Bekijk volle/desktop versie : Ahmed en Doha



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

17-05-2006, 16:11
Ahmed Ahmed!! Riep Najet ...ze rende ahmed achterna wat moet je van me laat me met rust...GA terrug naar die jongen met wie je net was ..A vies wijf ..tefoee ik heb gewoon 2 jaar aan jou verspilt..Je hebt me al die tijd bedrogen ..Je hebt het met mijn vrienden gedaan ze zullen me nu wel uitlachen.. a xxxx.
Ahmed voelde steken in zijn hart ...terwijl hij liep dacht hij bij zichzelf ..Waarom??Waarom a rebie ..Waarom ik ??Hij hoorde najet nog wat zeggen maar hij negeerde haar en liep door ...Eindelijk thuis aangekomen..Hij liep gelijk naar zijn kamer ..plofte op het bed met een diepe zucht...Oefff Wat heb ik haar toch misdaan ,Alles was ze wilde heb ik haar gegeven ,wat komt ze te kort bij mij..Behalve dat ik de enige jongen ben die haar niet vraagt om haar benen te spreiden..!!Ahmed hoorde dat er iemand de deur opende het was zijn moeder..!!Ze keek hem geschrokken aan..Schat wat is er ??Ze zag dat haar Zoon een raan op zijn wang had..Ze ging naast hem zitten en deed haar arm om hem heen..Wil je er over praten ..??Nee mama niet nu ..Ik ga nu slapen ..Oke lieverd als je er klaar voor bent Kom je maar naar me toe om er over te praten.Slaapp lekker mijn zoon ..slaap lekker mama..Niet te veel piekeren lieverd

17-05-2006, 16:17


heeyy lieverd
hierso je eerste fan
goede begin
ga gauw verder

17-05-2006, 16:28
De volgende dag stond Ahmed op ..Hij had besloten Om gewoon niet meer aan najet te denken en hij moest verder gaan mijn zijn leven..!!Saffie ..Najet was verledentijd..Ahmed had besloten om naar Het centrum te gaan ...Hij ging douche kleede zich aan en liep de deur uit...Voordat hij de deur dicht had gedaan riep zijn vader hem ..Zoon ik moet ff met je praten ..Ik moet nu weg kan dat nieit later..Nee ik moet nu met je praten zij de vader van ahmed..Ga eens ff zitten ..Wat is er zo belangerijk zij ahmed tegen zijn vader..Luister mijn zoon je bent nu oud genoen ik heb een meisje voor je je kunt met haar gaan trouwen..wie is dat meisje dan ?? Het is de dochter van mijn beste vriend..Het is een hele lieve meid..Als je mijn zoon bent dan trouw je met haar ..Als je niet met haar trouwt kan je je spullenb pakken kies maar ..wow wow Doe rustig zij ahmed tegen zijn vader je hebt me niet eens kans gegevn om ja of nee te zeggen ..Maar ja voor jou baba doe ik alles en dat weet je ..wanneer kan ik haar zien ?? we gaan deze week zaterdag naar hun toe en dan kan je kennis met haar maken..Oke is goed baba ...Maar ik moet dan wel nog kado'tje voor haar halen Ahmed riep zijn zus somaya ..Ze kwam uit keuken ..Ja? vroeg ze ..Ahmed zij tegen haar trek je kleren aan en kom met mij mee we gaan winkelen...Somaya bleef hem verbaast aan kijken ..?? Ahmed genoeg grapjes 1 april is nog lang niet ..Ik praat met jou serieus kom met mee naar de stad ik ga zaterdag een meisje hand vragen ik moet wel allemaal spullen voor haar kopen .Somaya liep naar boven ..ahmed liep alvast naar de auto...Eindelijk komt ze eraan wajoow vrouwen zijn gewoon te en te erg als ze ergens naar toe gaan ..

