Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Uitgroei bijhouden



14-05-2006, 14:03
Ik haat uitgroei bijhouden. DE eerste paar weken is de kleur dan minder en voelt mn haar die weken droger aan. Hoe vaak verven jullie je uitgroei?
En doen jullie dan nieuwe plukken of pakt de kapper alleen de uitgroei en niet al het reeds geverfde haar.

15-05-2006, 12:43


Nou ja zeg er verven toch genoeg meiden hun haar hier. Reakties ajb!!

15-05-2006, 12:55
Ik verf het altijd zelf, maar ik heb een donker kleur in mijn haar, dus uitgroei is niet opvallend bij mij.

15-05-2006, 12:56

Citaat door SweetCheeks:
Ik verf het altijd zelf, maar ik heb een donker kleur in mijn haar, dus uitgroei is niet opvallend bij mij.
Hoevaak doe je het dan, de uitgroei verven?

15-05-2006, 12:59



Citaat door Saloua1978:
Hoevaak doe je het dan, de uitgroei verven?
Eens in de twee maanden.

15-05-2006, 13:02
en hoe lang verf je al je haar? Ik merk bij mezelf dat de conditie van mn haar steeds meer achteruit gaat sinds ik het verf. Dit doe ik nu al 2 jaar en dan om de 3 maanden plukjes zetten.

15-05-2006, 13:10

Citaat door Saloua1978:
en hoe lang verf je al je haar? Ik merk bij mezelf dat de conditie van mn haar steeds meer achteruit gaat sinds ik het verf. Dit doe ik nu al 2 jaar en dan om de 3 maanden plukjes zetten.
Het is altijd zoals het was, onhandelbaar
Volgens mij ligt het ook aan de kleur, want in bijv blond haarverf zit meer ammoniak in dan bijv. donkerhaarverf.

15-05-2006, 13:50
eej even een vraag he meiden die hun haar verven
ik heb donkerhaar en ik wil het lichter, dus 1 tint maar nie blond ik wil zo'n mooie kleur bruin pakken maar mijn vraag is wordje haar dan ook wat lichter of niet? ik bedoel je zult wel verschil zien maar ik wil wetne of je haar dan ook zeg maar die bruin word, wat lichter???

tnx!!