Bekijk volle/desktop versie : Wie wil Gratis bellen!!!!!



15-05-2006, 16:11
Replay is back en deze keer met een andere onderwerp...

hahahahahahahah

Ik hoor het wel of pm me maar.....

wie o wie het gaat hier wel om vaste nummers.

15-05-2006, 16:15


ik wil gratis bellen

15-05-2006, 16:16




15-05-2006, 16:19

Citaat door Nassira0099:
En wat is het addertje onder het gras ?~

Dat jij slapend rijk gaat worden ?
er is geen addertje onder het gras er zijn ook mensen die hun mede mens willen helpen en niet alleen aan geld denken!!!

15-05-2006, 16:22


kijk er zitten we hakken en ogen aan maar als je maar 1 min wilt bellen is het gratis!! wil je langer bellen dan moet je eerst opwaarderen 1 malig en daarna kan je net zolang bellen zoals je wilt als het land waar naar je toe belt gratis is!!

en het geldt alleen voor het vaste net dus niet voor mobiel bellen!1

naar marokko mobiel bellen kost 0,34 cent per minuut en de kwaliteit is goed

naar china of amerika bellen is gratis en zo zijn e rmeer landen belgie enz enz enz dus ook nederland mits het een vaste numme ris!!

15-05-2006, 16:25

Citaat door Replay32:
kijk er zitten we hakken en ogen aan maar als je maar 1 min wilt bellen is het gratis!! wil je langer bellen dan moet je eerst opwaarderen 1 malig en daarna kan je net zolang bellen zoals je wilt als het land waar naar je toe belt gratis is!!

en het geldt alleen voor het vaste net dus niet voor mobiel bellen!1

naar marokko mobiel bellen kost 0,34 cent per minuut en de kwaliteit is goed

naar china of amerika bellen is gratis en zo zijn e rmeer landen belgie enz enz enz dus ook nederland mits het een vaste numme ris!!
die 0,34 cent is naar mobiel bellen naa rhuyis bellen kost 0,22 cent!!!

15-05-2006, 16:25

Citaat door Replay32:
kijk er zitten we hakken en ogen aan maar als je maar 1 min wilt bellen is het gratis!! wil je langer bellen dan moet je eerst opwaarderen 1 malig en daarna kan je net zolang bellen zoals je wilt als het land waar naar je toe belt gratis is!!

en het geldt alleen voor het vaste net dus niet voor mobiel bellen!1

naar marokko mobiel bellen kost 0,34 cent per minuut en de kwaliteit is goed

naar china of amerika bellen is gratis en zo zijn e rmeer landen belgie enz enz enz dus ook nederland mits het een vaste numme ris!!
die 0,34 cent is naar mobiel bellen naa rhuyis bellen kost 0,22 cent!!!