Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tanden Vijlen



Pagina's : [1] 2

15-05-2006, 18:56
Heey
Ik heb Een Vraagjee
Een vriendin Van Mijn
W0u Haar Tanden Vijlen
Want Ze heeft scherpen Tand H0eken
Wet Misschien iemand Hoeveel dat ongeveer z0u k0sten


Koes Queen__

15-05-2006, 20:18


kost niets je kunt het gewoon bij je tandarts doen

heb het ook gedaan ik had een afspraak voor de jaarlijkse controle en ik vroeg of hij ook toevallig mijn tanden wou vijlen en dan kon

koste niets

15-05-2006, 20:21
Tanden vijlen is haram, ben het ooit tegen gekomen op een xxxxxxxxx,

15-05-2006, 20:23

Citaat door Camellia:
Tanden vijlen is haram, ben het ooit tegen gekomen op een xxxxxxxxx,
ja ik weet het toen ik voor het eerst deed toen wist ik het nog niet


maar toen ik ze nog een stukje korter wou

kwam ik erachter dat het haram was en heb het toen niet gedaan

15-05-2006, 20:24



Citaat door Camellia:
Tanden vijlen is haram, ben het ooit tegen gekomen op een xxxxxxxxx,
Jah maar staat dat ook in de koran/hadith.
Er komen meer "dingen" in de toekomst,
waar nergens in de koran/hadith zal staan wat harram/hallal is.

15-05-2006, 20:25
"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..."

'' Het verwijderen van been- en armharen is toegestaan voor de vrouw en kan geen kwaad. Wat betreft het epileren van de wenkbrauwen daarentegen, dit is verboden, ook al gebeurt dit op verzoek van bijvoorbeeld de echtgenoot. Dit op basis van de uitspraak van de Profeet: “Allah vervloekt.... de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert) en de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrauwen laat epileren).” (Moeslim) ''

15-05-2006, 20:27

Citaat door LEGEND_:
Jah maar staat dat ook in de koran/hadith.
Er komen meer "dingen" in de toekomst,
waar nergens in de koran/hadith zal staan wat harram/hallal is.
ja ze heeft gelijk ik heb mijn zwager gevraagd hij is een imam


en klopt voor 100% wat ze zegt

15-05-2006, 20:30

Citaat door LEGEND_:
Jah maar staat dat ook in de koran/hadith.
Er komen meer "dingen" in de toekomst,
waar nergens in de koran/hadith zal staan wat harram/hallal is.
.

Allahoeh3lam aleen Allah subhana wa ta´ala is de kenner daarvan. Maar wij dienen de koran en soenna nauwkeurig te volgen.

Maar voor zoiets als tanden vijlen, daar dienen we uit de buurt van te blijven, want Alalh subahana wa ta´ala en de profeet sallalahoe aleyhhie wassalam vervloekt iedereen die dat doet.

15-05-2006, 21:02
Okeey Dus HeT Is bter als ze het niet doet ?!

15-05-2006, 21:05

Citaat door Queen__:
Okeey Dus HeT Is bter als ze het niet doet ?!
Weerhoudt haar hiervan zuster. Tuurlijk is het beter dat ze het niet doet. Geef haal deze naseeha zuster. laat haar die hadieth zien!

15-05-2006, 21:10

Citaat door tauwbah:
Weerhoudt haar hiervan zuster. Tuurlijk is het beter dat ze het niet doet. Geef haal deze naseeha zuster. laat haar die hadieth zien!
Okeey Is G0ed
Ik Laar Haar Dit Zien
En Dankje Wel Iedereen

15-05-2006, 21:11

Citaat door Camellia:
"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..."

'' Het verwijderen van been- en armharen is toegestaan voor de vrouw en kan geen kwaad. Wat betreft het epileren van de wenkbrauwen daarentegen, dit is verboden, ook al gebeurt dit op verzoek van bijvoorbeeld de echtgenoot. Dit op basis van de uitspraak van de Profeet: “Allah vervloekt.... de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert) en de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrauwen laat epileren).” (Moeslim) ''
aah soukran voor de hadith... want ik wou het dus ook gaan laten doen bij de tandarts, maar nu ik dit heb gelezen zal ik het niet doen!.#

15-05-2006, 21:12



Citaat door Queen__:
Okeey Is G0ed
Ik Laar Haar Dit Zien
En Dankje Wel Iedereen
InschaAllah zal ze der van afzien. Graag gedaan!

17-05-2006, 10:53

Citaat door Camellia:
"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..."

'' Het verwijderen van been- en armharen is toegestaan voor de vrouw en kan geen kwaad. Wat betreft het epileren van de wenkbrauwen daarentegen, dit is verboden, ook al gebeurt dit op verzoek van bijvoorbeeld de echtgenoot. Dit op basis van de uitspraak van de Profeet: “Allah vervloekt.... de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert) en de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrauwen laat epileren).” (Moeslim) ''
Dat begrijp ik zuster, maar deze rood gechreven woorden bestond niet in die tijd.
Begrijp me nou, Zo jah? Dan moet 't ergens in de koran of elhadith staan.
Een imam kan alles zeggen, de laatste tijd zeggen ze ook dat je jezelf mag bevredigen
Sorry maar ik volg zo veel mogelijk de koranverzen/hadith.

17-05-2006, 10:58

Citaat door LEGEND_:
Dat begrijp ik zuster, maar deze rood gechreven woorden bestond niet in die tijd.
Begrijp me nou, Zo jah? Dan moet 't ergens in de koran of elhadith staan.
Een imam kan alles zeggen, de laatste tijd zeggen ze ook dat je jezelf mag bevredigen
Sorry maar ik volg zo veel mogelijk de koranverzen/hadith.
'T gaat erom dat je iets aan je lichaam verandert en dat is haram. Net als piercings enz. die bestonden toch ook niet in die tijd?

En tatoe's bestonden volgens mij wel, want kijk maar naar onze oma's zij hebben ze ook. En tanden vijlen kan ook gewoon met een VIJL, dus 't kan best zijn dat iemand dat in die tijd uitgeprobeerd heeft,

Pagina's : [1] 2