Bekijk volle/desktop versie : Houden van, en dan nog uit ??



15-05-2006, 19:58
whouw mensen ik hoor me toch soms verhalen, mensen die het uit maken die van elkaar houden. Klopt daar iets niet of ben ik nou gek

Heel mooi iets, had me vriendin meegemaakt, nu nog overgens. ze had een relatie met een jongen, een jaar lang ongeveer en toen zag ze het niet meer zitten, ze hadden dagelijks ruzie, altijd verschil over iets. hij was nooit lief voor der of aardig, wilde altijd gelijk hebben, hij loog, was zelf bijna een x vreemd gegaan, scheelde nix. ewa op een dag besloot ze er een punt te willen achterzetten. Maaaaar toen ze 1 traan in zijn ogen zag, kon ze het niet meer, hij zei alleen tegen der dat hij spijt had van de dingen die die had gedaan, en hij kreeg en traan in ze oog, en zij pakte hem gelijkbeet en drukte hem tegen zich aan, en sinds dien heeft ze hem nooit meer los gelaten

Masallah, als mijn vriend ooit voor mij een traan zou laten vallen, ik ga rennen naar ze moeder en vraag om zijn hand , awili dat is het aller mooiste wat een meisje of vrouw bijna kan overkomen. een jongen die zijn hart gebruikt, en durft te huilen voor het gene waar die van houd

wajouw echt prachtig vind ik dat als een jongen om ze vriendin kan huilen, dat is pas echte liefde van binnen naar buite brengen. op zulke jongens moet je extra voorzichtig zijn, en ze nooit van je leven los laten

ewa nu maar hope dat mijn vriendje eens een x een traantje laat , maar ja hij is ook een sukkel altijd maar ruzie, mah ja i love hem and i will never let hem gooooo

16-05-2006, 09:49



Citaat door louisa_85_:
whouw mensen ik hoor me toch soms verhalen, mensen die het uit maken die van elkaar houden. Klopt daar iets niet of ben ik nou gek

Heel mooi iets, had me vriendin meegemaakt, nu nog overgens. ze had een relatie met een jongen, een jaar lang ongeveer en toen zag ze het niet meer zitten, ze hadden dagelijks ruzie, altijd verschil over iets. hij was nooit lief voor der of aardig, wilde altijd gelijk hebben, hij loog, was zelf bijna een x vreemd gegaan, scheelde nix. ewa op een dag besloot ze er een punt te willen achterzetten. Maaaaar toen ze 1 traan in zijn ogen zag, kon ze het niet meer, hij zei alleen tegen der dat hij spijt had van de dingen die die had gedaan, en hij kreeg en traan in ze oog, en zij pakte hem gelijkbeet en drukte hem tegen zich aan, en sinds dien heeft ze hem nooit meer los gelaten

Masallah, als mijn vriend ooit voor mij een traan zou laten vallen, ik ga rennen naar ze moeder en vraag om zijn hand , awili dat is het aller mooiste wat een meisje of vrouw bijna kan overkomen. een jongen die zijn hart gebruikt, en durft te huilen voor het gene waar die van houd

wajouw echt prachtig vind ik dat als een jongen om ze vriendin kan huilen, dat is pas echte liefde van binnen naar buite brengen. op zulke jongens moet je extra voorzichtig zijn, en ze nooit van je leven los laten

ewa nu maar hope dat mijn vriendje eens een x een traantje laat , maar ja hij is ook een sukkel altijd maar ruzie, mah ja i love hem and i will never let hem gooooo
jij bent echt een megoltje!!!!


xxx

16-05-2006, 10:05
Meen je nu echt alles wat je zegt?? Waarom gebruik je mashallah any way..Hij is een sukkel altijd ruzie maar daarna vertel je heel vrolijk dat je van hem houdt en dat je hem nooit meer laat gaan WTF..Hoe oud ben je any way..Een jongen die een traan voor je laat vallen hoeft niet gelijk te betekenen dat hij van je houdt maar het kan zijn omdatie daarvoor wat heeft gesnoven en daarna gelijk naar je toe is gekomen...Wat een retard ben je ook he.Als een jongen van je houdt laat hij het ook zien en niet doormiddel van een paar vochtdruppels. Blijkbaar ben je te Naïef voor deze wereld en vind je alles o zo prachtig. Maar je hebt het mis Pas op straks ben jij de gene die huilt

16-05-2006, 10:17

Citaat door louisa_85_:
whouw mensen ik hoor me toch soms verhalen, mensen die het uit maken die van elkaar houden. Klopt daar iets niet of ben ik nou gek

Heel mooi iets, had me vriendin meegemaakt, nu nog overgens. ze had een relatie met een jongen, een jaar lang ongeveer en toen zag ze het niet meer zitten, ze hadden dagelijks ruzie, altijd verschil over iets. hij was nooit lief voor der of aardig, wilde altijd gelijk hebben, hij loog, was zelf bijna een x vreemd gegaan, scheelde nix. ewa op een dag besloot ze er een punt te willen achterzetten. Maaaaar toen ze 1 traan in zijn ogen zag, kon ze het niet meer, hij zei alleen tegen der dat hij spijt had van de dingen die die had gedaan, en hij kreeg en traan in ze oog, en zij pakte hem gelijkbeet en drukte hem tegen zich aan, en sinds dien heeft ze hem nooit meer los gelaten

Masallah, als mijn vriend ooit voor mij een traan zou laten vallen, ik ga rennen naar ze moeder en vraag om zijn hand , awili dat is het aller mooiste wat een meisje of vrouw bijna kan overkomen. een jongen die zijn hart gebruikt, en durft te huilen voor het gene waar die van houd

wajouw echt prachtig vind ik dat als een jongen om ze vriendin kan huilen, dat is pas echte liefde van binnen naar buite brengen. op zulke jongens moet je extra voorzichtig zijn, en ze nooit van je leven los laten

ewa nu maar hope dat mijn vriendje eens een x een traantje laat , maar ja hij is ook een sukkel altijd maar ruzie, mah ja i love hem and i will never let hem gooooo
die traan kan ook fake zijn ik kan nou ook gaan huilen

16-05-2006, 10:19


in films huilen ze ook


ooit gehoord van acteren???



