Bekijk volle/desktop versie : Weer 3 kruisvaarders opblazen in het land van de twee rivieren



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-05-2006, 14:46
One U.S. soldier died when a roadside bomb exploded near Rasheed airfield, a former Iraqi air force installation in southern Baghdad, damaging a Humvee and also wounding an Iraqi civilian, said police Lt. Mohammed Hanoun. The soldier was on a foot patrol near the convoy at the time, the U.S. command said.

Two other soldiers from 3rd Heavy Brigade Combat Team, 4th Infantry Division, were killed Monday when their vehicle struck a roadside bomb near Balad, 50 miles north of Baghdad.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,195613,00.html

16-05-2006, 14:49


kruisvaarders,
land van de twee rivieren
zucht... retoriek weer hoor.

HET land van de twee rivieren is natuurlijk het land van Maas en Waal.

16-05-2006, 14:51

Citaat door Palestine:
One U.S. soldier died when a roadside bomb exploded near Rasheed airfield, a former Iraqi air force installation in southern Baghdad, damaging a Humvee and also wounding an Iraqi civilian, said police Lt. Mohammed Hanoun. The soldier was on a foot patrol near the convoy at the time, the U.S. command said.

Two other soldiers from 3rd Heavy Brigade Combat Team, 4th Infantry Division, were killed Monday when their vehicle struck a roadside bomb near Balad, 50 miles north of Baghdad.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,195613,00.html
ah kom op.....de oorlog is al heeeeeeeel lang geleden over.....

16-05-2006, 14:52

Citaat door houbinno:
ah kom op.....de oorlog is al heeeeeeeel lang geleden over.....
Is dat zo?

16-05-2006, 14:52


Vooralsnog blijken de Irakezen een heel stuk efficienter in het afmaken van elkaar, dan van de Amerikanen.

Het blijft een trieste situatie daar.

16-05-2006, 14:53
Als 't enkelt om de olie gaat, begrijp ik de reacties.

16-05-2006, 14:54

Citaat door xSaima666x:
Het land van d etwee rivieren is het gebied tussen je bilnaad en je stinke naar vislucht rieknde spleet k anker roze varken h oer!@
Ik heb geen spleet, sorry... ben een mannetje.
En mijn bilnaad is van een oogstrelende schoonheid. Je zou hem moeten zien als ik met mijn bouwvakkersbroek in de tuin aan het klussen ben. Om je vingers bij af te likken!
En varkens zijn schattige, lieve beestjes

16-05-2006, 14:55

Citaat door Palestine:
Is dat zo?
ja joh...bushie heeft het zelf gezegd..... de oorlog is over...ze zijn nu bezig met Irak op te bouwen

16-05-2006, 14:55

Citaat door sjanghai:
kruisvaarders,
land van de twee rivieren
zucht... retoriek weer hoor.

HET land van de twee rivieren is natuurlijk het land van Maas en Waal.
Yupzz..Bij Wamel 3 Ballonvaarders uit de lucht geknalt met een proppenschieter.

16-05-2006, 14:58

Citaat door amused:
Vooralsnog blijken de Irakezen een heel stuk efficienter in het afmaken van elkaar, dan van de Amerikanen.

Het blijft een trieste situatie daar.
politieke doelen worden hiermee gehaald, zolang het moorden blijft, en de nep regering er geen greep op heeft, en de amerikanen langer moeten blijven dan ze zelf willen en meegezogen worden in een burgeroorlog......die ze zelf veroorzaakt hebben.... zijn de verzetstrijders aan de winnende kant.... De amerikaanse media in Irak, spreekt over sektarische geweld...maar dit is puur propaganda, de media heeft nadrukkelijk instructies gekregen om het woordje "burgeroorlog" niet in de modn te nemen...maar je we weten wel beter.... 75 doden per dag ongeveer..is gewoon burgeroorlog.

16-05-2006, 14:58

Citaat door sjanghai:
Ik heb geen spleet, sorry... ben een mannetje.
En mijn bilnaad is van een oogstrelende schoonheid. Je zou hem moeten zien als ik met mijn bouwvakkersbroek in de tuin aan het klussen ben. Om je vingers bij af te likken!
En varkens zijn schattige, lieve beestjes
Neem het haar maar niet kwalijk. Ze is maar voor de helft Marokkaan, en de andere helft probeert ze erbij te schreeuwen.

Dat is al moeilijk genoeg. En dat je dan de dingen niet meer zo scherp ziet; dat is dan heel begrijpelijk.

16-05-2006, 15:03

Citaat door houbinno:
politieke doelen worden hiermee gehaald, zolang het moorden blijft, en de nep regering er geen greep op heeft, en de amerikanen langer moeten blijven dan ze zelf willen en meegezogen worden in een burgeroorlog......die ze zelf veroorzaakt hebben.... zijn de verzetstrijders aan de winnende kant.... De amerikaanse media in Irak, spreekt over sektarische geweld...maar dit is puur propaganda, de media heeft nadrukkelijk instructies gekregen om het woordje "burgeroorlog" niet in de modn te nemen...maar je we weten wel beter.... 75 doden per dag ongeveer..is gewoon burgeroorlog.
Klopt. Er is daar naar alle waarschijnlijkheid een burgeroorlog aan de gang. De haat die blijkbaar al tijden tussen de verschillende groepen aanwezig is geweest komt nu, door het wegvallen van de factor angst door een repressief regime, in alle hevigheid naar boven... met vreselijke gevolgen voor de "gewone" bevolking.

16-05-2006, 15:09



Citaat door amused:
Klopt. Er is daar naar alle waarschijnlijkheid een burgeroorlog aan de gang. De haat die blijkbaar al tijden tussen de verschillende groepen aanwezig is geweest komt nu, door het wegvallen van de factor angst door een repressief regime, in alle hevigheid naar boven... met vreselijke gevolgen voor de "gewone" bevolking.
helaas zijn deze inderdaad altijd de dupe van dit soort geweld...... eljazeera heeft eens een aantal discussies georganiseerd, waarbij het verschil tussen regime van Saddam en de Vs nu, en de meest ondervraagden vonden het onder Saddam veel veiliger.

Er was maar één regel van Saddam, bemoei je niet met zijn zaken en je heb een fijn leventje....je kon veilig op straat lopen, je kon handel drijven..je kon je vrij bewegen....maar nu.....kun je zelfs de straat niet op of je moet voor je leven vrezen. Vroeger was er één vijand van het volk, Saddam, dit was een bekende factor......maar nu is heel Irak vijand van elkaar, de mensen wantrouwen elkaar...kortom het is er slechter geworden dan onder saddam, en dit is een feit. en de prognoses zien er niet positief uit, Irak word in stukken gescheurd.

16-05-2006, 15:09

Citaat door xSaima666x:
Eberfeld, ik zou maar als ik jou was een toontje lager zingen. Sinds wanneer mogen Joden op Marokko.nl komen. Geniet er maar van, ik weet niet hoelang je dit nog kan, immers gas en douches zijn gevaarlijke gebruiksartikelen voor Joden! Tip vermijd vooral treinen!
En zo maakt een ieder op dit forum gebruik van zijn of haar eigen discussietechniek. Ik betwijfel echter of de technieken ‘zichzelf overschreeuwen’ en ‘raaskallen’ nu wel zo effectief zijn.

16-05-2006, 15:15

Citaat door Safouane23:
Waarom die haatdragende texten zijn mensen jouw niks waard
gewoon geen aandacht geven dan ebt die persoon zelf wel weg...

Pagina's : [1] 2 3 4 5