Bekijk volle/desktop versie : Ik bid maar ik heb sex, wie vind mij slecht??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

28-05-2003, 23:34
[GLOW=royalblue]Ik had ff een vraagje aan jullie, of eigenlijk is het meer een opmerking...[/GLOW]

Ik bid, serieus, ik bid al jaren.. Deels omdat het van mijn vader moest, maar nu bid ik ook uit mezelf.
Ja ik weet, bidden doe je voor Allah en met bidden scoor je niet alleen punten voor het hiernamaals, maar vervaag je ook je zondes die je tussen het bidden door begaat.

Maar nu had ik ff een serieuze opmerking

Wordt het me vergeven dat ik tussen het bidden door ook sex heb?
Nee, ik zeg jullie eerlijk, ik heb er iedere keer geen spijt van als ik het gedaan heb, maar maakt dat mij dan direct slecht?
Ik weet, je kuis houden staat bij ons in het geloof hoog in het vaandel, maar helaas is het me niet gelukt. Of nouja...helaas... maar goed, helaas of niet, het gebeurd wel, maar ben ik nu vervloekt ofzo?
Want verder ben ik best wel goede moslim, al zeg ik het zelf. Ik houdt me best wel netjes aan de regels, m.u.v. deze dan. En ik zeg jullie eerlijk de jongen met wie het gebeurd is ook moslim, en het is niet echt omdat ik zo :verliefd: ben ofzo, maar gewoon omdat ik het lekker vind

Mijn vraag is; hebben jullie dit ook of ben ik gewoon simpelweg vervloekt? Ben ik nu erg slecht en denken jullie dat het me vergeven wordt?
Kom aub niet aan met 'als je er per direct mee ophoudt dan blablabla' want daar heb ik niets aan want dat weet ik al en als ik weer heel heel eerlijk ben ben ik ook niet echt van plan om ermee te stoppen :jeweetog:

Graag jullie reacties...

29-05-2003, 00:01

Ben je meenus of wat?

29-05-2003, 12:46
Trouwen?? Nee voorlopig nog even liever niet
Maar zeg nu eens eerlijk, hebben jullie dan nooit sex?(zonder dat jullie gehuwd zijn)

En houdt sex en bidden uit elkaar... Dat gaat dus in mijn geval niet. Ik ben er heel open in en zeg dus nogmaals eerlijk dat ik het gewoon puur voor de lust doe, ja, raar he? een moslima die dat gewoon eerlijk toegeeft..

Maar hoewel ik het dus zonder schuldgevoel doe moet ik eerlijk bekennen dat het ook wel een beetje aan me knaagt. Niet het feit dat ik sex voor het huwelijk heb, maar meer het idee dat ik daarnaast ook bid. Volgens mij komt deze combinatie bij het vrouwelijke geslacht niet zo heel veel voor... of wel???

Maar dit is dus hetgeen wat mij ietsje dwars zit. Zoals ik van 1 van jullie begreep moet ik dus óf ophouden met sexen óf met bidden. Ik vind het bidden erg belangrijk. Het geeft me een goed gevoel en het brengt me in contact met God, maar de sex vind ik ook erg lekker(hoewel dus verboden door God) Ben ik schijnheilig??? Moet ik volgens jullie stoppen met bidden omdat het me toch niets doet???

P.s. ik ben heeeel serieus ja........

29-05-2003, 13:01
Je moet niet stoppen met bidden, je moet heel god nadenken bij wat je doet. Want wie zegt dat er nog een morgen is?
Inshaallah zal ALLAH je leiden, als je het zelf ook wil.

29-05-2003, 23:15

assalam halikm

je kan toch beter op een halal manier doen dus gewoon trouwen en je kan sex met je man hebben op een halal manier en de probleem is opgelost. waarom wil je het zo graag op een haram manier doen? je hebt een makkelijk oplossing voor maar je maakt het moeilijkl voor jezelf.

29-05-2003, 23:36
Volgens mij loopt ze het gewoon uit te lokken, maar Allah u alim

30-05-2003, 00:30
Wie zijn wij om daar over te oordelen?
In ieder geval je moet denk ik niet stoppen met bidden, die hasanat heb je en wat betreft de sex ja trouw dan met hem als je niet zonder de sex kan.
En als je niet wil trouwen dan moet je kappen met de sex, want het zit je blijkbaar toch dwars.

30-05-2003, 00:59
la hawla la qawati billah

30-05-2003, 18:29
Lieve Zuster...

Ik heb je verhaal eens goed gelezen en ik denk dat de functie van het gebed en de functie van de kuishouding niet duidelijk zijn bij jou.

Allah heeft ons en de Djinns geschapen om hem te dienen (51:56)..

Dit houdt o.a. in dat wij zullen moeten doen wat hij ons opdraagt. Het gaat in onze daden vaak niet om wat we leuk/lekker/prettig etc etc. vinden, maar om wat Allah wil.

Of jij iets verkeerd doet, daar zal alleen Allah over oordelen. En als jij kennis hebt van wat Allah gezegd heeft, dan kun jij ook een beter keuze maken in het goede en het slechte.

