Bekijk volle/desktop versie : mijn lieve jongen



Pagina's : [1] 2

04-06-2002, 11:43

Citaat door eveline:
mijn vriend is niet dikwijls romantisch maar hij is nog jong, hij is 19 en gaat veel met zijn neven en vrienden om. bij hun gaat het om hun trots! wat ik natuurlijk belachelijk vindt want iedereen heeft trots maar daarom moet je het niet op die manier laten zien vind ik. Hij kan heel lief zijn en dan plant hij een weekend voor ons alleen, dan is hij wel romantisch maar als zijn vrienden er bij zijn, niet zo gemakkelijk.
we zijn een jaar en een half samen en mag nog niet bij ons thuis binnen(ik ben belg) mijn vader heeft schrik dat ik moslim moet worden maar de dag wanneer ik moslim wordt is de dag dat ik dat zelf beslis.
besluit: in elke jongen zit romantiek maar ze moeten het durven uiten!!
groetjes eveline
.

04-06-2002, 12:33


Ja leuk voor je, maar ik vindt dat wanneer een jongen met zijn vrienden is, hij niet opeens lullig tegen je meot doen, maar meid nog veel plezier met hem. xxxx

04-06-2002, 12:42
als hij echt van je houd dan kan het hem niet schelen wat zijn vrienden van dat romeo gedoe vinden toch

04-06-2002, 12:54
dekra ik geef je volkomen gelijk!

04-06-2002, 13:35


Nee zo werkt het bij mij niet!!! ...Bij mij is me girlfriend mijn trots !!!

En ze staat dus zelfs voor mijn vrienden en neven !!!!

04-06-2002, 13:38
Maare eveline zou jij je bekeren tot de islam voor je vriend ???

04-06-2002, 13:38
uuhhmmm ik wilde zeggen ...moslim worden moet je over nadenken word geen moslim omdat hij dat wil maar jij!
je wil moslim worden omdat het voor je zelf is en voor Allah en niet voor je boyfriend

04-06-2002, 13:40
Lekker belangrijk, je bent zeker verdwaald van die andere topic of niet soms......... Maar zou ik een vriend hebben dan staat mijn familie ook nog op de 1e plaats!

04-06-2002, 13:47
jaah ik zat ook al te denken..maar sorry hoor mijn familie staat op nummer 1........niks komt tussen mijn famillie in..ik hou te veel van hun....ik heb liever dat ik mezelf dan bepijnig met liefdesverdriet..dan dat ik mijn famillie pijn doe......
koes moontje

04-06-2002, 13:51
romance lalalalallaal romance
is niet weggelegd voor de marokanen hahahaha
JOKE

romantiek is persoonsgebonden
sommigen zijn er gek waaronder mezelf
andere niet.........

ieder zijn trekjes groetjes
a very romantic boy althans meestal

04-06-2002, 14:21
hay hay hay hay hay hay, tvervierrrrrrrrrrr yek a very very very romantic boy hay hay hay mezian mezian neeeffieeeee!

06-06-2002, 09:34

Citaat:
Origineel gepost door eveline
ik word geen moslim voor hem, zo dom ben ik ni, ik wil me aanpassen maar ...
hij is wel lief als die anderen erbij zijn maar tis de romantiek die er alleen is als we alleen zijn en zo wil ik dat ook, romantiek is toch iets persoonlijk of ni?
is hier iemand van turnhout of omstreken?
Ik begrijp er helemaal geen ene van!!!............

07-06-2002, 08:58


he kamal!

ben jij dat??? groetjes aisanor

07-06-2002, 09:05

Citaat:
Origineel gepost door DintelOx
romance lalalalallaal romance
is niet weggelegd voor de marokanen hahahaha
JOKE

romantiek is persoonsgebonden
sommigen zijn er gek waaronder mezelf
andere niet.........

ieder zijn trekjes groetjes
a very romantic boy althans meestal
Ik ben nu al drie dagen aan het twijfelen of je nu een jongen of meisje bent.... Zou je dit even voor mij willen bevestigen?

BlaBla

07-06-2002, 09:24

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla


Ik ben nu al drie dagen aan het twijfelen of je nu een jongen of meisje bent.... Zou je dit even voor mij willen bevestigen?

BlaBla
Het is een jongen, rachid heet hij .........

Pagina's : [1] 2