Bekijk volle/desktop versie : Ik bid maar ik heb sex, wie vind mij slecht??



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

09-04-2009, 13:32

Citaat door IslamPWinkel:
Eerste is grote onzin. Ik vroeg aan jou om bewijs dat shia dit goed vindt. En dan alle shia, en dus niet een verdwaalde stroming van een shia. Dit omdat ik zat shia ken die dit namelijk ERG AFKEUREN!

Wat als nou een shia komt films waar arabieren naar disco's gaan en ga zo maar door. En hij netals jou dan zegt: "zie je, dat is nou soennah! ze zijn voor zina etc." En geloof me, ik heb dozijnen van zulke films gezien! Vrouwen met bedekte heeft en schaarse kleding dansen voor arabieren. Dat was toen ik nog hard op zoek was naar alles wat negatief was over arabieren. En geloof me, je wilt niet weten wat ik allemaal te weten ben gekomen over ze.


jij kan dan wel zeggen dat het een soennah is maar wie zal jouw geloven? regels zijn duidelijk.

of het nou wel of geen verdwaalde stroming is. shia's zijn afgedwaald

en over die transexueele daar zijn genoeg fatwa over die ene aya tola heeft gegeven op tv dat wanneer iemand zich gevangen voelt het toegestaan is. dit is gewoon algemeen bekend onderwerp is al zowat uitgepraat.

09-04-2009, 13:45



Citaat door alhoceimia_20:
jij kan dan wel zeggen dat het een soennah is maar wie zal jouw geloven? regels zijn duidelijk.

of het nou wel of geen verdwaalde stroming is. shia's zijn afgedwaald

en over die transexueele daar zijn genoeg fatwa over die ene aya tola heeft gegeven op tv dat wanneer iemand zich gevangen voelt het toegestaan is. dit is gewoon algemeen bekend onderwerp is al zowat uitgepraat.


Als jij erin wilt geloven. Doe dat! Moslims tegenwoordig staan toch er bekend om om anderen tot kafir of niet-goede moslim te verklaren. Zoeken naar diversiteit. moslims willen wel de grootste zijn in de wereld, maar ondertussen ook anderen tot niet-moslim verklaren. Ja dat helpt

09-04-2009, 16:35
Wat een papegaaien hier zeg, beginnen over de Shia terwijl dit helemaal niet aan de orde is.

09-04-2009, 17:46

Citaat door Hamza_T:
Wat een papegaaien hier zeg, beginnen over de Shia terwijl dit helemaal niet aan de orde is.


Dat is nog niet het ergste. Maar shia verafschuwen om dat gene wat ze zien op tv of gehoord hebben, is walgelijk. Dan zijn zij net zo goed (of net zo slecht) als Wilders. Die veroordeelt ook moslims om datgene wat hij ziet op tv en internet en op straat (met al die straattuig van marokkaanse en turkse komaf). Wel grappig dat zij dan wilders stom vinden omdat hij spreekt zonder kuran te kennen en alleen kijkt naar moslims die stelen etc, terwijl zij weer hetzelfde doen, maar dan bij shia en andere stromingen.

Groet,

Riffs

11-04-2009, 12:51


Moge allah (SWT) ons leiden op t goeie pad inshallah allahoumaamien..

ousalamou3alaikom.

11-04-2009, 13:09
Het oordeel ligt in handen van Allah . En vrees de dag dat jij je zult moeten verantwoorden voor onder andere hetgeen je tong heeft aangericht.

11-04-2009, 13:25
La hawla wala kouwata illa billah..

Wij kunnen je niet oordelen,noch hoef jij bij ons geen verantwoording af te leggen, weet dat er een Almachtige is die boven de mensheid staat,

Wa Allahou yougfiro Laki inshallah..

11-04-2009, 16:14

Citaat door marreucos:
islampwinkel...salah eldine ayoubi geen arabier wuhahaah laat me niet lachen jonge




Weet je wel waar hij geboren is?

Hoe in hemelsnaam kom je erbij dat hij een arabier is?

11-04-2009, 16:37

Citaat door marreucos:
hij is een libanees of phalestijn....! Heb hele collectie dvd's over hem.


Lawah hij komt uit nador


Hij is koerd zei ik.

Hij is helemaal geen libanees of palestijns. Misschien die acteurs in jouw dvd's! hahah

Ṣalāḥ ad-Dīn Yūsuf ibn Ayyūb (Arabic: صلاح الدين يوسف بن أيوب , commonly known as: صلاح الدين الأيوبي& #8206 (c. 1138 - March 4, 1193), better known as Saladin in medieval Europe, was a Kurdish Muslim who was the Sultan of Egypt and Syria. He led the Islamic opposition to the Third Crusade. At the height of his power, the Ayyubid dynasty he founded ruled over Egypt, Syria, Iraq, Hejaz, and Yemen. He led the Muslims against the Crusaders and eventually recaptured the Holy Land from the Kingdom of Jerusalem after his victory in the Battle of Hattin. As such, he is a notable figure in Arab, Kurdish, Persian and Muslim culture. Saladin was a strict practitioner of Sunni Islam. His generally chivalrous behavior was noted by Christian chroniclers, especially in the accounts of the siege of Kerak in Moab.

11-04-2009, 16:45
Ik Heb Het Ook 1 Keertje Gaat Woullah Ik Ben Een Keertje Naar Me Schoonouders Gegaan En Ik Moest Bidden ik d8t dt alles oke was maar toen ik klaar was met bidden kwam mijn vrouw naar binnen ze zij tegen mij jij hebt ALJANABA ik zij shit jij hebt gelijk ewa toen moest ik aan allah ismahni ik hebt het niet experes gedaan

11-04-2009, 16:47

Citaat door marreucos:
waar heb jij dit vandaan? Toch geen wikipedia hea?...

Je bent de grootste held vergeten: Profeet mohammed vzmh. Een arabier


Oh, omdat de waarheid nu tegen je rotneus komt, kom je maar met iets anders.. stay ontopic!

11-04-2009, 16:53
Het is algemeen bekend dat Salahudin Ayyubi een Koerd was.

11-04-2009, 17:12



Citaat door marreucos:
Je kan gelijk hebben maar ben niet overtuigd zonder bron.

Is het pijnlijk om te accepteren dat de profeet een arabier was?


Dus omdat ik aangeef dat jij off onderwerp gaat, is het pijnlijk om dat te zien? Rare conclusie hoor. Vast omdat je niet kan accepteren dat hij een koerd is. Als je kon accepteren dat hij een koerd was, was je nooit gekomen met een ander held die wel arabisch is.

En ja, niet overtuigd van de bron? Ik gaf wiki, doe ik wel vaker, om jou de mogelijkheid te geven om eens een onderzoek erop te gaan doen.

11-04-2009, 17:29

Citaat door marreucos:
Je kan gelijk hebben maar ben niet overtuigd zonder bron.

Is het pijnlijk om te accepteren dat de profeet een arabier was?



doe niet zo belachelijk man

11-04-2009, 17:31
Je komt wel heel leuk over mohammed VZMH praten maar hij maakte geen onderscheid tussen arabier berber,,koerd,turk chinees voor hem was iedereen gelijk ...


Ousalamou3alaikommm!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10