Bekijk volle/desktop versie : Ajaxieden aan het janken



14-05-2006, 14:47
Hun Stuntelaar is niet mee

14-05-2006, 15:15


ik jank niet zo gauw, Schaap ...

14-05-2006, 15:18
Dooie van basten, neemt ie vennegoor mee in plaats van huntelaar.. Die van basten selecteert op een rare manier..

14-05-2006, 15:19
Stuntelaar je puni Opblaasschaap.

Hunterlaar schiet die ajax volgend jaar in zijn eentje naar het kampioenschap.

14-05-2006, 16:24


Houdoe en bedankt Ole Ole!!!!

14-05-2006, 20:57
Bommen Op Rotterdam!!!

15-05-2006, 00:14
Stuntelaar mag bij de kinderen spelen en wachten

15-05-2006, 00:39
Sommige zie ik hier in de topic lachen naar ons Ajacieden dat Huntelaar niet mee is naar het WK. En als jullie dat leuk vinden dat moet je dat wat mij betreft lekker doen.

Maar ik ben blij dat hij niet mee is naar het WK want ik vindt Ajax toch wel veel belangerijker dan het Nederlands Elftal. En het EK van Jong Oranje is al voor het WK afgelopen dus kan Huntelaar zich mooi klaar maken voor Ajax zonder nog een WK in de benen te hebben.

Zo zie ik het en zo is het ook.

Luister al het negatieve kan je vertalen naar het positieve.

15-05-2006, 09:08

Citaat door jari:
Sommige zie ik hier in de topic lachen naar ons Ajacieden dat Huntelaar niet mee is naar het WK. En als jullie dat leuk vinden dat moet je dat wat mij betreft lekker doen.

Maar ik ben blij dat hij niet mee is naar het WK want ik vindt Ajax toch wel veel belangerijker dan het Nederlands Elftal. En het EK van Jong Oranje is al voor het WK afgelopen dus kan Huntelaar zich mooi klaar maken voor Ajax zonder nog een WK in de benen te hebben.

Zo zie ik het en zo is het ook.

Luister al het negatieve kan je vertalen naar het positieve.
hahahaha huntelaar had toch liever naar duitsland willen gaan, maar helaas voldoet hij niet aan de eisen van Van Basten

15-05-2006, 09:48

Citaat door Mister_riffi:
hahahaha huntelaar had toch liever naar duitsland willen gaan, maar helaas voldoet hij niet aan de eisen van Van Basten
Die eisen van Van Basten zijn van Mars afkomstig ofzo.
Hoe kun je nu een slungel als Vennegoor beter vinden dan Hunelaar

Ik snap die Bassie echt niet meer..

15-05-2006, 12:42

Citaat door Prolific:
Die eisen van Van Basten zijn van Mars afkomstig ofzo.
Hoe kun je nu een slungel als Vennegoor beter vinden dan Hunelaar

Ik snap die Bassie echt niet meer..
Zoals ze gister al zeiden bij studio voetbal het ging niet tussen venegoor en huntelaar maar tussen van nistelrooi en huntelaar.. en dan lijkt het me logisch wie marco kiest...

15-05-2006, 12:49