Bekijk volle/desktop versie : Onzinnige Topic's!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

28-05-2003, 14:16
Salaam Alikoum mensen, de laatste tijd merk ik hier dat er veel onzinnige topic's worden geopend dan zinnige topic's, het gaat meestal alleen over sex, maagdevliesje of NIET uit marokko trouwen. Dat begint wel een beetje te irriteren, ik zie graag meer topic's waar je wat van kan leren b.v. over de islam enzo. De meeste blijven ook weg hier omdat het niet meer zo intressant is als voorheen. wel heel jammer.


Wat vinden jullie ervan?



Wa Sallaam Alikoum

28-05-2003, 14:19



Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Salaam Alikoum mensen, de laatste tijd merk ik hier dat er veel onzinnige topic's worden geopend dan zinnige topic's, het gaat meestal alleen over sex, maagdevliesje of NIET uit marokko trouwen. Dat begint wel een beetje te irriteren, ik zie graag meer topic's waar je wat van kan leren b.v. over de islam enzo. De meeste blijven ook weg hier omdat het niet meer zo intressant is als voorheen. wel heel jammer.


Wat vinden jullie ervan?



Wa Sallaam Alikoum
Ieder zijn eigen interesses.
Ik snap niet waar jij je druk ommaakt. Iedereen moet zelf weten waar hij/zij over wilt praten.

En meid..met alle respect...maar als het je hier niet bevalt dan moet je de topics met zulke "onzinnige"titels niet openen

GrandCherokee

28-05-2003, 14:21
Meid ik zeg alleen wat me opvalt de laatste tijd, ik zeg niet dat je je eigen mening moet hebben??????????????? maar mochten die onzinnige topic's je intresseren dan moet je je gang vooral gaan. En het zijn onzinnige topic's.

Wa Sallaam Alikoum

28-05-2003, 14:21
nou ik zal je helpen er zijn rubrieken over islam gaar daar als je wil leren hier is mjlr dus liefde en realtie en jongeren meid

klethoekje is voor bullshit enzo en polls enzo wie stoer en bla bla

en de rest staat dudielijk wat wat is

en oh ja mooie avatr je had toch een andere?

28-05-2003, 14:24



Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Meid ik zeg alleen wat me opvalt de laatste tijd, ik zeg niet dat je je eigen mening moet hebben??????????????? maar mochten die onzinnige topic's je intresseren dan moet je je gang vooral gaan. En het zijn onzinnige topic's.

Wa Sallaam Alikoum
Blijkbaar interesseren die ONZINNIGE TOPICS jou ook ...anders open je ze niet en reageer je er niet op.

GrandCHerokee

Ps...i must go.... ik ga wat onzinnige dingen doen

28-05-2003, 14:27
Meid ik bekijk ze niet allemaal, maar ik zie ze wel en de meeste onzinnige worden ook het grootst bekeken. maar het zegt al genoeg.


Onslaught, ik had vroeger een andere avater, maar deze vind ik veel mooier.

Wa Sallaam Alikoum

28-05-2003, 14:31
Onzinnig...onzinnig...wat is onzinnig??? Kun je daarop antwoorden???

Ieder opent gewoon wat hij wilt openen...en zo als onslaught al zei: er zijn rubrieken...KIES ER DAN UIT!!!!



28-05-2003, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door GrandCherokee
Ieder zijn eigen interesses.
Ik snap niet waar jij je druk ommaakt. Iedereen moet zelf weten waar hij/zij over wilt praten.

En meid..met alle respect...maar als het je hier niet bevalt dan moet je de topics met zulke "onzinnige"titels niet openen

GrandCherokee
WALLAH KUS ME MEISJE SHHHHIT JE HAALT ME DE WOORDEN UIT MIJN MOND ELKE KEER IS ZE DOM BEZIG MET ALLERLEI TOPICS ONZINNIG DIT ONZINNIG ZUS ONZINNIG ZO GA WEG JO DOOS TFOE DAN OPEN JE TOCH TOPICS DIE WEL ZINNIG ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28-05-2003, 14:35
HEB JE WELEENS GEHOORD VAN DE GEZEGDE "GEEN VRAAG IS TE DOM"!!!

