Bekijk volle/desktop versie : Leuk Cadeautip voor je vriend/man...



Pagina's : [1] 2

15-05-2006, 11:16
Heeft er iemand een tip wat ik kan kopen of kan doen voor hem?? damn....ik weet het echt niet joh..geurtjes enz zijn zo standaard om als cadeau te geven aan een jongen...

Geurtjes heeft ie, horloge, dure kleding, schoenen alles heeft ie..

please help me..

jongens jullie mogen ook reageren jallah vertel..waar houden jullie van,...kom niet met rare ideeen want ik ben niet getrouwd ofzo...


Alvast thanks...

15-05-2006, 11:39


hij heeft alless

een auto is wel apart

15-05-2006, 11:54

Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
Heeft er iemand een tip wat ik kan kopen of kan doen voor hem?? damn....ik weet het echt niet joh..geurtjes enz zijn zo standaard om als cadeau te geven aan een jongen...

Geurtjes heeft ie, horloge, dure kleding, schoenen alles heeft ie..

please help me..

jongens jullie mogen ook reageren jallah vertel..waar houden jullie van,...kom niet met rare ideeen want ik ben niet getrouwd ofzo...


Alvast thanks...
ontbijt op bed

15-05-2006, 12:05
Dit mischien


15-05-2006, 12:06


Hmmm me ex heeft van mij een Gucci Horloge gekregen,. die maybye is dat een idee,. ??

15-05-2006, 12:18

Citaat door MoslimAndMan:
Dit mischien

Wij zijn allebei hamdolah op het goeie pad...

15-05-2006, 12:18
weekendje weg samen.!

15-05-2006, 12:20

Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
Wij zijn allebei hamdolah op het goeie pad...
aaah, hoe zit het met het vriendje gedeelte dan
Op welke deel van de goeie pad bevind zich dat gedeelte?

15-05-2006, 12:24

Citaat door Nisreen_x:
Hmmm me ex heeft van mij een Gucci Horloge gekregen,. die maybye is dat een idee,. ??
Hij heeft een breitling ofzo iets.. zonnebrillen van tommy hilfiger ray ban, lacoste truitjes... ik weet het niet...


je kan toch van die mandjes bijmekaar stellen...dan kan je bijv, allerlei verzorgingspulletjes en kleine kadotjes erin proppen en an inpakken met sierlijke plastic enz...ja toch?

of een mooie boxer van hugo boss of calvin klein en dan onze namen erop laten tatoeren..

15-05-2006, 12:26

Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
Hij heeft een breitling ofzo iets.. zonnebrillen van tommy hilfiger ray ban, lacoste truitjes... ik weet het niet...


je kan toch van die mandjes bijmekaar stellen...dan kan je bijv, allerlei verzorgingspulletjes en kleine kadotjes erin proppen en an inpakken met sierlijke plastic enz...ja toch?

of een mooie boxer van hugo boss of calvin klein en dan onze namen erop laten tatoeren..
Jaa leuk idee,. koop dingen waar die van houd.. enne maak een pakketje,.. Thank ya.. Mijn friendje is ook bijna jarig! dat ga ik ook doen

15-05-2006, 12:26

Citaat door MoslimAndMan:
aaah, hoe zit het met het vriendje gedeelte dan
Op welke deel van de goeie pad bevind zich dat gedeelte?
kijk daar gaat deze toppic niet over ok?
dus discussie gesloten en let liever op je eigen zusjes of weet ik veel wie...

15-05-2006, 12:27

Citaat door DisserShock:
ontbijt op bed
nee sorry wij slapen niet samen...

15-05-2006, 12:27



Citaat door Nisreen_x:
Hmmm me ex heeft van mij een Gucci Horloge gekregen,. die maybye is dat een idee,. ??
Zoiets zou ik nooit doen. Hoeveel kostte het?

15-05-2006, 12:27

Citaat door Nisreen_x:
Jaa leuk idee,. koop dingen waar die van houd.. enne maak een pakketje,.. Thank ya.. Mijn friendje is ook bijna jarig! dat ga ik ook doen
ja toch...

15-05-2006, 12:29

Citaat door madame_nadia:
Zoiets zou ik nooit doen. Hoeveel kostte het?
Hmmm jawel hij was alles foor mij.. en nu nog steeds, het is nu gelukkig me beste friend.. Hmm het koste rond 400,- egt goud!

Pagina's : [1] 2