Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ben ten einde raad...HELP!



Pagina's : [1] 2

14-05-2006, 18:47
Hallo mensen,


Ik heb een vraag of eigenlijk een probleem.

Weet niet meer wat ik aan moet met me gezichtshuid. Ik heb op me voorhoofd en langs kaaklijn van die onderhuidse bultjes (ze zijn niet rood) Wat kan dat zijn en hoe gaat t weg?? Van de dokter kreeg ik te horen is exzeem (heb zalfje gehad helpt niet), van iemand anders op forum zei dat t misschien door zoetigheid komt, maar dat is niet zo.

Verder is me huid best gemengd, droog en schilfert af en toe en op andere plekken voelt t weer vet aan.

Wat kan ik hieraan doen?Zijn er enige NATUURLIJKE middelen daartegen?

14-05-2006, 20:46


salaam alikom

ik had laatst hetzelfde probleem als jou ik had het rondom mijn mond!
mij werd aangeraden vette cremes te gebruiken, dit helpte helaas niet.
totdat ik een advies tijdens mijn werk van een klant kreeg.
zij zei je moet komkommermelk van de hema gebruiken.
wollah het hielp meteen !!!! die vrouw was in de 70 en ze leek wel 50!!!! het schijnt ook goed tegen puistjes en rimpels te zijn.
elke ochtend en avond gebruiken totdat het wattenschijfje niet meer vies is.\

ik garandeer je dat het werkt.

veel succes!

14-05-2006, 20:53

Citaat door miss_fatoes:
salaam alikom

ik had laatst hetzelfde probleem als jou ik had het rondom mijn mond!
mij werd aangeraden vette cremes te gebruiken, dit helpte helaas niet.
totdat ik een advies tijdens mijn werk van een klant kreeg.
zij zei je moet komkommermelk van de hema gebruiken.
wollah het hielp meteen !!!! die vrouw was in de 70 en ze leek wel 50!!!! het schijnt ook goed tegen puistjes en rimpels te zijn.
elke ochtend en avond gebruiken totdat het wattenschijfje niet meer vies is.\

ik garandeer je dat het werkt.

veel succes!
meen je dat echt !!
Heb je een foto van dat komkommermelk,
want k heb ook last van droge huid ..

14-05-2006, 20:55
bedankt meid!!! ik ga morgen meteen lang de hema!!!

15-05-2006, 10:24


heb je daar een plaatje van?
Dus het werkt okok tegen puistjes
is het een soort tonic?

15-05-2006, 14:05

Citaat door miss_fatoes:
salaam alikom

ik had laatst hetzelfde probleem als jou ik had het rondom mijn mond!
mij werd aangeraden vette cremes te gebruiken, dit helpte helaas niet.
totdat ik een advies tijdens mijn werk van een klant kreeg.
zij zei je moet komkommermelk van de hema gebruiken.
wollah het hielp meteen !!!! die vrouw was in de 70 en ze leek wel 50!!!! het schijnt ook goed tegen puistjes en rimpels te zijn.
elke ochtend en avond gebruiken totdat het wattenschijfje niet meer vies is.\

ik garandeer je dat het werkt.

veel succes!
Ooow je bent een schat meid wollah Ik ga t zsm halen en uitproberen!!!!

Maar hoe gebruik je t precies, in de ochtend eerst je gezicht wassen, dan die melk, dan je gewone gezichtscreme of voldoet die komkommermelk al als gezichtscremecreme?? En hoe lang duurde t voordat je resultaat zag?? Bedankt meid alvast!!!


Heb ook ergens op een site gelezen dat t misschien ook make-up allergie kan zijn, ou allah oe a3lam. Maar ik gebruik nauwelijks make-up, hooguit wat foundation en mascara, maar op die site stond dat die bultjes ook daardoor kunnen komen en zelfs kleurveranderingen!!! Voor alle zekerheid stop ik met make-up, t verpest sowieso de huid en dan probeer ik die komkommermelk ...

15-05-2006, 16:54
ik heb de komkommermelk vandaag gekocht..voor maar 1.80.!ik vind het echt een koopje! nu afwachten of het ook bij mij werkt!!

16-05-2006, 09:22
ewa meiden resultaten zied zied:P

16-05-2006, 11:21

Citaat door l0vey0u:
ewa meiden resultaten zied zied:P
jaaaa wil ik ook wel weten, ik ga m zometeen kopen, heb nog geen tijd gehad om te gaan


maar dames die m inmiddels hebben gekocht, hoe voelt t?merk je al wat verschil??? beetje snel misschien, maar wie weet

17-05-2006, 20:23
Heyyy meiden

ik heb m inmiddels gekocht, heb gisteren en vanochtend geprobeerd. En ik moet zeggen tot nu toe voelt t goed, die bultjes zijn iets kleiner geworden en EINDELIJK t jeukt/ irriteert niet als ik t opdoe Me huid ziet er iets beter uit, wel snel vind ik

Gebruik ook geen make-up meer en voelt egt veeeeeel lekkerder


Nou de anderen die m zouden proberen, en???


liefs, Leila

17-05-2006, 21:20
hahaha gekkie , zosnel resultaat masch allah , insch allah zal t mij ook helpen , k heb namelijk een acne huid met rode vlekjes en ook last van roodheid op me gezicht maar eey heb je geen plaatje ofzO?

18-05-2006, 19:58

Citaat door sWeEt_LaDy_:
hahaha gekkie , zosnel resultaat masch allah , insch allah zal t mij ook helpen , k heb namelijk een acne huid met rode vlekjes en ook last van roodheid op me gezicht maar eey heb je geen plaatje ofzO?
hahaha ja he was ook verbaasd! Tis niet helemaal weg, besah ba3da ik zie dat t minder wordt gelukkig. Plaatje van wat lieverd???

Inshallah!! Probeer t maar, t kan geen kwaad denk k. Ik heb zelf erg gevoelige huid, gelukkig geen last van puisten of wat dan ook,alleen die bultjes, maar ik hoef maar 1x iets verkeerd te eten of op te smeren en dan zie je t bij mij Van die komkommermelk heb k niks gehad, dus tis erg zacht voor je huid


Wat ik ook gebruik voor me gezicht is nivea wash off gel!! Die is ook goed voor je huid, dat is de enige wat bij mij ook niet irriteert!! Probeer die anders ook even, probeer natuurlijk ook goed te eten en veel water te drinken!

Ik hoor t wel meid, als je t uitgeprobeerd hebt

18-05-2006, 20:22


Dank je wel hbibaaa
k bedoel plaatje van die komkommermelk
Kussiess

18-05-2006, 20:30

Citaat door sWeEt_LaDy_:
Dank je wel hbibaaa
k bedoel plaatje van die komkommermelk
Kussiess
your welcome


Nee sorry geen plaatje ervan. Maar tis een witte flesje van 250 ml met zilver/grijze dop. Er staat op:

Komkommer reinigingsmelk
Gevoelige huid/ongeparfumeerd/Komkommerextract, Vitamine E
5


Gewoon bij de Hema voor maar 1.80 euro

18-05-2006, 21:14
shoukrannn(K)

Pagina's : [1] 2