17-05-2006, 16:45
Eindelijk in de stad aangekomen ..Lopen ze duure zaken binne Hij had 4 tachitet voor haar gekocht naar de smaak van zijn zus ...Perfum van jp coultier naomie cambell ,D&G. en hij had schoenen van Gucci gekocht voor haar met bijpassende riem en tas ,Hij had oorbellen met armbad en ketting en ring gehaald van versace en voor zichzelf een pak van Hugo Bosch.Pff helemaal uit geput ging hij met zijn zusje Somaya in de mac zitten .Hij had echt gelachen met zijn zus had hij in tijden niet gedaan.Opeens zij Somaya Ahmed ik meot je wat vertellen !!Wat is er zussie?? NOu het zit zo ik heb een jongen leren kennen en hij wild mij hand komen vragen . Watte??hoor ik het goed wilt mijn kleine zussie gaan trouwen wajoww ben echt blij voor jou ..Maar ik wil hem eerst zien en dan mag hij pas naar huis toe komen met zijn ouders.. Hij moet eerst bij mij door de keuring..!!somaya moest lachen ..wanneer wil je dan met hem kennis gaan maken ..?Het liefst nu Zij ahmed als hij akn teminste..W8 dan bel ik hem wel even ..Ik stond op liep naar de w.c ik wilde het gesprke gewoon niet meer luisteren ..even later kwam ik weer terrug en zag dat somaya al had opgehangen..Ewa komt hij ofnie??vroeg ik aan somaya ..ja hij is er over 15 min Hij komt samen met zijn zus..!! Ow oke is goed Somaya en ahmed bleven maar prate en praten tot dat hij zag dat somaya naar iemand lachte en zwaaide ..Ahmed draaide zich om ...Zijn mond stond open tot verbazing wie hij daar zag staan......

17-05-2006, 16:52


Als er genoeg mensen willen dat verder schrijd dan pas schrijd k verder

17-05-2006, 16:52
tweedde fann ...ga gauww verderr

17-05-2006, 16:53
plzz... schrijf verderr ,voor je eerste 2 fans Plzz ..Je doet het goed

17-05-2006, 17:11
wajoow het was najet samen met haar broer ..wajooww zeg niet dat het waar is zeg niet dat haar broer met mijn zusje wilt trouwen want dat wil ik niet..hij is een dealer ..en ik wil niet dat mijn zusje van el feloes elheram leeft.Ahmed bleef amin strak aan kijken .Amin gaf hem een hand en najet gaf hem ook een hand ..HIj wilde haar niet aanraken ik kreeg kotsnijgingen van tefoe tefoe waarom moet ik haar nou weer hier tegen komen..Ik kreeg een raar gevoel in zijn buik nu ik najet zie ..Ewa ahmed kan ik nu langs bij je ouders ouwla chenoe??PFFF dream on ..Wat denk je wel niet dat jij met mijn zusje gaat trouwen vergeet het maar en vergeet somaya ook maar.Wat !! Ik hou van haar en zij ook van mij ..Bij die gedachten moest ik al bijna overgeven dat mijn zusje verlieft is ...Samoya zij ik wil met hemm trouwen je kan er niks tegen doen ahmed ...ooh nneeE????zij hij..Hij trok somaya bij haar handen en nam haar mee in de auto ..Somaya was op de terrug weg naar huis alleen maar aan het huilen ..Opeens ging haar telefoon over ..Ahmed ging langs de weg staan en pakte haar telefoon af en brak haar kaart door midden ..Luister als ik je nog een keer zie met deze jongen vermoorden ik jou en vermoord ik hem ..Heb je dat begrepen ..Somaya keek hem geschrokken aan..enigste wat ze kon doen was langszaam ja knikken ..Toen ze me zo zielig aan keek kreeg ik echt schuld:gevoelens..wajoow wat doe ik ze moet toch zelf weten met wie ze trouwt waar bemoei ik me mee..??

