Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen: Als een Leeuw een Moskee binnen treedt tijdens het gebed?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-05-2006, 23:54
Wie weet het antwoordt op deze vraag..?

Deze vraag werd gesteld aan een Imaam.

(Het een soort grapje).

14-05-2006, 23:59



Citaat door OuJdAbOyX:
Wie weet het antwoordt op deze vraag..?

Deze vraag werd gesteld aan een Imaam.

(Het een soort grapje).
Gebed afsluiten en rennen voor je leven toch? of hebben we hier een dappere imaam?

15-05-2006, 00:02
In nl, waar in een dierentuin ofso?

15-05-2006, 00:02
Het gebed rennend afmaken

15-05-2006, 00:03


whaha kom op .. betere antwoorden verzinnen!

15-05-2006, 00:10
Nee serieus...als ik het me goed herinner dan is hier ook een 'regel' voor. Wallahoe a3lem.

15-05-2006, 00:15
Is het dan niet dat wat je dan ook zou doen (rennen), toch het gebed af zou moeten maken? Dit deden ze toch ook tijdens de veldslagen?

15-05-2006, 00:18

Citaat door Aasiya:
Het gebed rennend afmaken
ik heb egt zitte te lache joh

15-05-2006, 00:20
Salaam Alaikoum

Een leeuw zou tog niet ergens komen waar mensen bidden, tenzij dat een soort test is ofzo, bijvoorbeeld kijken of je je gebed afmaakt of wegrent?

Waralaikoum oesalaam

15-05-2006, 00:23
dan maar hopen dat dat die leeuw is die Allah brulde:P haha

15-05-2006, 00:27

Citaat door Walid_A:
ik heb egt zitte te lache joh
???

Ik heb tijdens mijn lessen ooit het volgende meegekregen:

Iemand die vastgeketend of in de gevangenis zit, kan bidden in de toestand waarin hij verkeerd.
Wanneer is iemand gevrijwaard van zich te richten naar de Qibla (tijdens het gebed )?
x Tijdens het vluchten bij een overstroming
x Tijdens oorlog
x Dier (leeuw!) die achter je aan zit
x Vuur
x Vijand
x Een zieke persoon die zich niet tot de Qibla kan richten

Al deze mensen moeten het gebed verrichten in hoeverre het voor hun vermogen toerijkend is.

Allahoe a3lem

15-05-2006, 00:40

Citaat door Aasiya:
???

Ik heb tijdens mijn lessen ooit het volgende meegekregen:

Iemand die vastgeketend of in de gevangenis zit, kan bidden in de toestand waarin hij verkeerd.
Wanneer is iemand gevrijwaard van zich te richten naar de Qibla (tijdens het gebed )?
x Tijdens het vluchten bij een overstroming
x Tijdens oorlog
x Dier (leeuw!) die achter je aan zit
x Vuur
x Vijand
x Een zieke persoon die zich niet tot de Qibla kan richten

Al deze mensen moeten het gebed verrichten in hoeverre het voor hun vermogen toerijkend is.




Allahoe a3lem
Mashallah egt leerzaam maar stel als een zwarte spin op je afkomt tijdens gebed wat dan gille ofso ??

15-05-2006, 00:41



Citaat door Aasiya:
Het gebed rennend afmaken
Ik kom echt niet bij Woellah. Waaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha

15-05-2006, 00:44

Citaat door Islam4you2:
Gebed afsluiten en rennen voor je leven toch? of hebben we hier een dappere imaam?

15-05-2006, 00:45

Citaat door Walid_A:
Mashallah egt leerzaam maar stel als een zwarte spin op je afkomt tijdens gebed wat dan gille ofso ??
Als het een vrijwillige gebed is dan mag je stoppen als dat je nodig lijkt maar als het een verplichte gebed is dan moet je alleen stoppen in noodzaak en als je ziet dat hij heel dicht bij je komt, dan mag je gewoon enkele stappen naar links of enkele stappen naar rechts of naar voren en zo maak je het gebed af. Wa Allahu A3lem.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6