Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Afval topic ...!!!! Kom op we kunnen het ..!!



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

16-05-2006, 20:44

Citaat door Simo_en_jasmina:
Maak ons maar weer lekker he








jasmina



Ik heb teveel gegeten vandaag maar geen friet


Wel een koekje en beetje chips ... morgen begin ik zeker inshallahhh hahahaha zo erggggggggggg schaam me dood...jij hebt het goed gedaan jasmina

16-05-2006, 20:59



Citaat door Tante_Didi:



Ik heb teveel gegeten vandaag maar geen friet


Wel een koekje en beetje chips ... morgen begin ik zeker inshallahhh hahahaha zo erggggggggggg schaam me dood...jij hebt het goed gedaan jasmina
meid je bent niet de enige ik was bandaag ook begonnen maar.....

16-05-2006, 21:02
he wil ook mee doen wil 20 kilo eraf ben pas bevallen.

16-05-2006, 21:11
zo meiden, ik ging dus zoals beloofd alles erop zetten wat ik heb gegeten, ik moet wel zeggen dat ik een paar zondes ben begaan

's morgens: 1appelsien
2 meergranen boterhammen met boter

'smiddags: bruin smos kaas

tussendoor: kop cappucino

's avonds (om 7uur dus) : 2 koppen koffie
2witte boterhammen met kaas
1 bruine boterham met boter
2 koekjes
1 appelsien

en water water en nog eens water, ik drink echt veel

ik weet niet wat me vandaag bezielde maar dat wat ik in de avond heb gegeten, eet ik dus normaal gezien niet, ik ben al lang bezig met dieet, ik had ook geen honger, ik eet meer omda ik zin heb dan eten uit echt honger

anyways morgen beter dan maar

16-05-2006, 21:14


wowww wij zijn echt erg


Miss thug zo dacht ik net ook...ja morgen dan maar ...


Ok morgen echt inshallah

16-05-2006, 21:23
hé ik ben sinds februari bezig hoor en ben maar 8kilo afgevallen

mijn probleem is dat ik niet eet omdat ik honger heb, maar ik eet gewoon omda ik zin heb. Ik begrijp m'n eige ook ni. Ach ja en nog iets, ik lust geen suiker, eet niet graag chocola en snoep, dus allemaal dat is geen probleem voor mij. Het is gewoon dat eten uit verveling ofzo, ik weet ni hoe ik dat moet "oplossen"

16-05-2006, 21:48

Citaat door Miss_ThUg_R:
hé ik ben sinds februari bezig hoor en ben maar 8kilo afgevallen

mijn probleem is dat ik niet eet omdat ik honger heb, maar ik eet gewoon omda ik zin heb. Ik begrijp m'n eige ook ni. Ach ja en nog iets, ik lust geen suiker, eet niet graag chocola en snoep, dus allemaal dat is geen probleem voor mij. Het is gewoon dat eten uit verveling ofzo, ik weet ni hoe ik dat moet "oplossen"
8 kilo vanaf februari???
Dat is tog hardstikke goed ,helaas heb ik precies hetzelfde probleem als jij,ik eet ook uit verveling,als we elkaar steunen in de moeilijke tijden komt het goed

16-05-2006, 21:50

Citaat door Miss_Smile:
8 kilo vanaf februari???
Dat is tog hardstikke goed ,helaas heb ik precies hetzelfde probleem als jij,ik eet ook uit verveling,als we elkaar steunen in de moeilijke tijden komt het goed
nou ja 8 is ni egt zo veel, ik val egt traag af
maar ja beter dan niets hé, en inshAllah komt alles wel goed met iedereen.
Hoeveel wil jij eraf

16-05-2006, 21:54
Leuk dat jullie allemaal reageren en meiden morgen allemaal beginnen anders ga ik gekke dingen doen





Ik vind het moeilijk om veel te drinken, ik ben niet zo'n drinker, iemand nog tips?




jasmina


P.S. Miss_Thug_R 8 kilo is hartstikke netjes meid

P.S.2 Bintanass, zeker steunen we je, we gaan elkaar allemaal hier steunen

16-05-2006, 21:56
Jah dat "eten uit verveling" is ook een probleem bij mij

16-05-2006, 21:56

Citaat door Miss_ThUg_R:
nou ja 8 is ni egt zo veel, ik val egt traag af
maar ja beter dan niets hé, en inshAllah komt alles wel goed met iedereen.
Hoeveel wil jij eraf
Ik moet eg zeker 20 kilo afvallen ,maar doe het rustig aan,ga eerst voor de 10 en dan zien we wel verder

16-05-2006, 21:58

Citaat door Simo_en_jasmina:
Leuk dat jullie allemaal reageren en meiden morgen allemaal beginnen anders ga ik gekke dingen doen





Ik vind het moeilijk om veel te drinken, ik ben niet zo'n drinker, iemand nog tips?




jasmina


P.S. Miss_Thug_R 8 kilo is hartstikke netjes meid

P.S.2 Bintanass, zeker steunen we je, we gaan elkaar allemaal hier steunen
Jah meid, ik ben ook niet zo'n drinker..
maar ik doe zo kleine spa flesje vullen met water! en dat drink ik makkelijk helemaal leeg dan is het al 0.5 L !

duszz misschien dat het ook bij jou helpt

16-05-2006, 21:59


Juissst...eten uit verveling...dats het goede woord ....als ik bezig ben denk ik niet eens aan eten...


en simo en jasmina...dat water krijg ik ook niet door me keel en dat moet je dan 2 liter drinken ...maarja MOETTTTT kom op damesss...

16-05-2006, 22:02
Nou zoals belooft hier komt wat ik vandaag heb gegeten:

S'ochtends:1 banaan en 2 rijstewafels

tussendoor:1 weigtcare reep

Lunch:weigtcare reep

tussendoor:1 appel en 1 klein zakje berekoekjes

diner:2 volkoren pistoletjes,1 met tonijn en tomaat en 1 met smeerkaas en tomaat

over de gehele dag 2 liter water gedronken en een half uur buikspieroefeningen gedaan

16-05-2006, 22:18

Citaat door Simo_en_jasmina:
Leuk dat jullie allemaal reageren en meiden morgen allemaal beginnen anders ga ik gekke dingen doen





Ik vind het moeilijk om veel te drinken, ik ben niet zo'n drinker, iemand nog tips?




jasmina


P.S. Miss_Thug_R 8 kilo is hartstikke netjes meid




P.S.2 Bintanass, zeker steunen we je, we gaan elkaar allemaal hier steunen
ach dank je lieverd
en over dat drinken, vroeger dronk ik ook amper water, ik vond het zo saai, en toen ik begon met m'n dieet fitnesste ik ook en geleidelijk aan ging ik meer en meer drinken. Nu lijk ik een gek, ik moet de hele tijd drinken. Je moet gwn niet forceren dan gaat 't niet. Doe het beetje per beetje, in het begin ga je wel veel moeten naar toilet, na een maand ofzo ga je veel zweten en dat is goed om af te vallen
Neem vooral geen grote fles, maar vul liever een paar keer zo'n half liter flesje. Je moet ook niet met de gedachte zitten van "Ik MOET drinken"
hopelijk kan dit beetje je helpen

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20