Bekijk volle/desktop versie : D.e...h.a.r.d.e...w.a.a.r.h.e.i.d......!!!!!!!!!!! !!!!!



Pagina's : [1] 2

15-05-2006, 13:09
VAN JONGEN NAAR MAN

Ik zelf ben een jongen die niet uit een rijk gezin komt. We hebben het als gezin nooit slecht gehad. Ik heb een rijk verleden gehad aan de herinneringen die mij resteren. Ik heb 5 broers en eigenlijk 4 zussen. Waarvan 2 helaas overleden zijn ( allah iraghmoe ). Op de basisschool was ik altijd de jongen die wou opvallen. Alleen thuis was het dus het omgekeerde verhaal. Als kleine jongen werd ik goed opgevoed. Er werd me duidelijk gesteld wat goed was en fout was. Wat dus tot de dag van vandaag mij bijgebleven is. Dit allemaal heeft me aan het denken gezet. Ik werd in korte tijd. Van de kleine jongen naar de wetende man. ik heb heel veel spijt van vele dingen die ik in mijn leven gedaan heb. Maar dit is allemaal slechts een inleiding van wat er nog komen moet

als je geinterreseert bent om de biografie van mij te kennen

moet je ff antwoorden

en ik kan je garanderen de harde waarheid komt naar boven

15-05-2006, 13:12


ja ik wil wel meer weten vertel verder

15-05-2006, 13:21
ga gauw verder

15-05-2006, 13:21

Citaat door latifatje:
ja ik wil wel meer weten vertel verder
ok


Op jonge leeftijd werd ik al op de proef gesteld door vele mensen. Ik zag vele dingen gebeuren. En er werd me duidelijk gemaakt dat wanneer je vriendinnen had je de man was, en natuurlijk het liefst nederlandse die zijn de beste ( dat zeiden ze dan ). Toen ik eenmaal op de middelbare school kwam ging alles razendsnel. ik pakte kleding van mijn broer om er toppie uit te zien. Ik steelde om een zogenaamd perfect leventje te leiden. Ik werd ook geconfronteerd met mijn broer. Die ineens melde bij mijn moeder dat hij dus na al die jaren beloftes te hebben gedaan over een marokaans meisje ineens een nederlands meisje zou trouwen. Wat natuurlijk in hun ogen trouwen is, is alleen op papier ff tekenen en meer niet. Na vele ruzies daarover te hebben gehad dachten wij dat het niet erger kon. Tevergeefs het bleek dat mijn andere broer ook ineens een Nederlandse zou nemen. Wat dus ook weer vele problemen met zich meenam. Voor mij veranderde in dat tijdperk veel. want ik zag ineens hoe slecht mijn broers het wel niet hadden. Niet financieel maar hoe ze het thuis hadden. Ik zag mijn ouders letterlijk kapot gaan. Het deed me pijn maar wat moest in die tijd een jongetje van 14 wel niet zeggen ( bij leeftijd was ik 14 maar hoe ik d8 was al vele jaren verder). Mijn oudste zus was hmdl al bij mijn geboorte getrouwd. Alleen mijn jongere zus dat was ook weer een probleem. Ze was niet de heiligste helaas. Maar ik zag in haar hoeveel liefde ze had voor ons allemaal maar die liefde was in die tijd niet wederzijds omdat iedereen d8 dat ze fout was.

lieve broeders en zusters het is bijna dhor ik moet nog douchen en omkleden maar daarna zal ik terug zijn en als je meer wilt weten moet je ff doorgeven

15-05-2006, 13:46


ga gauwwwwwwwww verder

15-05-2006, 14:07
Ik ben benieuwd naar de rest van je verhaal. Allah yekbal salaat...Allahouma amin

15-05-2006, 14:57
begin maar zou ik zeggen

15-05-2006, 15:51
ben ik weer lieve broeders en zusters


ik was gebleven bij de liefde die helaas dus vanuit mijn ouders de kant niet kwam richting mijn zus omdat ze al vele kansen heeft gehad. Dan beweer ik niet dat er dus totaal geen liefde was neeh ze lieten het haar niet merken. ik zelf was al heel erg geschrokken van de 2 koefar die onze familie hebben betreden. ik zag hoe mijn moeder elke keer weer in tranen losbarste. ik zelf ging er kapot aan. Maar ik kreeg ook positieve dingen waardoor ik hoop had. Mijn salat verrichte ik niet. Ik d8 dat ik er wel zou komen zonder iemand nodig te hebben. Op mijn 15e kreeg ik de kans om als debateur op tv mijn woordje te doen. het was hmdl betaald werk. in het begin ging het heel slecht. Ik was een schreeuwlelijk en vroeg me af hoe het beter kon. Totdat ik wijze woorden van een man kreeg: Verricht je salat en het komt allemaal goed. Wat ik dus ook deed. En ineens ging het allemaal perfect. Alleen wat er helaas niet goed ging was de aandacht die ik kreeg. Ik werd van onbekende ineens ene bekende die iedereen kende. Over heel Nederland. Halfverwege mijn carriere op tv gebeurte er iets dat mezelf bijna kop heeft gekost het was het ergste wat tot nu toe nog steeds gebeurt is

het was...............