DUS ALLE TOPICS DIE MENSEN HIER OPENEN IS ONZINNIG ALLES IS LEUK STOM WIJF!!!!!!!!!!!!!!!!

O JA BEHALVE DIE VAN JOU UITERAARD!

28-05-2003, 14:42
1 advies voor je? niet alles al te serieus nemen. meeste zitten hier gewoon te grappen? en eerlijk gezegd dat maakt het juist leuk

28-05-2003, 14:42
Tombraider ga ergens anders spelen meid, je kan uit je reacties wel opmaken dat je nog een onvolwassene bent, waarom begin je gelijk te schelden????? en ik heb meerder malen je reacties gelezen, ik zou zeggen verdiep je in de islam en niet hier zehma de leukste uithangen.

Maar onzinnig of niet ik NOEM ze onzinnige daar kan jij en anderen niks aan veranderen, en ja jullie vinden het alleen maar leuk dat er zulke topic's geopend worden, want de topics over de islam negeren jullie altijd, waar gaat dit heen met de marokkaanse jeugd????????? ik hoop niet de koffaars achterna. maar meid met gescheld los je niks op. En mocht me topic je niet aanstaan, dan moet je het negeren en niet op reageren zou ik zeggen.


Wa Sallaam Alikoum

28-05-2003, 14:43
Liloesh zuster de onzinnige dingen zijn steeds maar over sex enzo, waarom moet het steeds over gaan? ieder moet het zelf voor zich zelf weten? niet iedereen hoeft van jouw leven te weten??????? en wat je met je partner uitvreet????????????


Wa Sallaam Alikoum

28-05-2003, 14:45



Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Tombraider ga ergens anders spelen meid, je kan uit je reacties wel opmaken dat je nog een onvolwassene bent, waarom begin je gelijk te schelden????? en ik heb meerder malen je reacties gelezen, ik zou zeggen verdiep je in de islam en niet hier zehma de leukste uithangen.

Maar onzinnig of niet ik NOEM ze onzinnige daar kan jij en anderen niks aan veranderen, en ja jullie vinden het alleen maar leuk dat er zulke topic's geopend worden, want de topics over de islam negeren jullie altijd, waar gaat dit heen met de marokkaanse jeugd????????? ik hoop niet de koffaars achterna. maar meid met gescheld los je niks op. En mocht me topic je niet aanstaan, dan moet je het negeren en niet op reageren zou ik zeggen.


Wa Sallaam Alikoum
Ga toch weg a tafoenest!

28-05-2003, 14:46

Citaat:
Origineel gepost door Tombraider
HEB JE WELEENS GEHOORD VAN DE GEZEGDE "GEEN VRAAG IS TE DOM"!!!

DUS ALLE TOPICS DIE MENSEN HIER OPENEN IS ONZINNIG ALLES IS LEUK STOM WIJF!!!!!!!!!!!!!!!!

O JA BEHALVE DIE VAN JOU UITERAARD!
welle stoere praatjes zeg ,...ze vroeg alleen wat andere er van vinden dat er veel onzinnige topic's geplaats worden.
Dan zeg je toch gewoon dat j er niet mee eens of wel mee eens bent...en zo'n stoere shit praatjes als die van jou zijn wat te overdreven meid, ....

28-05-2003, 14:49

Citaat:
Origineel gepost door Kingofmaroc
welle stoere praatjes zeg ,...ze vroeg alleen wat andere er van vinden dat er veel onzinnige topic's geplaats worden.
Dan zeg je toch gewoon dat j er niet mee eens of wel mee eens bent...en zo'n stoere shit praatjes als die van jou zijn wat te overdreven meid, ....
Nee je begijpt het niet dit is namelijk niet de eerste keer dat ze dit doet vandaar mijn reactie ik ben erg opgefokt vandaag en dan komt zo'n mormel roet in het eten gooien ben je bij mij aan het verkeerde adres!!

Freeky B I T C H

Pagina's : [1] 2