Bekijk volle/desktop versie : geen maagd meer!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

16-05-2006, 05:02
Waarom hebben jongens meer respect voor een meisje die maagd is.

Terwijl een meisje die geen maagd meer is meteen rijp is alleen voor het bed en niet verder.

Als je dan zegt van oke ik ben geen maagd meer maar ik wil geen sex. Dan is hun antwoord: Ewa wat heeft het voor een zin het is niet dat je maagd bent. Het kan nu toch gewoon.

Denken die mannen niet dat een meisje toch haar trots wil bewaren en niet sex wil hebben met elke jongen waar mee ze een relatie begint.


P.S geen maagd meer vanwege een gebroken huwelijk. dus er niet op los genaaid omdat ze gewoon zin had.

16-05-2006, 06:29


Toch heel gemakkelijk selectiemiddel? Jongens (mannen kun je ze niet noemen ) die er zo over denken, zijn jou niet waard. Easy!

16-05-2006, 09:49
Waarom maak je je druk om zo iets? Je kent marokkaanse jongens die zullen echt niet van gedachtte veranderen bij het lezen van jou topic. Doe geen moeite het helpt niet..

En eerlijk ik vind het oninteressant. Elk meisje kan op zichzelf letten want jou verhaal is meer gericht op ontmaagde meiden voor het huwelijk als ik het zo bekijk. En om die goed te praten nee die rechten van respect bezitten ze eerlijk gezegd niet.

Allahyehdiena kemlin.

16-05-2006, 10:03
het is voor een gescheiden vrouw al heel moeilijk om een man te vinden dus...

16-05-2006, 10:04



Citaat door zjellaba21:
Waarom hebben jongens meer respect voor een meisje die maagd is.

Terwijl een meisje die geen maagd meer is meteen rijp is alleen voor het bed en niet verder.

Als je dan zegt van oke ik ben geen maagd meer maar ik wil geen sex. Dan is hun antwoord: Ewa wat heeft het voor een zin het is niet dat je maagd bent. Het kan nu toch gewoon.

Denken die mannen niet dat een meisje toch haar trots wil bewaren en niet sex wil hebben met elke jongen waar mee ze een relatie begint.


P.S geen maagd meer vanwege een gebroken huwelijk. dus er niet op los genaaid omdat ze gewoon zin had.
voor deze soort mensen hebben ik wel nog respect............

16-05-2006, 10:05

Citaat door archiboy:
voor deze soort mensen hebben ik wel nog respect............
ik niet...

16-05-2006, 10:07

Citaat door LellaTinkebell:
ik niet...
waarom nie?

16-05-2006, 10:09

Citaat door zjellaba21:
Waarom hebben jongens meer respect voor een meisje die maagd is.

Terwijl een meisje die geen maagd meer is meteen rijp is alleen voor het bed en niet verder.

Als je dan zegt van oke ik ben geen maagd meer maar ik wil geen sex. Dan is hun antwoord: Ewa wat heeft het voor een zin het is niet dat je maagd bent. Het kan nu toch gewoon.

Denken die mannen niet dat een meisje toch haar trots wil bewaren en niet sex wil hebben met elke jongen waar mee ze een relatie begint.


P.S geen maagd meer vanwege een gebroken huwelijk. dus er niet op los genaaid omdat ze gewoon zin had.
Begin dan niet aan een realtie .. en date enzoo

16-05-2006, 10:11
of je nu wel of niet maagd bent

respect moet je verdienen..................

dus ik heb voor beide partijen geen respect.......................


16-05-2006, 10:11

Citaat door zjellaba21:
Waarom hebben jongens meer respect voor een meisje die maagd is.

Terwijl een meisje die geen maagd meer is meteen rijp is alleen voor het bed en niet verder.

Als je dan zegt van oke ik ben geen maagd meer maar ik wil geen sex. Dan is hun antwoord: Ewa wat heeft het voor een zin het is niet dat je maagd bent. Het kan nu toch gewoon.

Denken die mannen niet dat een meisje toch haar trots wil bewaren en niet sex wil hebben met elke jongen waar mee ze een relatie begint.


P.S geen maagd meer vanwege een gebroken huwelijk. dus er niet op los genaaid omdat ze gewoon zin had.
je ebgint met elke jongen een relatie en vraagt je dan af waarom je als sletje gezien wordt die alleen geschikt is voo het palen? wat denk je zelf?

16-05-2006, 10:12

Citaat door Blingfreak:
of je nu wel of niet maagd bent

respect moet je verdienen..................

dus ik heb voor beide partijen geen respect.......................

k bedoel ik heb respect voor elk persoon....maar nie voor diegene die de regels van de islam hebben overtreden....maar k kan nie alles weten...dus neem de woorden van mensen aan....

16-05-2006, 10:12

Citaat door archiboy:
waarom nie?
zogenaamd heilig en nog wel een eer..
maar elke man met een lange broek mag wel ff binnen komen..
en dan maar op die scheiding gooien...
ik vind dat niet kunnen ik vraag me zoiezo vaak af waarom mensen nu nog trouwen..
ik bedoel de helf gaat scheiden..

en daarbij zegt ze nog dat elke jongen die met haar gaat
sex met haar wil omdat ze tog gescheiden is en niemand het ooit zal merken..?
heb je dan nog wel eer? ik bedoel een jongen vraagt niet zomaar op die dingen..

16-05-2006, 10:13



Citaat door LellaTinkebell:
zogenaamd heilig en nog wel een eer..
maar elke man met een lange broek mag wel ff binnen komen..
en dan maar op die scheiding gooien...
ik vind dat niet kunnen ik vraag me zoiezo vaak af waarom mensen nu nog trouwen..
ik bedoel de helf gaat scheiden..
hoe weet jij dat het niet aan de man ligt......

16-05-2006, 10:13
Ik denk er ook zo over
Mits de ontmaagding is geweest door middel van huwelijksnacht

16-05-2006, 10:15
Mensen probeer het gewoon bij jezelf te zoeken je vind vanzelf de waarheid.De wetten van de islam zijn niet voor niks gemaakt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17