Bekijk volle/desktop versie : Mijn ouders zien me liever met familie trouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-05-2003, 12:16
dan met iemand die gewoon aan de deur komt...Ze zeggen dan dat ze weten wat voor een persoon het ze3ma is....Maar dat wil ik niet...Het is normaal dat men trouwt met familie...maar dat wil ik vermijden....het is allemaal zo ingewikkeld

28-05-2003, 12:20




naaaaaaa je ouders willen gewoon ruzie in de familie


jokee

28-05-2003, 12:50
ja jo zo zijn ze wel ja, ik heb een vrindin die wou trouwen met een segrawi ze is zelf berbers maar haar moeder die wou het niet ze zij tegen haar als je met hem trouwt dan gaan mensen over ons pratten en dan ben je mijn dochter niet meer, en ik hoef je nooit meer te zien of te spreken. maar na een lange streid met haar ouders half jaar dus zijn ze toch ingestemd, maar!! ze mag geen grote feest geven erg he maar elhamdoelilah ze gaan na de vakantie trouwen na zo lang huillen en vechten en met heel de familie ruzien

28-05-2003, 12:50
dan doe je dat toch gewoon niet zo makkelijk gaat dat hoor ze kunnen jou toch niet dwingen

28-05-2003, 12:52


bob plus 1

28-05-2003, 12:56
ja hommel




60 sec

28-05-2003, 13:53
Ja zo simpel ligt het allemaal niet hoor! Om te trouwen met wie je maar wil....

28-05-2003, 13:54
Gemakkelijk gezegd voor de jongens hoor...niet voor ons

28-05-2003, 13:57

Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
dan met iemand die gewoon aan de deur komt...Ze zeggen dan dat ze weten wat voor een persoon het ze3ma is....Maar dat wil ik niet...Het is normaal dat men trouwt met familie...maar dat wil ik vermijden....het is allemaal zo ingewikkeld
dat is het laatste wat ik zou doen, met fammelie trouwen.
alle die recessieve ziektes + het feit dat een fammelie door tween zal breken wanneer er problemen komen tussen man en vrouw.

ik heb het in mn omgeving meegemakt, veel leden van die famelie praten nie meer met elkaar.

28-05-2003, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
dan met iemand die gewoon aan de deur komt...Ze zeggen dan dat ze weten wat voor een persoon het ze3ma is....Maar dat wil ik niet...Het is normaal dat men trouwt met familie...maar dat wil ik vermijden....het is allemaal zo ingewikkeld
slaat nergers op als je ooit gaat scheiden valt de familie uit elkaar

28-05-2003, 13:59

Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
dat is het laatste wat ik zou doen, met fammelie trouwen.
alle die recessieve ziektes + het feit dat een fammelie door tween zal breken wanneer er problemen komen tussen man en vrouw.

ik heb het in mn omgeving meegemakt, veel leden van die famelie praten nie meer met elkaar.
Jah dat bedoel ik nou...maar vertel dat maar aan mijn ouders...wajow...ik begrijp het niet. Hoewel zij ook weten dat trouwen met familie...toch best vermeden moet worden. Het is zo dat sommige echt gelukkig worden....en andere weer niet. "Beter voorkomen dan genezen"

28-05-2003, 14:01

Citaat:
Origineel gepost door jay
slaat nergers op als je ooit gaat scheiden valt de familie uit elkaar
dat begrijpen zij dus niet...ze hebben liever iemand die ze kennen dan een onbekende

28-05-2003, 14:05


beeeeeh met familie trouwen ieeuwwww

als ik dat zou moeten dan trouw ik nooit


=emsoem=

28-05-2003, 14:07

Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
dat begrijpen zij dus niet...ze hebben liever iemand die ze kennen dan een onbekende
hai hai als of helderziend zijin dan hij echt zo goed is als hij zich voordoet ppff ik zou iedere neef afwijzen totdat je ouders er grijze haren van krijgen en zeggen liloesh doe maar lkkr waar je zin in hebt als je maar een vent hebt

28-05-2003, 14:08

Citaat:
Origineel gepost door emsoem
beeeeeh met familie trouwen ieeuwwww

als ik dat zou moeten dan trouw ik nooit


=emsoem=
hhahahaahha ja toch dan maar een ezoefri blijven

Pagina's : [1] 2 3 4 5