als je het verder wilt weten reageer dan

15-05-2006, 16:37
Ga verder! En ben je een BNer? Wie dan

15-05-2006, 22:43
het was het overlijden van mijn vader. in het begin besefte ik het niet. Ik bleef maar zeggen dat het wel goed zat. Maar ondertussen zakte de aardbodem onder mij vandaan. Ik heb vele meiden gehad om mijn troost te zoeken en aangezien ik dus op tv kwam. Was het voor mij geen moeite een meid te vinden. Ze kwamen naar me toe omdat ik op tv kwam. Vele d8en dat ik een rijke man was. Vandaar dat ze ook als vliegen naar me toe kwamen. Na mijn carriere was het eigenlijk alleen maar bergafwaarts. Mijn zus waarvan vele dachten dat ze nooit een goede man zou vinden ging trouwen. Ik was zo blij voor haar. Met mij ging het steeds en steeds beter

en ik realiseerde mezelf dat het alleen maar beter zou worden als ik dus zou stoppen met alle ongein en zou blijven bidden. Voor mijn zus de bruiloft heb ik veel gespaard. Aangezien ze wel hulp kon gebruiken. Ik was al een tijd gestopt met meiden. Het was voor mij net een verslaving. En helaas na de bruiloft van mijn zus ging ht weer bergafwaarts. Mijn leven was net een statestiek van de economie. De ene keer zat ik in een toppunt de andere keer weer in een dieptepunt.

Maar het afgelopen jaar dat is de grootste verandering voor me geweest en als je wilt weten waarom reageer dan maar ff

15-05-2006, 22:54
salem oe alaykoem lieve broeder
zou je graag verder willen met je verhaal ben heel erg benieuwd naar je vervolgjee.. zie dat je nu on ben .. zou je 3efek een vervolgje willen type voor je trouwe fan moheem ben aan het wachten..
wa alaykoem salem je zuster kaoutar

15-05-2006, 23:12

Citaat door nieuwsgierig1:
VAN JONGEN NAAR MAN

Ik zelf ben een jongen die niet uit een rijk gezin komt. We hebben het als gezin nooit slecht gehad. Ik heb een rijk verleden gehad aan de herinneringen die mij resteren. Ik heb 5 broers en eigenlijk 4 zussen. Waarvan 2 helaas overleden zijn ( allah iraghmoe ). Op de basisschool was ik altijd de jongen die wou opvallen. Alleen thuis was het dus het omgekeerde verhaal. Als kleine jongen werd ik goed opgevoed. Er werd me duidelijk gesteld wat goed was en fout was. Wat dus tot de dag van vandaag mij bijgebleven is. Dit allemaal heeft me aan het denken gezet. Ik werd in korte tijd. Van de kleine jongen naar de wetende man. ik heb heel veel spijt van vele dingen die ik in mijn leven gedaan heb. Maar dit is allemaal slechts een inleiding van wat er nog komen moet

als je geinterreseert bent om de biografie van mij te kennen

moet je ff antwoorden

en ik kan je garanderen de harde waarheid komt naar boven
inschallah amien zal god je alles vergeven mijn broeder maar ikzal naar je luisteren

salaam maloekoem

15-05-2006, 23:14


ok ik ga verder

nou dit jaar stond voor mij veel op de agenda. Ik zit in een examenjaar. Mijn vader die is 2 jaar overleden en de sypmtomen die kwamen nu pas eigenlijk naar het daglicht. Ik had namelijk een jaar lang niks laten zien van mijn pijn. Mijn moeder die ging met mijn broer op el hadj hmdl. had ik 2 broers die niet met een nederlandse gingen maar gwn het bij de islamitische vrouw hielden. Mijn jongste broer die had namelijk wel trouwplannen met een marokaanse maar die d8 te kunnen spelen in die tussentijd. Totdat hij bestraft werd met een kind. Je zou zeggen dat ik in de tussen tijd dat mijn moeder en broer weg waren me zou gedragen. Maar dat was niet het geval. Ik ging helaas uit. Ik heb vele meiden gezien in die tussentijd ( hmdl heb ik mijn maagdelijkheid wel behouden ). Maar tot op een dag dat ik met een meid was bij mijn vriend de huis. en we waren aan het genieten tenminste dat d8 ik. en plotesling zag ik mijn vader voor me. Hij sprak tegen me. Ik viel flauw en werd een kwartier erna wakker. Ik d8 dat het wel zo zou blijven. Maar een ding had ik al zeker gedaan. Het hoofdstuk van de meiden had ik afgesloten.

