Bekijk volle/desktop versie : Help, nummer negaffa Aicha uit Vlissingen?!



13-05-2006, 13:07
Salaam ou alaikoum,

Een tijdje geleden heb ik hier een nummer gekregen van negaffa Aicha uit Vlissingen, nu probeer ik haar al ongeveer 2 weken lang te bellen maar krijg telkens haar voicemail! Heb ook op verschillende tijdstippen proberen te bellen maar helpt niet!
Kan iemand mij misschien helpen met een goed nummer van haar?

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

13-05-2006, 20:44


hey meid,

Ik heb de nieuw nummer van Maryam uit vlis

06 43 54 76 20


Ze is idd heeel erg goed, heb gehoord dat ze weer nieuwe mooie jurken binnen heeft hele mooie arabische/en sommige met een westerse tintje (jurken). Heel prinsses achtig.

kort om het kijken waard

nou meid succes!!!!

13-05-2006, 22:17
Heel erg bedankt meid!!!!
Begon al hopeloos te worden hahah!
Maar even een vraagje, is Matyam de dochter van Aicha?
Hebben wij het wel over dezelfde negaffa?Want deze die ik bedoel is ook pas terug uit marokko en heeft daar inderdaad een nieuwe collectie vandaan!
Nou hoor het wel van jou incha allah

13-05-2006, 22:37
Klopt, Marjam is haar dochter.

13-05-2006, 22:42


Is ook mijn Ziana geweest..!! Als je wat wil zien..!! Kan je me toevoegen op msn..!!

14-05-2006, 15:56
Thanx voor alle info!
Lhbib el Qalb zou inderdaad graag wat van haar willen zien.Zal jou meteen toevoegen op msn!Maar mag ik dan wel jou msn name?
Of anders mag jij mij ook wel toevoegen berkenia1848@hotmail.com

Tot snel dan incha allah!

04-11-2006, 23:44
maar dames weten jullie dan wie ziana rbatia is dan uit vlissingen. ik dacht altijd dat het de dochter ziana aicha was. en nu hoor ik dat die dochter merjem heet. nou weet ik het niet meer. kan iemand even helpen

05-11-2006, 17:46

Citaat door roemaisa78:
maar dames weten jullie dan wie ziana rbatia is dan uit vlissingen. ik dacht altijd dat het de dochter ziana aicha was. en nu hoor ik dat die dochter merjem heet. nou weet ik het niet meer. kan iemand even helpen


hahahaha, ff voor alle duidelijk! Ze werken onder de naam negaffa/ziana Rbatia. Moeder heet Aicha en dochter heet Marjam.

liefs Aziza

06-11-2006, 00:03

Citaat door Konijntje_Aziza:
hahahaha, ff voor alle duidelijk! Ze werken onder de naam negaffa/ziana Rbatia. Moeder heet Aicha en dochter heet Marjam.

liefs Aziza
bedankt voor de uitleg lieverd. maakt meteen alles duidelijker.

06-11-2006, 10:19

Citaat door roemaisa78:
bedankt voor de uitleg lieverd. maakt meteen alles duidelijker.


Graag gedaan!