17-05-2006, 17:23
S avonds was Somaya helemaal niet meer uit haar kamer gekomen ..Ik vond het wel zielig en ik ging naar haar toe..Ik klopte op de deur en stapte naar binnen..Somaya??Somaya??Wat moet je ?? ik wil ff met je praten ..Ik niet met jou antwoorde ze er op..Alsjeblieft?? Ze deed haar dekens van zich weg en ik keek me aan ..Ik zag dat haar ogen helemaal rood waren van het huilen..!!ik ging naast haar zitten ..Somaya luister ..JIj bent toch een persoon die bid en bijna altijd alles op tijd bid?? ja ??zij ze en keek hem vragend aan .Jij bent toch ook een persoon Als je wat hebt gevonden dat jet het bringt naar iemand toe of je geeft het aan de politie ..jij vindt het toch heram dat als je wat hebt gevonden dat je het voor jezelf houdt ?? ja klopt ze keek hem nog onnozeler aan ??Dus wat wil je hier mee bereiken??zij ze ..NOu wil jij van geld leven dat heram is??NEEE tuurlijk niet zij ze ..NOu ja als je met Amin wilt gaan trouwen dan is het wel geld van el heram.MAar ik hou van hem hij doet zoiets niet ..!!! ohh nee???vraag maar aan iedereen hier in onze stad of hij dat doet ja of nee?? Enb weet je wat je als antwoord krijgt ...JAAAA ..zij ahmed tege haar .!!Je bent mijn zus en ikw il dat je gelukkig leeft ..!! en niet met een dealer maar iemand die hart werkt voor zijn geld ..!!! najet begon te huilen en ze wist dat ahmed gelijk had ..!! ze omhelsde hem en zij je hebt geluk broer ..Dus als jij nou voor mij een jongen gaat zoeken die hard genoeg werkt voor zijn geld dan trouw ik er wel mee..Hallo ik ben je xxxxxx niet Ik ben nog altijd jouwn broer als jij een jongen ziet zitten en hij jou ook dan laat je hem maar naar huis toe komen sgat ..maar ja wel oppassen somaya..Ze keek hem aan zal ik doen en glimlachte lief naar ahmed...ewaa Slaapse Somya ik ga ook slapen ...Slaap lekker
Slaap lekker

17-05-2006, 17:25

Yoehoee 3de Van Ga gauuw verder [/SIZE][/FONT]








[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="7"]Xxx

17-05-2006, 17:31
Heey meiden bedankt voor julie reacties ..IK ga nu naar de sauna ..
Dus ahmed gaat verder met schrijven ..een goede vriend van me. En hij hgaat zijn best doen voor jullie

17-05-2006, 17:39
Smorgens toen ik opstond was er niemand thuiss..Hmm raar dat er niemand is maarja..Even later komt mijn moeder huilend thuis.yemma wat is er ..Somaya is Vanmorgen door een auto aangerede en ze ligt in het ziekenhuis..WattEE??? ik schrok me dood net toen ik gisteren goed met haar alles had uitgepraat gebeurt er dit meskina..Ik trok snel me kleren aan en ging met de auto naar het ziekenhuis toe samen met mijn moeder .Aangekomen in het ziekenhuis moessten we naar b2 verdieping 5.Ik rende naar haar kamer..Daar lag ze dan me met twee gebroken armen en 1 gebroken arm en allemaal verband om haar hoofd ..Ik kreeg allemaal tranen..Toen ik op keer zag ik dat er een marokkaans gezin schuin tegen over onze kamer met familie daar zaten..!!Ik werd wakker geschud door een gekreun ...het was somaya Somaya lieverd gaat het habiba ewa zeg dan wat ik hoorde haar alleen maar kreunen





Sorry ik moet nu echt weg doei lady's bedankt voor jullie reactie ..Ahmed doe je best