Ik belande in het ziekenhuis aangezien ik een ontsteking aan mijn hartzakje had. Toen begon het denkwerk. Na die tijd zat ik alleen maar te denken en te denken. Ik ben nog een paar keer daarna op school neer gevallen. Het ging al heel slecht op school. Maar de ergste was afgelopen dinsdag. Ik was leuk aan het voetballen met vrienden. En ineens leek het alsof ik ui tmijn lichaam werd gerukt. Ik stortte neer en verder kon ik niks doen. Ik zelf heb niks meegemaakt. Maar mijn vrienden wel die zeiden dat ik 5 keer mijn adem niet meer had voor een minuut ofzo. toen ik bijkwam was het eerste waar ik naar schreeuwde mijn vader. Ik weet niet of dat een teken was. Maargoed. Ik besefte dat het leven in een flits voorbij kon zijn.

Maar hmdl na veel elende en vele zondes kan ik hmdl zeggen. ik ben nu bezig met mijn leven te beteren ga bij elk gebed naar de moskee al ihsaa bid ik met mijn moeder thuis. en heb mijn plannen zo ingesteld om over 2 jaar insha allah te trouwen. In die tussen tijd staat er mij veel werk te doen. namelijk een mooie opleiding afronden en op el 3oemoera te gaan en natuurlijk geld sparen voor het huwelijk.

Ik hoop dat jullie wat leren van mij en hoop dat jullie inzien dat de enige medicijn de koran is.

15-05-2006, 23:59

Citaat door nieuwsgierig1:
up
moge allah je bijstaan en pas goed op je zelf



wa alaykoem salem

16-05-2006, 00:04

Citaat door nieuwsgierig1:
ok ik ga verder

nou dit jaar stond voor mij veel op de agenda. Ik zit in een examenjaar. Mijn vader die is 2 jaar overleden en de sypmtomen die kwamen nu pas eigenlijk naar het daglicht. Ik had namelijk een jaar lang niks laten zien van mijn pijn. Mijn moeder die ging met mijn broer op el hadj hmdl. had ik 2 broers die niet met een nederlandse gingen maar gwn het bij de islamitische vrouw hielden. Mijn jongste broer die had namelijk wel trouwplannen met een marokaanse maar die d8 te kunnen spelen in die tussentijd. Totdat hij bestraft werd met een kind. Je zou zeggen dat ik in de tussen tijd dat mijn moeder en broer weg waren me zou gedragen. Maar dat was niet het geval. Ik ging helaas uit. Ik heb vele meiden gezien in die tussentijd ( hmdl heb ik mijn maagdelijkheid wel behouden ). Maar tot op een dag dat ik met een meid was bij mijn vriend de huis. en we waren aan het genieten tenminste dat d8 ik. en plotesling zag ik mijn vader voor me. Hij sprak tegen me. Ik viel flauw en werd een kwartier erna wakker. Ik d8 dat het wel zo zou blijven. Maar een ding had ik al zeker gedaan. Het hoofdstuk van de meiden had ik afgesloten.
inschallah amien broeder zal allah je alles vergeven en je alles geven wat nu wilt bereiken inje leven mijn broeder hoop dat inschallah dat alles goed zal komen

salaam malkoem
Ik belande in het ziekenhuis aangezien ik een ontsteking aan mijn hartzakje had. Toen begon het denkwerk. Na die tijd zat ik alleen maar te denken en te denken. Ik ben nog een paar keer daarna op school neer gevallen. Het ging al heel slecht op school. Maar de ergste was afgelopen dinsdag. Ik was leuk aan het voetballen met vrienden. En ineens leek het alsof ik ui tmijn lichaam werd gerukt. Ik stortte neer en verder kon ik niks doen. Ik zelf heb niks meegemaakt. Maar mijn vrienden wel die zeiden dat ik 5 keer mijn adem niet meer had voor een minuut ofzo. toen ik bijkwam was het eerste waar ik naar schreeuwde mijn vader. Ik weet niet of dat een teken was. Maargoed. Ik besefte dat het leven in een flits voorbij kon zijn.

Maar hmdl na veel elende en vele zondes kan ik hmdl zeggen. ik ben nu bezig met mijn leven te beteren ga bij elk gebed naar de moskee al ihsaa bid ik met mijn moeder thuis. en heb mijn plannen zo ingesteld om over 2 jaar insha allah te trouwen. In die tussen tijd staat er mij veel werk te doen. namelijk een mooie opleiding afronden en op el 3oemoera te gaan en natuurlijk geld sparen voor het huwelijk.

Ik hoop dat jullie wat leren van mij en hoop dat jullie inzien dat de enige medicijn de koran is.
inschallah dat alles goed zal komen mijn broeder

Pagina's : [1] 2