Bekijk volle/desktop versie : wat zouden jullie gaat doen



Pagina's : [1] 2

15-05-2006, 19:47
nou mensen ik heb een vraagje ik heb een vriend.....
maar die heeft het nog niet over de toekomst enz...
en heb zo jongen leren kennen ken ik via me nicht ...
die is gek op mij en hij zegt ik wil verder met jou wat zouden jullie gaan doen mensen je eigen vriend denkt niet aand e toekomst....

graag sirri reactie's

15-05-2006, 19:48


je wil dus vreemd gaan?

15-05-2006, 19:49
nee nooit vreemd gaan mensen daar moet je niet aan denke lajstar
maar is tog niet goed als hij niet over de toekomst denkt en ik ben er al aan toe

15-05-2006, 19:50
je wil de ander niet omdat je van hem houdt... maar omdat ie serieus is?



wat ben je voor mafketel?

15-05-2006, 19:51


dus julie zouden gwn w8 wallah is gewoon zo moeilijk dat hij neit over de toekomst denkt zeg eerlijk meiden dat willen julie tog ook niet een man die niet over de toekomst denkt...

15-05-2006, 19:52

Citaat door MocroLady_:
nee nooit vreemd gaan mensen daar moet je niet aan denke lajstar
maar is tog niet goed als hij niet over de toekomst denkt en ik ben er al aan toe
Waarom zou je er uberhaupt over nadenken? Je hebt toch een vriend? Als je van hem houdt, ga je zoiets (nadenken over voorstel van een onbekende jongeman) toch niet doen?????????

15-05-2006, 19:53
nee daar heb je gelijk aan...
ik hou ook heel veel van me vriend maar meiden is dat normaal als hij niet aan de toekomst denkt

15-05-2006, 19:56
ja wallah dat heb ik ook is gewoon heel erg geen hoogheid en daar hou ik niet van

15-05-2006, 19:56

Citaat door MocroLady_:
dus julie zouden gwn w8 wallah is gewoon zo moeilijk dat hij neit over de toekomst denkt zeg eerlijk meiden dat willen julie tog ook niet een man die niet over de toekomst denkt...
Geduld dame, geduld.......DAt je echt serieus denkt aan een huwelijk met een tamelijk onbekende jongeman, vind ik te idioot voor woorden

15-05-2006, 19:56
als ik jou was zou ik doen wat je hart zegt
???? wie van de 2 vind je leuker??? weetjee:???? je moet hier heeeel goed over naa denke want jij kan iets beslissen waar jij misschien later heeel veeel spijt van krijgt bv dat je voor die ene jongen kiest die al over zijn toekomst denkt?! en dat ben je jouw vriendje die nog nii aan de toekomst denkt zeker weten kwijt en de kans is denk ik klein dat hij weeer opniew een relatie met je wil beginnen na dat jij bv voor die andere hebt gekozen maar er ontzettend veel spijt van hebt?? en dan zit je zonder vriendje/man en een toekomst

kiss kiss bouchraa

veeel succes

15-05-2006, 19:56

Citaat door MocroLady_:
nee daar heb je gelijk aan...
ik hou ook heel veel van me vriend maar meiden is dat normaal als hij niet aan de toekomst denkt
Vraagje:

Hoe oud ben jij? En hoe oud is hij?

15-05-2006, 19:58
pfff moelijk hoor als jj van je vriend houdt en andersom ook
dan wacht je maar op hem en niet huwelijksbootje stapt
met een persoon die je nauwelijks kent

Maar succes verder

15-05-2006, 20:00


ik ken die jongen wel die andere al heel lang ik ben 19 jaar bijna 20 en hij is 23 jaar weet je wat het is hij dnekt niet aan zijn toekomst omdat hij een voetballer is en nog lang niet dingen wilt gaan doen snappen jullie

15-05-2006, 20:02

Citaat door MocroLady_:
ik ken die jongen wel die andere al heel lang ik ben 19 jaar bijna 20 en hij is 23 jaar weet je wat het is hij dnekt niet aan zijn toekomst omdat hij een voetballer is en nog lang niet dingen wilt gaan doen snappen jullie
Ewa meid heb sbar je bent ook nog jong en de tijd leert het inscha allah
Hij zal er vast nog mee komen alleen hij wil er echt stap voor zetten.....

15-05-2006, 20:02

Citaat door MocroLady_:
ik ken die jongen wel die andere al heel lang ik ben 19 jaar bijna 20 en hij is 23 jaar weet je wat het is hij dnekt niet aan zijn toekomst omdat hij een voetballer is en nog lang niet dingen wilt gaan doen snappen jullie
Elk normale jongen van 23 denkt nog niet aan trouwen. Ik zou nog effe geduld hebben meis, als hij na verloop van tijd nog steeds niet serieus is, mag je je conclusies trekken. Echter, als je daarna gelijk naar het alternatief (onbekende jongen die serieus is) ben je wel heel erg wanhopig...

Pagina's : [1] 2