Bekijk volle/desktop versie : Wie speelt football manager 2006?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

13-05-2006, 23:28
Zo niet dan heb ik het wel voor jullie. Kunnen we een speciaal topic ervoor maken over taktiek, talenten etc...

14-05-2006, 00:44


Ik speelde het een tijdje, en mijn vaste aankopen waren altijd de SUPERTALENTEN: Mascherano (VERDEDIGENDE MIDDENVELDER VAN Corinthians) en Carlos Tevez (SPITS VAN Corinthians)

P.S. zijn wel 2 niet EU'ers....

14-05-2006, 09:49
Is het een beetje een vet spel? Waar kan ik het downloaden?

14-05-2006, 10:04
ik speel het ook en ik ben nu manager van ajax en heb zowat alle marokkaanse spelers gekocht yajour vind ik de grote verrassing van het spel, hij scoort veel en is bijna niet te pakken in de eredivisie.

zairi was bij mij europees voetballer van het jaar

14-05-2006, 10:15



Citaat door Maroc_4_ever:
Zo niet dan heb ik het wel voor jullie. Kunnen we een speciaal topic ervoor maken over taktiek, talenten etc...
als je hebt hebt, kun je het geven dan?

is het die van pro of eidos?

14-05-2006, 10:54
waar kan je em downloaden?

14-05-2006, 11:17
Hier is ie:

Football Manager 2006



Part 1
http://www.megaupload.com/?d=OKKMB5EJ
Part 2
http://www.megaupload.com/?d=F33V0BUN
Part 3
http://www.megaupload.com/?d=L0TWG9GY

Even voor de duidelijkheid:

Je moet ze alledrie downloaden, uitpakken met winrar en dan moet je met deamon tools installeren. Hoe snel je hem hebt hangt af van je internetverbinding.

Ik had hem binnen 2 uurtjes

14-05-2006, 11:26
thanks man!..wat is deamon tool?

14-05-2006, 11:29

Citaat door amstermoro:
ik speel het ook en ik ben nu manager van ajax en heb zowat alle marokkaanse spelers gekocht yajour vind ik de grote verrassing van het spel, hij scoort veel en is bijna niet te pakken in de eredivisie.

zairi was bij mij europees voetballer van het jaar
Ik speel nu met HSV. Ik wou eerst daarmee beginnen omdat ik met vorige spel altijd alles met ajax won. Ik heb een transferbudget van 7 miljoen

Ik heb een paar spelers aangetrokken, die ik zelf gescout heb. Dahlberg scoort dood bij mij
Rogerio is ook een goede speler, en radoi ook. In duitsland mag je niet meer dan 5 buiten-eu spelers hebben. Dat vind ik hatelijk. Ik heb mahdhavika met veel moeite en voor weinig geld verkocht. en nog eenpaar buiten-eu spelers...

Marokkaanse spelers die ik heb zijn aissati, soufian alloudi en boularouz. Ik wou Iayour ook halen maar zijn stats waren niet zo hoog, en ik wou maar 1 speler ut marokko halen. Sergio Aguero wou niet komen, ik haag lage contract aangeboden.

En op laatste transferdag wou iedereen mijn spitsen. Ik heb ze verkocht en daarna heb ik op huntelaar en chamack geboden. Die laatste wou niet voor 8 miljoen en toen heb ik Huntelaar gehaald.

Ik heb via Intertoto Uefa cup gehaald. alles met gemakt gewonnen. Maar incompetitie wil het niet lopen. 5 punten uit 4 wedstrijden.

En nu heb ik blessures... Dahlberg, vdv, boulahrouz en van buyten, mijn belangrijkste spelers ook nog..

14-05-2006, 11:30

Citaat door Sephiroth:
thanks man!..wat is deamon tool?
zo'n programma, doet ie net alsof er nog een cd-station is... dan moet je zo'n bestand ermee openen als je die winrar uitpakt

14-05-2006, 11:35

Citaat door Maroc_4_ever:
Ik speel nu met HSV. Ik wou eerst daarmee beginnen omdat ik met vorige spel altijd alles met ajax won. Ik heb een transferbudget van 7 miljoen

Ik heb een paar spelers aangetrokken, die ik zelf gescout heb. Dahlberg scoort dood bij mij
Rogerio is ook een goede speler, en radoi ook. In duitsland mag je niet meer dan 5 buiten-eu spelers hebben. Dat vind ik hatelijk. Ik heb mahdhavika met veel moeite en voor weinig geld verkocht. en nog eenpaar buiten-eu spelers...

Marokkaanse spelers die ik heb zijn aissati, soufian alloudi en boularouz. Ik wou Iayour ook halen maar zijn stats waren niet zo hoog, en ik wou maar 1 speler ut marokko halen. Sergio Aguero wou niet komen, ik haag lage contract aangeboden.

En op laatste transferdag wou iedereen mijn spitsen. Ik heb ze verkocht en daarna heb ik op huntelaar en chamack geboden. Die laatste wou niet voor 8 miljoen en toen heb ik Huntelaar gehaald.

Ik heb via Intertoto Uefa cup gehaald. alles met gemakt gewonnen. Maar incompetitie wil het niet lopen. 5 punten uit 4 wedstrijden.

