooiste wat een meisje of vrouw bijna kan overkomen. een jongen die zijn hart gebruikt, en durft te huilen voor het gene waar die van houd

wajouw echt prachtig vind ik dat als een jongen om ze vriendin kan huilen, dat is pas echte liefde van binnen naar buite brengen. op zulke jongens moet je extra voorzichtig zijn, en ze nooit van je leven los laten

ewa nu maar hope dat mijn vriendje eens een x een traantje laat , maar ja hij is ook een sukkel altijd maar ruzie, mah ja i love hem and i will never let hem gooooo


maar wie heeft hier nogmeer ervaring mee,

18-05-2006, 12:18


deze topic bestaat al

18-05-2006, 12:43

Mietje...gaat ie huilen....

18-05-2006, 12:44
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=940780

18-05-2006, 12:48


de mijne heeft 1 keer gehuild en ja dat heeft niks met mietjes gedrag te maken of met een ruzie maar met iets persoonlijks ik ging echt kapot toen ik hem zag

18-05-2006, 12:49

Citaat door Anouar_B:

Mietje...gaat ie huilen....

18-05-2006, 12:52

Citaat door CandyShop20:
de mijne heeft 1 keer gehuild en ja dat heeft niks met mietjes gedrag te maken of met een ruzie maar met iets persoonlijks ik ging echt kapot toen ik hem zag
Dat zou kunnen.... maar je gaat toch niet om een meisje....janken

'uh...nee.. maak het niet alsjeblieft niet uit...anders ga ik dood...neeeeeeee'

Dat staat echt niet....gewoon...

18-05-2006, 12:55
hmm

18-05-2006, 13:00
Komt hij er wel makkelijk vanaf. Eventjes vreemd gaan hier, misbruiken daar een traantje laten hier en meneer heeft weer de macht!

Als hij echt om haar zou geven dan zou hij het niet eens zo ver laten komen.

18-05-2006, 13:04
nee dat klopt wel.. een meisje zou het prachtig vinden dat een jonge voor haar huilt maar onbewust geeft het haar wel een beetje meer macht/zekerheid over de jonge zelf.. Niet dat het zo is in werkelijkheid maar onbewust ga je het wel voelen..

ik zou nooit een traan kunnen laten vallen niet om het feit dat ik dan onderdanig word ofzo maar gewoon.. Huilen dat past gewoon niet in mijn straatje.. Ik kan geen traan uit mijn oog krijgen.. Huilen lucht op….. Ja ja dat zeggen ze om jou te zien janken maar het fokt me eerder op dan een opluchting.. ik word dan agressief!!

ach ja dat ben ik.. En zo heb je nog meer van die aparte verhalen rond lopen

18-05-2006, 13:07

Citaat door Anarchy99:
Komt hij er wel makkelijk vanaf. Eventjes vreemd gaan hier, misbruiken daar een traantje laten hier en meneer heeft weer de macht!

Als hij echt om haar zou geven dan zou hij het niet eens zo ver laten komen.
Vind ik ook!

18-05-2006, 13:11
Ja allemaal leuk en aardig

Maar als hij echt van haar houdt dan komt hij netjes bij haar ouders op de deur kloppen. Dan pas kunnen ze het gevoel krijgen dat het echte liefde is.

Maar ja..

ghair insha allah

18-05-2006, 13:11



Citaat door MR_gezelligheid:
nee dat klopt wel.. een meisje zou het prachtig vinden dat een jonge voor haar huilt maar onbewust geeft het haar wel een beetje meer macht/zekerheid over de jonge zelf.. Niet dat het zo is in werkelijkheid maar onbewust ga je het wel voelen..

ik zou nooit een traan kunnen laten vallen niet om het feit dat ik dan onderdanig word ofzo maar gewoon.. Huilen dat past gewoon niet in mijn straatje.. Ik kan geen traan uit mijn oog krijgen.. Huilen lucht op….. Ja ja dat zeggen ze om jou te zien janken maar het fokt me eerder op dan een opluchting.. ik word dan agressief!!

ach ja dat ben ik.. En zo heb je nog meer van die aparte verhalen rond lopen
alles kan jou overkomen

zelf personen als jou die beweren nooit te huilen om iets of iemand..

er komt een moment (het hoeft niet perse om een meid te gaan) dat je door iets wordt geraakt..

er moet gewoon iets zijn en geloof der bovendien ook niks van

niemand kan me wijs maken dat ie nooit heeft gehuild,tenzij die niet veel leed in zijn leven heeft meegemaakt,maar das ook onmogelijk!!

en wat jij doet is je sterk houden in het bijzijn van anderen,wees dan gewoon de man en toon je emoties,er is daar niets verkeerds of ergs aan.

18-05-2006, 13:26
Er is niks met huilen als man zijnde... maar janken omdat je vriendin het uit maakt...sorry als je dat als leed beschouwt dan heb jij nog niks ergs meegemaakt...

18-05-2006, 13:31
ik vind het wel iets hebben zo'n gevoelige man , die zijn er niet echt veel hoor!!
maarjah het moet wel vanuit het hart komen en niet geacteerd zijn ofzo ..

Pagina's : [1] 2 3