Bekijk volle/desktop versie : Studie Wie gaat er volgend jaar rechten studeren aan de Erasmus universiteit??!!



14-05-2006, 10:29
Hallo mensen ik heb dit jaar rechten gedaan aan de erasmus universiteit maar ben er te laat achter gekomen dat de opleiding niks voor mij is, ik heb alle boeken gekocht en samenvattingen etc etc, en wil ze graag voor voor de leuke prijs wegdoen

ps de boeken zijn normaal duur dus wil je met je studiefinanciering ook een beetje genieten laat dan van je horen


grtz

14-05-2006, 13:16


Hey, ik wil je even vragen waarom je de de Rechtenstudie niets vind. Ik wil 'm volgend jaar Insha'Allah ook gaan volgen maar ik twijfel nog een beetje.

14-05-2006, 23:30
ja ik vind het saai maar dat kan per persoon verschillen ik kan je aanraden om open dagen te bezoeken, weet je wel al in welke stad je wilt studeren?

14-05-2006, 23:40
kom op zijn er helemaal geen mensen die rechten gaan studeren in rotterdam??!!!!

14-05-2006, 23:49



Citaat door unwritten:
Hallo mensen ik heb dit jaar rechten gedaan aan de erasmus universiteit maar ben er te laat achter gekomen dat de opleiding niks voor mij is, ik heb alle boeken gekocht en samenvattingen etc etc, en wil ze graag voor voor de leuke prijs wegdoen

ps de boeken zijn normaal duur dus wil je met je studiefinanciering ook een beetje genieten laat dan van je horen


grtz
Wat weet je van Fiscaal Recht..?

14-05-2006, 23:51
mij broertje gaat dat doen... tenminste daar heeft hij het over..

15-05-2006, 08:43

Citaat door unwritten:
Hallo mensen ik heb dit jaar rechten gedaan aan de erasmus universiteit maar ben er te laat achter gekomen dat de opleiding niks voor mij is, ik heb alle boeken gekocht en samenvattingen etc etc, en wil ze graag voor voor de leuke prijs wegdoen

ps de boeken zijn normaal duur dus wil je met je studiefinanciering ook een beetje genieten laat dan van je horen


grtz
Hoe bedoel je.

15-05-2006, 16:08

Citaat door abdars_aharich:
Wat weet je van Fiscaal Recht..?
dat is best pittig en zwaar, het eerste jaar is nederlands recht en fiscaal hetzelfde je krijgt in het laatste trimester vak fiscaal recht dan kan je kijken of het je ligt en of je het echt leuk vind, dus fiscaal recht en nederlands recht heb je hetzelfde boeken voor in het eerste jaar

15-05-2006, 16:09

Citaat door sloper:
Hoe bedoel je.
daarmee bedoel ik dat je iets overhoudt voor jezelf buiten de schoolboeken+collegeld om

dat lachje heeft iets ondeugends waar dacht jij aan