Bekijk volle/desktop versie : Nederland ligt in de eerste ronde eruit



14-05-2006, 17:56
Ik heb wahed voorgevoel dat Servië+Montenegro en Ivoorkust door zullen gaan. De Hollanders zullen de eerste de beste bus naar huis nemen en de Argentijnen pakken gelijk de vliegtuig terug naar Buenos Aires.


Ik zie in Nederland geen spelers die echt het verschil kunnen maken in zo'n toernooi als deze. Argentijnen hebben nog wel kans, walakin zij hebben ook weer dat hoge eigendunk dat hun uiteindelijk de nek kan kosten.


De Serviërs waren ongeslagen in de kwalificatiereeks en hebben spelers waar je 'u' tegen zegt. Kezman van Atletico Madrid, Stankovic van Inter en Milosevic, de ervaren spits van Osasuna. Dat zijn killers en ik betwijfel of de Nederlanders dat wel aankunnen.


Ivoorkust zal gewoon bikkelen en waar voor hun moeite krijgen. Zoals we al zagen in de Afrika Cup, heeft Ivoorkust veel potentie met spelers als Drogba en Koné. Dat bedoel ik met spelers die het verschil kunnen maken.


Nu ik las dat Huntelaar gewoon hier blijft, is het al iets wat hopelozer geworden met Nederland. Zo'n talent laat je niet voor de buis kijken hoe Holland vreselijk op z'n bek gaat. Nou, dus geen Davids, geen Seedorf en geen Huntelaar. Van Basten wil duidelijk snel terug naar huis.


Dat was mijn voordspelling. Wat denken jullie? Deze topic zal blijven tijdens het WK, dus we komen onze woorden wel tegen !

14-05-2006, 18:03


ik denk het ook

1. Argentinie
2. Ivoorkust
3. Nederland
4. Servie

14-05-2006, 18:04

Citaat door jaouadovic:
ik denk het ook

1. Argentinie
2. Ivoorkust
3. Nederland
4. Servie
1. Servië+Montenegro
2. Ivoorkust
3. Argentinië
4. Nederland

14-05-2006, 18:09

Citaat door hezbollah:
1. Servië+Montenegro
2. Ivoorkust
3. Argentinië
4. Nederland
geloof me, dit feestje gaat niet door

14-05-2006, 18:22



Citaat door jaouadovic:
geloof me, dit feestje gaat niet door
!

14-05-2006, 18:24
1.- Argentinie
2.- Ivoorkust
3.-S&m
4 nl