En nu heb ik blessures... Dahlberg, vdv, boulahrouz en van buyten, mijn belangrijkste spelers ook nog..
ik heb huntelaar ook maar die man is echt slecht yajour scoort veel meer dan huntelaar en geeft ook veel meer assists, in het eerste seizoen gaf ie 17 assists ofzo daarna heb ik ronaldo van real madrid gehaald nu komt yajour nauwelijks aan spelen toe ik had affelay ook maar nadat ik heb gehoord dat ie voor nederland heeft gekozen heb ik m gelijk terug naar het 2e gezet en verhuurd ik heb elzhar boussoufa aissati rabeh kaboul benzoukane el amrani iraqui bourkadi kouha zowat dat hele elftal dat bezig was in het WYC maar ik heb veel van hun weer verkocht omdat ze niet konden overtuigen

weet je wie je moet halen?? lebohang mokoena hij is jong maar echt goed en heel goedkoop hij speelt ergens in zuid-afrika en na een paar seizoenen kun je hem voor een leuk bedrag verkopen

aguero wou ik ook halen maar hij wil niet komen

14-05-2006, 11:44

Citaat door amstermoro:
ik heb huntelaar ook maar die man is echt slecht. yajour scoort veel meer dan huntelaar en geeft ook veel meer assists, in het eerste seizoen gaf ie 17 assists ofzo daarna heb ik ronaldo van real madrid gehaald nu komt yajour nauwelijks aan spelen toe ik had affelay ook maar nadat ik heb gehoord dat ie voor nederland heeft gekozen heb ik m gelijk terug naar het 2e gezet en verhuurd ik heb elzhar boussoufa aissati rabeh kaboul benzoukane el amrani iraqui bourkadi kouha zowat dat hele elftal dat bezig was in het WYC maar ik heb veel van hun weer verkocht omdat ze niet konden overtuigen

weet je wie je moet halen?? lebohang mokoena hij is jong maar echt goed en heel goedkoop hij speelt ergens in zuid-afrika en na een paar seizoenen kun je hem voor een leuk bedrag verkopen

aguero wou ik ook halen maar hij wil niet komen
welke van die mocro's zijn wel goed? Die Boussoufa had ik in mijn hoofd.. is ie goed wela?

Boukhari had ik gescout: Komtie met: Boukhari is not good enough to join HSV

hij heeft best wel hoge stats. En boukhari moet je links buiten zetten en bij z'n instellingen moet je doen via de flanken en buiten om... Hij gaat zich dan goed ontwikkelen. Bij mij haalde hij dribbel 18.

Ik heb bij HSV geen snelle spelers, dus via flanken komen ze niet voorbij die backs, in de competitie dan. In europa win ik met grote cijfers...

Ik heb heel veel spelers van ajax jeugd genakt Ik laat ze soms spelen of heb ze uitgeleend. Hun waarde gaat omhoog en dan komen clubs vanzelf

voor hoeveel heb je ronaldo?

En plaats ff printscreen van je Team en van spelers die je hebt gehaald... ik plaats strax de mijne

14-05-2006, 12:32


Is Leuk Spel

14-05-2006, 12:45

Citaat door Maroc_4_ever:
Hier is ie:

Football Manager 2006



Part 1
http://www.megaupload.com/?d=OKKMB5EJ
Part 2
http://www.megaupload.com/?d=F33V0BUN
Part 3
http://www.megaupload.com/?d=L0TWG9GY

Even voor de duidelijkheid:

Je moet ze alledrie downloaden, uitpakken met winrar en dan moet je met deamon tools installeren. Hoe snel je hem hebt hangt af van je internetverbinding.

Ik had hem binnen 2 uurtjes
Is Dit Dahn het hele spel..??

14-05-2006, 13:42

Citaat door Maroc_4_ever:
welke van die mocro's zijn wel goed? Die Boussoufa had ik in mijn hoofd.. is ie goed wela?

Boukhari had ik gescout: Komtie met: Boukhari is not good enough to join HSV

hij heeft best wel hoge stats. En boukhari moet je links buiten zetten en bij z'n instellingen moet je doen via de flanken en buiten om... Hij gaat zich dan goed ontwikkelen. Bij mij haalde hij dribbel 18.

Ik heb bij HSV geen snelle spelers, dus via flanken komen ze niet voorbij die backs, in de competitie dan. In europa win ik met grote cijfers...

Ik heb heel veel spelers van ajax jeugd genakt Ik laat ze soms spelen of heb ze uitgeleend. Hun waarde gaat omhoog en dan komen clubs vanzelf

voor hoeveel heb je ronaldo?

En plaats ff printscreen van je Team en van spelers die je hebt gehaald... ik plaats strax de mijne
rabeh en kaboul zijn twee goeie verdedigers, zairi is echt goed in dat spel hij scoort niet zo veel maar altijd een belangrijke speler voor mij, yajour was bij mij in het tweede seizoen een belangrijke speler haalt vaak de bal terug en bezorgde me veel belangrijke goals ook in de champions league ik heb dat spel al 2 maanden ofzo niet meer gespeeld omdat het seizoen was afgelopen en ik had geen zin in een lange periode zonder wedstrijden, ik plaats straks wel een printscreen voor je

aboucharouane is ook wel goed in de spits of als linksbuiten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9