Bekijk volle/desktop versie : Zij Turks en hij Marokkaans! Of andersom?



16-05-2006, 15:41
Velen lopen met vragen over "gemengde" relatie's. Echter is het bekend dat de Marokkaanse vrouw(dame's) de meeste "gemengde relatie's hebben. Mijn vraag is hoe komt dat? Zijn de Marokkaanse jongens/mannen niet meer in Trek? Of is er meer aan de hand?

kort samengevat, bestaat de revaliteit onder de Marokkaanse gemeenschap nog steeds?

16-05-2006, 15:43



Citaat door flevoland:
Velen lopen met vragen over "gemengde" relatie's. Echter is het bekend dat de Marokkaanse vrouw(dame's) de meeste "gemengde relatie's hebben. Mijn vraag is hoe komt dat? Zijn de Marokkaanse jongens/mannen niet meer in Trek? Of is er meer aan de hand?

kort samengevat, bestaat de revaliteit onder de Marokkaanse gemeenschap nog steeds?
Waar basseer je dat op? Ben je de Marokkanen met een blondine vergeten?

16-05-2006, 15:44

Citaat door Sammetje1:
Waar basseer je dat op? Ben je de Marokkanen met een blondine vergeten?
Hahah die zit het klopt wel eigenlijk wat jullie beide zeggen!!

16-05-2006, 15:45

Citaat door Sammetje1:
Waar basseer je dat op? Ben je de Marokkanen met een blondine vergeten?
Jaa volgens mij is het echt eerder andersom hoor, ik zie meer Marokkaanse jongens met een blondje,

16-05-2006, 15:46



Citaat door Sammetje1:
Waar basseer je dat op? Ben je de Marokkanen met een blondine vergeten?
Nee joh, ik ben helemaal geen Marokkaan, echter heb ik ook geen blondine maar een brunette. Vul maar in waar ze vandaan komt!

16-05-2006, 15:49

Citaat door flevoland:
Nee joh, ik ben helemaal geen Marokkaan, echter heb ik ook geen blondine maar een brunette. Vul maar in waar ze vandaan komt!
Ik had het ook niet over jou, maar omdat je zomaar concludeert dat de Marokkaanse vrouwen de meeste gemengde relatie's hebben. De Marokkaanse man van nu kan er ook wat van.. Dat jij toevallig misschien met een Marokkaanse hebt als niet-Marokkaan betekent niet dat ze allemaal zo zijn..

16-05-2006, 15:51
k ga met een turkse jongen en k hou superveel van hem, niet dat marokaanse jongens niet goed zijn maar k denk dat het gewoon ligt aan de types waar k op val. tuurlijk zijn er veel goei marokaanse jongens die respect hebben voor meiden maar jah waar vind je die? k ben iedergeval blij dat k deze jonge heb lere kennen

16-05-2006, 15:53

Citaat door Sammetje1:
Ik had het ook niet over jou, maar omdat je zomaar concludeert dat de Marokkaanse vrouwen de meeste gemengde relatie's hebben. De Marokkaanse man van nu kan er ook wat van.. Dat jij toevallig misschien met een Marokkaanse hebt als niet-Marokkaan betekent niet dat ze allemaal zo zijn..
Meid deze conclusie komt uit een onderzoek door de Marokkaanse federatie in het buitenland! Die onderzoeken deed onder vrouwen en mannen die een gemengde huwelijk hebben.

16-05-2006, 15:53

Citaat door leila002:
k ga met een turkse jongen, en k hou zo veel van hem, dat komt omdat ik eerder wel wat met marokaanse had. maar die zijn zo anders, k vind dat turken veel meer respect hebben voor meisjes dan marokaanse jongens, k bedoel heus niet alle marokanen maar met wie k wat heb gehad en toen had k er echt geen zin meer in
Klopt zo iets heb ik ook meegemaakt.. De ouders van me exfriend waren echt tof! ze hebben gewoon zoveel respect..!!

16-05-2006, 15:55
ALs het maar moslim is he

16-05-2006, 15:56

Citaat door flevoland:
Meid deze conclusie komt uit een onderzoek door de Marokkaanse federatie in het buitenland! Die onderzoeken deed onder vrouwen en mannen die een gemengde huwelijk hebben.
Een Marokkaanse federatie in het buitenland die onderzoek doet naar gemengde relaties binnen Nederland.. Jaa..

16-05-2006, 15:57

Citaat door Sammetje1:
Een Marokkaanse federatie in het buitenland die onderzoek doet naar gemengde relaties binnen Nederland.. Jaa..
Wereld! Niet alleen Nederland.

17-05-2006, 06:34



Citaat door leila002:
zo tof van je, vind ik ook als die maar moslim is. mij zal je nooit met een hollander of neger ofzo zien. please k moet er niet aan denke
maar jah je heb ook mensen die er anders over denke maar jah ieder ze mening
oeff neger neeee ik spring liever van een brug naar beneden


17-05-2006, 09:47
ga met wie je wil, hij of zij hoeft nie perse van je eigen volk te zijn
maar als je moslim(a) bent ( en je ook een beetje aan de regeltjes houdt) dan heb ik meer respect voor je dan dat je met een kafier billah gaat