Bekijk volle/desktop versie : Gaan jullie dit jaar op vakantie?



Pagina's : [1] 2

29-05-2003, 11:29
Salaam, oulikom....

Ewa...Gaan jullie dit jaar op vakantie?Zo,ja waar gaan jullie dan?
Gaan jullie met de auto of vliegtuig of tobis....(bus).....of lopend....:jeweetog:..........

Wij gaan in insha-Allah naar Mohammedhia...5 weken het liefst wil ik...8 weken......omdat ik ook 8 weken vakantie heb.....
Officeel wonen wij in Meknes..maar ja we zijn verhuis....

En wat doen jullie eigenlijk in Marokko?
Ik ga bijv. Naar het strand soms gewoon lekker buiten spelen....:rood:

Of soms ga ik in Marokko na 20.00 uur naar een discotheek bij het strand dat is wel leuk maar ik weet niet of ik dit jaar ga naar die disco....is ook wa7ed Harram......en niet goed......


-Alvast bedankt voor de moeite....en Sokran Bezef....


















THALLA.........Zwaai:.....

29-05-2003, 11:34


Ik ga Insha'allah naar Marokko met de auto
We gaan naar Fes
enne wat doe ik daar
naast van liefste sexy granny zitten naar het zwembad gaan en gewoon fes jdied in, en overal bij mijn tantes en oom logeren.
Ik ga denk ik ook naar Ifran voor een weekje met de hele familie. Gewoon ff lachen enzo. Verder gewoon lol trappen en 's avonds met mn neven, nichten op de sta7 liggen en enige verhalen vertellen

dat was het denk ik

29-05-2003, 11:34
ja ik ga dit jaar naar marokko met papa en met de auto .
ik doe daar eigenlijk niet zo veel. Verveel me grotendeels en kom dan weer terug. Dit jaar gaan we maar 1 maandje( komt door zus, herexamens! :boosMaarja.....

xxx-miri-xxx

29-05-2003, 11:38
aahahahahaahha....slaatnergensop.....waar moet je liegen....ga je ook naar Mohammedhia....????...... Want anders slaat het nergens op nee.......


Zo leuk zo leuk.....

29-05-2003, 11:48


en waar ga je in Mohammedhia????

29-05-2003, 11:53
Ik ga inchallah naar algerije wat ik daar ga doen??WINKELEN of course

In wahran is er zo een hele grote stad das daar echt

En natuurlijk het strand VOOR VROUWEN

Dada

29-05-2003, 11:54
hahahahahahhaha......Mezain..Mezain dat is goed en een lekker leventje zeg..>!

29-05-2003, 11:56
Maar wat je wat ik verrot vind van Marokko er staan gaan adres bijv...Ij-plein......dat staat er neit welke adres het is.... vind ik zo raar

29-05-2003, 11:58
hoe ontvangen ze dan brieven???

29-05-2003, 11:59
ik ga ook naar marokko...18juli vertrekken wij met de auto naar marokko...dan ga ik naar oujda,nador en tanger...dan ga ik lekker winkelen,mijn tante gaat trouwen dus dat wordt feesten en voor de rest was dat het...'s avonds lekker wandelen met de familie...en natuurlijk ook bij de familie logeren

29-05-2003, 12:01
k ga 2 juli vliege en vlieg 1 aug trug
k ga naar tetwan.... eerste 2 weken ga k misschien naar warzazate en casablanca....
k ga voornamelijk luieren...

29-05-2003, 12:03
ja dat vind ik ook zo raar....echt verrot....ik vroeg het is een keertje aan een jongen en hij zei de straat is bekend....en ik zei hoe heet onze straat dan en hij zei...Ghasenia....1 en er bestaat ook 2 en 3 en 4 maar Ghasenia 4 was de gevaarlijkste straat....allemaal criminele....

Tfoe en die marokaanse jongens denken echt dat ze lekker zijn zijn ze ook... maar ze willen alleen maar papier....

29-05-2003, 12:05


eerst examens afleggen

29-05-2003, 12:08
Dat Slaatnergensop......maar wollah dat is wel....Het staat er wel op maar je kan het niet zo goed lezen....het is VERROT.......

29-05-2003, 12:10
En...Jij denkt wa7ed dat ik sex ga doen...ga slapen..man..ofsjow...ik bne nog maagd tot me huwelijk......en sukkel me neef gaat altijd mee....en hij kent daar iedereen dus wat zal mijn overkomen...misschien wel met jou zus..als je er eentje hebt....

Pagina's : [1] 2