Dus lieve zuster, denk ik...en vergeef me als ik het verkeerd heb; Dat jij je moet gaan verdiepen in de boodschap van Allah . Daarin zul jij het antwoord vinden op jou vraag inshaállah...
Verloochen het woord van Allah niet omwille van je eigen behoefte/lusten.

Moge Allah ons allen leiden inshaállah...

Ma3a Salaam
Een zuster

30-05-2003, 21:26
hee S.samira

KORT maar KRACHTIG

xxx casablancalady

30-05-2003, 21:44
Lieve mensen,
Ten eerste wil ik kwijt dat ik absoluut niet aan het uitlokken ben, ik ben bloedserieus...
Ten tweede wil ik ff aan Samira kwijt dat ik nadrukkelijk heb gevraagd om dat soort nutteloze reacties graag niet te plaatsen. Als je niet zinnigs te melden heb, zeg dan aub gewoon niets.
Voor Faras, nogmaals, dat trouwen daar staat mijn hoofd absoluut niet naar. Bovendien ben ik niet echt een voorstander van een genotshuwelijk ofzo.Als ik trouw, dan doe ik dat omdat ik van diegen houdt en omdat er aantoe ben. Deze beide factoren zijn niet van toepassing.

Ik weet dat ik God moet dienen en ik weet ook wel wat hij goed en/of fout keurt(Tenminste, dat weet ik in bepaalde mate)Ik weet i.e.g. wel wat hij van bidden en sex zegt.
Deze topic plaatste ik dan niet zozeer omdat ik me afvroeg of hetgeen wat ik doe verboden is. Ik was gewoon benieuwd of het herkenbaar was en wat jullie vinden van het feit dat ik deze 2 tegenstrijdige zaken met elkaar combinee(of jullie me schijnheilig/slecht etc vinden of dat jullie misschien in dezelfde situatie bevinden)

30-05-2003, 21:56
Lieve zuster....

Oordelen is onze taak niet...die behoort tot Allah ...
Onze taak is men tot het goede wijzen....
Hoop dat je er inshaálah uit komt met de kracht van Allah

Ma3a Salaam

30-05-2003, 22:00

Ik zie iedere keer deze topic staan en nog steeds vat ik em niet. Je vraagt ons iets, waarvan je 't antwoord al weet. Je hoeft heus geen geleerde te zijn om te weten dat geslachtsgemeenschap voor het huwelijk niet mag...of je wel of niet bidt...doet er verder weinig toe. Een mens zit vol fouten, geen twijfel aan. Maar hoe kan je in Allahs naam de ene moment Allah oe Akbar zeggen tijdens het gebed en het ander moment tussen de lakens liggen met je vriend...
Je hoofd staat absoluut niet naar trouwen...dan hoeft ook niet...zo heb je meerdere meisjes...maar hou je dan in Allahs naam in. Probeer te vasten ofzo...misschien dat het dan zal afnemen.

30-05-2003, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door Marokkaasjuuuh
[GLOW=royalblue]Ik had ff een vraagje aan jullie, of eigenlijk is het meer een opmerking...[/GLOW]

Ik bid, serieus, ik bid al jaren.. Deels omdat het van mijn vader moest, maar nu bid ik ook uit mezelf.
Ja ik weet, bidden doe je voor Allah en met bidden scoor je niet alleen punten voor het hiernamaals, maar vervaag je ook je zondes die je tussen het bidden door begaat.

Nee, ik zeg jullie eerlijk, ik heb er iedere keer geen spijt van als ik het gedaan heb, maar maakt dat mij dan direct slecht?
Ik weet, je kuis houden staat bij ons in het geloof hoog in het vaandel, maar helaas is het me niet gelukt. Of nouja...helaas... maar goed, helaas of niet, het gebeurd wel, maar ben ik nu vervloekt ofzo?
Want verder ben ik best wel goede moslim, al zeg ik het zelf. Ik houdt me best wel netjes aan de regels, m.u.v. deze dan. En ik zeg jullie eerlijk de jongen met wie het gebeurd is ook moslim, en het is niet echt omdat ik zo :verliefd: ben ofzo, maar gewoon omdat ik het lekker vind

Mijn vraag is; hebben jullie dit ook of ben ik gewoon simpelweg vervloekt? Ben ik nu erg slecht en denken jullie dat het me vergeven wordt?
Kom aub niet aan met 'als je er per direct mee ophoudt dan blablabla' want daar heb ik niets aan want dat weet ik al en als ik weer heel heel eerlijk ben ben ik ook niet echt van plan om ermee te stoppen :jeweetog:

Graag jullie reacties...
doe wat je niet laten kan zou ik zeggen, maar weet wel wat de gevolgen daarvan zijn...
maar jah iedereen zal voor zijn eigen zondes boeten, dus nog veel succes ermee

30-05-2003, 22:24

Citaat:
Origineel gepost door Marokkaasjuuuh

Graag jullie reacties...
Hahahaha ik lig echt stuk
Je bent net mij

Hahaha je zegt niet echt omdat ik zo :verliefd: ben, maar omdat ik het lekker vind hahaha

Ik heb al sex gehad van mijn zevende hoor

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10