Bekijk volle/desktop versie : verliefd(maar geen durf)



Pagina's : [1] 2

04-06-2002, 09:01

Citaat door nouralhoub:
Het komt vaak voor bij jongens en meisjes dat ze echt verliefd zijn op iemand maar er niet vooruit durven te komen of te bang zijn om het tegen diegene te zeggen wie heeft dat ook meegemaakt en wilt daarover praten hoe hij het heeft aangepakt
groetjes een prikker
.

04-06-2002, 09:34


Klopt........maar ja wie niet waagt die niet wint.......niet geschoten is altijd mis.....bla bla bla want ik zou het denk ik ook niet durven te zeggen

04-06-2002, 10:20
Lekker wegrotten in die gevoelens! Dat is wat ik doe...
Ik zal geen woord zeggen noch hintjes geven.

BlaBla

04-06-2002, 10:28
HET IS BETER EEN BLAUWTJE TE LOPEN
DAN ALTIJD EEN GROENTJE TE BLIJVEN!!

dus THINK twice

groetjes moi........

04-06-2002, 10:33


een nee heb je,
en een ja kan je krijgen


groetjes

04-06-2002, 10:35
hopen dat ik nooit verliefd word hoef ik ook geen moeite te doen! IK HAAT VERLIEFD WORDEN HET DOET ALLEEN MAAR PIJN EN VERDRIET

04-06-2002, 10:36
Jaaaa ikke. Zo ben ik helemaal. Let op: Wie waagt die wint. Als je niet durft, durf je nooit, Je moet ooit eens de eerste stap zetten, voor iedereen is het er een eerste keer, Niets komt vanzelf, je moet er zelf achteraan. Allemaal wijze sterke praatjes, maar als je dan tegenover zo'n meisje/jongen staat, wat komt er dan uit? Dat is wel grappig om te weten. Tfoe ik moet mijn schoolwerk afmaken.

Ik zie jullie later

Doei

Yo

04-06-2002, 10:39

Citaat:
Origineel gepost door lelalaila
hopen dat ik nooit verliefd word hoef ik ook geen moeite te doen! IK HAAT VERLIEFD WORDEN HET DOET ALLEEN MAAR PIJN EN VERDRIET
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat wou ik ook zeggen. Zo denk ik er NU ook over.

04-06-2002, 10:57
Ik ben ook best moeilijk in het uiten van gevoelens. Binnen doet het zo pijn, maar als ik die gene zie waar het omgaat, dan gedraag ik me heel nuchter alsof er niets aan de hand is. Ik weet niet wat voor een raar phenomeen dit is!!! Sommige durven hun gevoelens gewoon niet te uiten en sommige hebben zelftrots!

04-06-2002, 11:13

Citaat:
Origineel gepost door foudie
een nee heb je,
en een ja kan je krijgen


groetjes
Wat dat betreft ben ik best ouderwets. Er zit een verschil tussen man en vrouw, en nee, niet alleen lichamelijk.

BlaBla

04-06-2002, 11:25
weet je wat ik doe...(ook maar 1x voor gekomen)
als ik verliefd ben....dan wacht ik er eerst heel lang mee...want de eerste periode blijf ik ontkennen ...want vind het verschrikkelijk verliefd zijn.
als ik dan in de gaten heb dat het langer duurt dan normaal ...laat ik het hem weten...en de 2e stap laat ik aan hem over...en als het te lang duurt knap ik af...probleem klaar! want ik heb namelijk ook me trots hoor.
eenuh...ik vind het juist leuk om hette zeggen heel raar ....maar je hebt eeen overdosis lef nodig hoor..

04-06-2002, 11:45

Citaat:
Origineel gepost door Fouzia19
weet je wat ik doe...(ook maar 1x voor gekomen)
als ik verliefd ben....dan wacht ik er eerst heel lang mee...want de eerste periode blijf ik ontkennen ...want vind het verschrikkelijk verliefd zijn.
als ik dan in de gaten heb dat het langer duurt dan normaal ...laat ik het hem weten...en de 2e stap laat ik aan hem over...en als het te lang duurt knap ik af...probleem klaar! want ik heb namelijk ook me trots hoor.
eenuh...ik vind het juist leuk om hette zeggen heel raar ....maar je hebt eeen overdosis lef nodig hoor..
Dat is ook hetzelfde verhaal bij mij alleen is het vaker dan een keer over gekomen......

12-08-2014, 22:42



Citaat door ChebChamali:
Niet verwacht van jou......
Van wie niet? De laatste die hierop had gereageerd was iemand in het jaar 2002

12-08-2014, 22:44
Wahahahahaha

12-08-2014, 22:44

Citaat door ik-zelfstandig:
Van wie niet? De laatste die hierop had gereageerd was iemand in het jaar 2002
Hahahahaha!

Pagina's : [1] 2