Bekijk volle/desktop versie : hoi vraagje over voetbal



16-05-2006, 17:37

Citaat door amin112:
hoi ik moet voor mijn werkstuk over voetbal ook iets over de rugnummers schrijven. maar iemand zei tegen mij dat rugnummers staan voor bepaalde posities. kan iemand mij de nummers plaatsen en de posities op voetbalveld. ik weet aleen dat nummer 1 van de keeper is. wie kan mij helpen, heel erg bedankt (K)
.

16-05-2006, 17:40



Citaat door amin112:
hoi ik moet voor mijn werkstuk over voetbal ook iets over de rugnummers schrijven. maar iemand zei tegen mij dat rugnummers staan voor bepaalde posities. kan iemand mij de nummers plaatsen en de posities op voetbalveld. ik weet aleen dat nummer 1 van de keeper is. wie kan mij helpen, heel erg bedankt (K)
Nummer 3: Linksachter
Nummer 11 Linksvoor (vleugelaanvaller)
Nummer 9: Centrale spits
Nummer 7: Rechtsvoor (vleugelaanvaller)

16-05-2006, 17:42
Nummer 10: centrale aanvallende middenvelder

16-05-2006, 17:44

Citaat door amin112:
hoi ik moet voor mijn werkstuk over voetbal ook iets over de rugnummers schrijven. maar iemand zei tegen mij dat rugnummers staan voor bepaalde posities. kan iemand mij de nummers plaatsen en de posities op voetbalveld. ik weet aleen dat nummer 1 van de keeper is. wie kan mij helpen, heel erg bedankt (K)
Tegenwoordig zegt een nummer niet veel meer...vroeger was het heel simpel aangezien er ook geen namen op shirtjes stonden...enigste nummer die nu nog min of meer aan een positie gekoppeld word is de nummer 10.

16-05-2006, 19:12


ja precies.. Ik zit nog steeds maar te denken wrom jaliens 2 heeft..