WAKE up!!!!!!



16-05-2006, 10:20

Citaat door Blingfreak:
in films huilen ze ook


ooit gehoord van acteren???



WAKE up!!!!!!


Heb je nog je poesje gevonden...

16-05-2006, 10:21

Citaat door _Columniste_2:
Heb je nog je poesje gevonden...
ik was op zoek naar een kat voor me poes\



nog niet gevonden..............






Ik wil jonkies!!!

16-05-2006, 10:26

Citaat door Blingfreak:
ik was op zoek naar een kat voor me poes\



nog niet gevonden..............






Ik wil jonkies!!!
Ik ben nog op zoek dus geef de moed niet op .Yo gister he kon ik niet slapen dus wat doen ik ik ging ff een blokje om om 1uur s'nachts...Elk hoekje zag ik een groepje jongens zitten ow mijn god wat was ik bang zeg..ze keken me echt zo aan ...Daarna besloot ik het maar op joggen te zetten Heb gelijk ff conditie opgebouwd Voortaan neem ik maar slaapmiddelen in want naar buiten gaan doe ik niet meer snachts..

16-05-2006, 10:28

Citaat door _Columniste_2:
Ik ben nog op zoek dus geef de moed niet op .Yo gister he kon ik niet slapen dus wat doen ik ik ging ff een blokje om om 1uur s'nachts...Elk hoekje zag ik een groepje jongens zitten ow mijn god wat was ik bang zeg..ze keken me echt zo aan ...Daarna besloot ik het maar op joggen te zetten Heb gelijk ff conditie opgebouwd Voortaan neem ik maar slaapmiddelen in want naar buiten gaan doe ik niet meer snachts..
whahaha

jij bent gek om in marocco in je uppie snachts de straat op te gaan

ze vreten je op met hun ogen alleen al


nooit meer doen!!!

16-05-2006, 10:29

Citaat door louisa_85_:
whouw mensen ik hoor me toch soms verhalen, mensen die het uit maken die van elkaar houden. Klopt daar iets niet of ben ik nou gek

Heel mooi iets, had me vriendin meegemaakt, nu nog overgens. ze had een relatie met een jongen, een jaar lang ongeveer en toen zag ze het niet meer zitten, ze hadden dagelijks ruzie, altijd verschil over iets. hij was nooit lief voor der of aardig, wilde altijd gelijk hebben, hij loog, was zelf bijna een x vreemd gegaan, scheelde nix. ewa op een dag besloot ze er een punt te willen achterzetten. Maaaaar toen ze 1 traan in zijn ogen zag, kon ze het niet meer, hij zei alleen tegen der dat hij spijt had van de dingen die die had gedaan, en hij kreeg en traan in ze oog, en zij pakte hem gelijkbeet en drukte hem tegen zich aan, en sinds dien heeft ze hem nooit meer los gelaten

Masallah, als mijn vriend ooit voor mij een traan zou laten vallen, ik ga rennen naar ze moeder en vraag om zijn hand , awili dat is het aller mooiste wat een meisje of vrouw bijna kan overkomen. een jongen die zijn hart gebruikt, en durft te huilen voor het gene waar die van houd

wajouw echt prachtig vind ik dat als een jongen om ze vriendin kan huilen, dat is pas echte liefde van binnen naar buite brengen. op zulke jongens moet je extra voorzichtig zijn, en ze nooit van je leven los laten

ewa nu maar hope dat mijn vriendje eens een x een traantje laat , maar ja hij is ook een sukkel altijd maar ruzie, mah ja i love hem and i will never let hem gooooo
Dat is een geen liefde maar een 'truc'

16-05-2006, 10:29

Citaat door Blingfreak:
whahaha

jij bent gek om in marocco in je uppie snachts de straat op te gaan

ze vreten je op met hun ogen alleen al


nooit meer doen!!!
Sorry hoor maar ik kon gewoon niet slapen

16-05-2006, 10:32

Citaat door Wilde_Tijgerin:
tranen zeggen naar mijn mening niet echt veel.er zijn genoeg mannen die tranen laten vallen? denk je nu echt dat ze het menen? tssss
Je leeft ook nog welcome back

16-05-2006, 10:38



Citaat door _Columniste_2:
Sorry hoor maar ik kon gewoon niet slapen
dan ga je maar tv kijken of dansenm ofzow

16-05-2006, 10:39

Citaat door Wilde_Tijgerin:
zeker leef ik, ik heb gewoon een hele drukke tijdschema, niet normaal. ik wist niet dat mensen me zouden mensen hier op deze forum. waar toch veel debielen uithangen
Ik heb je niet gemist Alleen je nu opeens opshowt herinner in me dat ik je lang niet meer heb "gezien"

16-05-2006, 10:42

Citaat door Wilde_Tijgerin:
tzzzz ontkenningsfase!