19-05-2006, 17:08


Ik haalde snel een dokter erbij en bleef buiten op de gang wachten ..Vanuit mijn ooghoeken Zag ik een meisje liggen langs de kamer van mijn zusje Ik keek haar aan..Ze lachte naar mij ..Maar ik keek weg ..Ik drong me pas te binnen toen ik weg keek dat het een domme actie was...Ik wilde me nog omdraaien en haar weer naar haar terrug lachen maar ze keek al de andere kant op ..Het was echt wel een mooie meid dacht ik biij mezelf en bleef haar maar aan kijken woow die ogen die mooie krullen En dat lekkere lichaam van haar ..PFf ze zal wel zeker bezet zijn dacht bij me zelf ..En keek naar de deur van de kamer waar me zus lag ..De dokter kwam naar buiten en me moeder volgde haar naar buiten ..Toen ze op de gang stonde zij de dokter dat allles gaat goed komen ...oeff wat een opluchting dacht ik bij mezelf..Ik liep weer naar binen en zag me somaya daar liggen ik pakte een stoel en ging naast haar bed zitten ..Ze keek me aan en lachte ik keek terrug en lachte ook ..Je hebt me echt laten schrikken somaya ..Somaya begon te huilen ..wat is er schat vroeg ik haar ..Wie heeft dit jou aan gedaan..??Wie denk jezelf zij ze ??AMIN???!!! Somaya keek weg was het Amin zij ik ze begon harde te huilen ..Vieze vuile xxxxxxxx w8 maar als ik hem pak ik maak hem af...Ik wilde deur uitlopen,maar somaya riep mij ..Ik draaide me om en keek haar aan..Ze keek me aan zij het is Amin niet ..!! Wie dan wel vroeg ik haar ??...Er viel een stilte Ze keek me aan en zij het is....





19-05-2006, 18:08
het is nayet ahmed..ahmed geloofde zijn ogen niet meer en liep de gang op en belde zijn broertje oussamma op en ahmed zei waar ben je..ik ben bij het voetbalpleintje zei oussamma...ok je zus ligt in het ziekenhuis yemma is hier ook al..kom met je scooter en snel...yek lebbes met someya!!!!!!jah jah ze is alleen over reden door eenxxxxx...wat ga je nu doen dan ahmed..het was eventjes stil en ahmed zei:eventjes wat recht zetten kom nu maar, paranoiia liep ahmed naar zijn yemma en gaf haar een zoen op haar voorhoofd en zei ik ga eventjes weg yemma oussamma komt erzo aan ok yemma..de moeder gaf hem een dikke knuffel en ze zei tegen hem doe voorzichting mijn zoon en ik heb je vader gebeld en die is ook onderweg..wagga yemma ik zie je vanavond wagga yemma...ik zag dat me moeder wou huilen toen ik wou weg lopen en zei rustig yemma ik doe extra voorzichtig voor jou yemma ik hou van je dat weet je tog..en ik zag weer een glimlach op haar gezicht..eenmaal weg gelopen naar buiten zag ik mijn vader heel snel rennen normaal zie ik hem nooit rennen en liep op mij af...ehlal zoon van mij hoe is het met mijn zinaaatje yek lebbes jah baba gaat goed komen met haar ...waar ga je naar toe zoon van mij...ik kom vanavond terug ik moet iets doen waga baba...is goed zoon van mij en voordat je het wist rende hij verder...dus ik liep naar mijn auto en reed weg

19-05-2006, 18:13
ik stond stil bij een kruispunt en zag een opvallend mooie baby blauwe audi..dus ik stond egt met grote ogen naar die mooie auto te kijken...en wat zag ik???!!!!
het was die rotte xxxxxxvan amin toen hij stopte voor rood ging mijn stoplicht op groen maar ik stapte zomaar uit en hoorde zoveel auto's na mij toeteren maar dat liet me koud ik liep naar amin toe en trok hem zo uit de auto en gaf hem een kopstoot en voordat je het wist lag amin bewusteloos op de grond en rende snel naar mijn auto en reed als een gek weg...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8