Bekijk volle/desktop versie : Waarom hier alleen maar voetball :S:S waarom niet eens iets over vechtsporten



17-05-2006, 23:56
zoals thai/kick boxen. maar steeds over die gasten die 90 minuten lang een ball achterna zitten te rennen, word opgegeven moment saai...

18-05-2006, 00:10


Omdat er binnekort een WK aan komt en Champions Legeua Finale net achter de rug, dus is er veel meer prioriteid voor voetbal.

18-05-2006, 00:17
maaar dit is veel langer zo niet door die wk en die andere shit eromheen..

18-05-2006, 00:27
Om te beginne zet gij iets dan, in plaats van te klagen

18-05-2006, 02:27


Voetbal is een volkssport vandaar, iedereen kan een balletje trappen, op straat op het veld enz, andere sporten niet.

18-05-2006, 08:24

Citaat door Pantservuist:
zoals thai/kick boxen. maar steeds over die gasten die 90 minuten lang een ball achterna zitten te rennen, word opgegeven moment saai...
K1.

Nederlanders als Aerts, Bonjasky, Hoost en Schilt behoren tot de besten ter wereld.

Marokkanen zijn nergens in deze sport, watjes zijn het.


Sam Schilt, de huidige wereldkampioen K1


Peter Aerts, voormalig wereldkampioen



Citaat:
K1 de ultieme vechtsport
AD
Door KRIS SPIERINGS

De Amsterdam Arena vormt vandaag het decor van It's Showtime. Voor het eerst zijn de sterkste vechters uit het K1-circus in Nederland te aanschouwen. De grootste helden in deze Oosters georiënteerde krachtpatserij? Hollandse jongens.

De Hollandse helden heten Peter Aerts, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost en Sem Schilt. Ze zijn in eigen land niet beroemd, maar wonnen de afgelopen jaren alle vier een wereldtitel. Dat gebeurde in een kolkend Tokyo Dome met 18.000 toeschouwers.

Thuis in Zuidlaren maakt Schilt moeiteloos een ommetje naar de dichtstbijzijnde supermarkt, Bonjaski strijkt even onopvallend neer op een terras in Amsterdam. Die gewone dagelijkse dingen zijn in Japan, het Mekka van de K1, onmogelijk voor de sterren.

K1 is glamour. K1, dat betekent in Japan glimmende badjassen, daverende aankondigingen, brullende spreekstalmeesters en krijsende, altijd op bloed beluste menigten.

In Japan reizen de Hollandse toppers per limousine, slapen ze in exclusieve hotels en dineren ze in de hipste restaurants. En als een Japanse bewonderaar het dan aandurft een Hollandse held aan te schieten voor een foto en een handtekening, dan kan die gerust een half uur uittrekken voor het leger volgelingen.

Lukt het de fans niet een krabbel te bemachtigen van hun favoriete Nederlandse K1-topper: geen nood. In speelgoedzaken zijn altijd de mokken-met-afbeelding en de zeer behoorlijk gelijkende action-figures van plastic royaal voorhanden.

Sinds in 1993 de eerste K1 World Grand Prix Final werd uitgevochten, greep tien keer een Nederlander de wereldtitel.

Amsterdammer Ernesto Hoost, die aan alle dertien toernooien deelnam, is met vier titels recordhouder. In de finale strijden de matadoren om 400.000 dollar aan prijzengeld.

18-05-2006, 09:09
Tarik Slimani

18-05-2006, 11:48

Citaat door mohadd:
Tarik Slimani
Schilt scheurt zijn kop van zijn lijf.

18-05-2006, 12:02
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar marokkanen zijn supergoed in thaiboxen vriend. En tarik slimani vecht op een hele andere kilo klasse dan semmy schilt. Voorbeelden van marokkaanse vechters:

Noufal Benazzouz (finalist k1 parijs 2005)
Fikri Tijarti (5 voudig WERELDKAMPIOEN)
Hassan Ait Bassou
Badr Hari
Younes el Mhassni
Kamal el Amrani (5 voudig Duits 2 voudig europees en 1x wereldkampioen)
en zo kan ik nog doorgaan....

Mensen die zonder kennis moeten niet praten

18-05-2006, 15:26
wie kent ahmed jattari dan? hij heeft afgelope maand nog gevochten tegen een fransman, ik vind lebanner en die lange choi echt leuk om te zien, dat is spektakel

18-05-2006, 16:31
Haaglander uitgedist?

21-05-2006, 12:28

Citaat door Abderahman1:
Haaglander uitgedist?
Ik denk het wel

21-05-2006, 13:24



Citaat door chantermocro:
Ik denk het wel
Ja, ik heb er vandaag geen zin in. Ik dis nooit op zondag.